تصاویر مدل میز تحریر دخترانه؛ مدل های جذاب و خیره کننده سال 2024

تصاویر مدل میز تحریر دخترانه؛ مدل های جذاب و خیره کننده سال 2024

مدل میز تحریر دخترانه وقتی صحبت از تزئین اتاق یا فضای کار می‌شود، انتخاب یک میز تحریر مناسب می‌تواند تأثیر زیادی در حس …

نکات ست کردن شومیز زنانه و دخترانه که نمی دانستید

نکات ست کردن شومیز زنانه و دخترانه که نمی دانستید

ست کردن شومیز شومیز زنانه مجلسی طیف وسیعی از لباس بانوان را شامل می‌شود. مدل این لباس شکل تغییر یافته پیراهن مردانه است …

راهنمای انتخاب و خرید لباس شب زنانه

راهنمای انتخاب و خرید لباس شب زنانه

لباس شب زنانه انتخاب لباس شب زنانه از بین مدل‌ها و طرح‌های مختلف برای بیشتر خانم‌ها کمی مشکل است. اما اگر شما بدانید …

لباس شب مجلسی

لباس مجلسی شیک مدل لباس شب مجلسی

قطعاً برای همه پیش آمده که تا اسم لباس شب مجلسی می‌شنویم فوراً ذهن ما ناخودآگاه به سمت پیراهن‌های مجلسی زیبا و پر زرق و برق کشیده می‌شود. طرح‌های لباس مجلسی تنها به پیراهن بلند خلاصه نمی‌شود و تنوع در این سبک بسیار زیاد است.

بیشتر خانم‌ها هنگام فرارسیدن یک میهمانی یا عروسی با چالش انتخاب لباس روبرو هستند. دغدغه‌ چی بپوشم همواره برای همه‌ بانوان در سراسر دنیا وجود داشته است. خانم‌ها همیشه برای رفتن به یک مجلس دوست دارند خاص باشند و تقریباً هیچ‌کسی منکر این مسئله نیست. حال برای خاص بودن بهتر است که لباسی انتخاب شود که تمام فاکتورهای لازم مانند جنس پارچه خوب، دوخت مناسب، طرح و سبک مناسب و … در آن رعایت شده باشد.

لباس شب پوشیده لباس مجلسی لباس شب ۲۰۲۲

لباس شب مجلسی

 

انتخاب لباس شب مجلسی شیک

برای انتخاب لباس شب مجلسی گزینه‌های زیادی پیش روی شما قرار دارد. از آنجا که نوع مهمانی در انتخاب لباس مناسب تأثیر زیادی دارد. پس بهتر است حتماً قبل از تهیه لباس به این نکته توجه کنید. خانم‌های شیک‌پوش در هر مهمانی با نوع پوشش خود شخصیت و منش خود را به نمایش می‌گذارد. ازاین‌رو همه‌ خانم‌ها تلاش می‌کنند تا یک انتخاب هوشمندانه و منحصربه‌فرد داشته باشند.

قطعاً همه‌ ما لباس شب مجلسی را با لباس چسبان، یقه باز و بلند می‌شناسیم اما این فاکتورها با گذشته زمان و با روند مد تغییر پیدا می‌کنند و جای خود را به طرح‌های خاصی که ترند هستند می‌دهند.

لباس شب

لباس شب باید چه جنسی باشد؟

آنچه که در انتخاب لباس مجلسی حائز اهمیت است جنس و کیفیت پارچه‌ای است که برای دوخت استفاده شده است. از آنجا که ممکن است شما با این لباس در چندین مجلس مهم حاضر شوید پس بهتر است فاکتور جنس پارچه را در اولویت قرار دهید. گاها اکثر خانم‌ها هنگام خرید لباس مجلسی فقط به ظاهر لباس توجه می‌کنند و اصلاً توجهی به کیفیت دوخت، جنس پارچه، رنگ لباس و … نمی‌کنند. اما برای شیک‌تر و جذاب‌تر نشان دادن اندام شما لازم است که به تمام فاکتورها توجه شود.

معمولاً برای دوخت لباس شب مجلسی از جنس‌های با کیفیت مانند گیپور، ساتن، حریر، تور، پولک، مخمل، لمه، چرم و … استفاده می‌کنند. طبیعی است که هر چه از جنس‌های مرغوب و با کیفیت استفاده شود قیمت لباس هم بیشتر است. معمولاً با توجه به شرایط آب و هوایی در هر فصل از سال طرح‌هایی با جنس‌های اختصاصی عرضه می‌شود که نظر بسیاری از افراد را جلب می‌کند. به طور مثال جنس‌هایی مثل حریر و تور که سبک‌تر هستند بیشتر برای بهار و تابستان مناسب هستند.

لباس شب گیپور لباس شب مجلسی کوتاه لباس شب خاص و تک

خرید لباس شب

 

نکته‌های لازم در خرید لباس مجلسی شب

از آنجا که تنوع مدل‌های لباس زیاد شده است احتمالاً همه‌ شما قبل از رفتن به مجالس وقت زیادی را صرف انتخاب لباس می‌کنید. شاید روزها در مزون‌های مختلف به دنبال لباس متناسب با استایل خود بگردید و در آخر هم چیزی نظر شما را جلب نکند. در این قسمت سعی کرده ایم تا با بیان چند نکته اساسی انتخاب لباس شب را برای شما آسان‌تر کنیم.

  • رنگ لباس شب مجلسی: بهتر است قبل از خرید لباس مجلسی به رنگ پوست خود دقت کنید. اگر پوست شما تیره است بهتر است لباس‌هایی با رنگ روشن مانند کرم، سبز، سفید، یاسی، نباتی و … انتخاب کنید و سراغ رنگ‌های تیره نروید تا رنگ پوستتان خفه نشود. افرادی هم که رنگ پوستشان روشن است باید از رنگ‌های تیره مانند سرمه‌ای، قهوه‌ای، زرشکی، مشکی و … استفاده کنند.
  • انتخاب لباس بر اساس فرم و ساختار بدن: اگر سینه‌های شما بزرگ است سراغ لباس‌های مجلسی دکلته و یقه کشیده بروید و بهتر است لباس‌های آستین‌دار را حذف کنید. اگر دوست دارید لباستان کمی پوشیده باشد بهتر است آستین خیلی کوتاه داشته باشد. برای خانم‌هایی که شکم بزرگ دارند باید لباس‌های مدل راسته انتخاب کنند و اصلاً سراغ جنس‌های ساتن و ابریشم نروند

برای افرادی که قد کوتاهی دارند لباس‌های دکلته و کمی بلند به قدبلندتر نشان دادن آن‌ها کمک می‌کند. برای خانم‌هایی که باسن بزرگ دارند بهتر است لباس شب تک رنگ باشد و مدل آن دامن خیلی کوتاه یا خیلی بلند نباشد.

انتخاب لباس شب

نکات مهم در انتخاب لباس شب مجلسی برای افراد چاق

اگر اندام چاقی دارید می‌خواهید لباس شب مجلسی بپوشید باید به چند نکته مهم توجه کنید تا لباس فرم خوبی داشته باشد و اندام شما را لاغر نشان دهد.

  • برای افراد چاق لباس مجلسی باید کاملاً اندازه باشد تا فرد لاغرتر به نظر برسد. لباس‌های تنگ و گشاد اندام شما را چاق‌تر نشان می‌دهند. لباس مجلسی تنگ چین و چروک‌های زشتی را ایجاد می‌کند و کلاً مدل لباس مجلسی ر ا زشت‌تر نشان می‌دهد.
  • لباس‌های یقه هفتی ایده آل ترین انتخاب برای افراد چاق است. اگر قد کوتاهی دارید و چاق هم هستید بهتر است سراغ مدل‌های یقه هفت بروید تا بلندتر و باریک‌تر به نظر برسید. با پوشیدن مدل‌هایی که یقه هفت دارند بیشتر نگاه ها معطوف به بالاتنه و گردن می‌شود و قسمت‌های پایین که چاق‌تر هستند از دید پنهان می‌شوند. بهتر است لباس شب شما بلند با خطوط عمودی باشد و از اکسسوری گردنبند برای تزئین و جلب توجه استفاده کنید تا استایل شما کامل و جذاب شود.
  • اگر مدل‌های کوتاه را بیشتر می‌پسندید بهتر است پیراهن مجلسی یا دامن شما بالای زانو باشد. اگر می‌خواهید نگاه‌ها به سمت پاهای شما باشد بهتر است سراغ دامن‌های شکل A بروید. این مدل‌ها شما را قدبلندتر نشان می‌دهند. ابن نکته را به خاطر داشته باشید که برای افراد قد کوتاه و چاق نباید از دامن مینی‌ژوپ استفاده کرد. در آخر بهتر است از پوشیدن دامن‌های بلند تا ساق پا یا مچ پا خودداری کنید.
  • برای افراد چاق لباس شب مجلسی با خطوط و طرح‌های عمودی کامل‌تر و بهتر است. لباس‌هایی که طرح عمودی یا خطوط عمودی دارند شما را کشیده‌تر و لاغرتر نشان می‌دهد.
  • برای کامل شدن استایل خود از کفش پاشنه بلند استفاده کنید تا لاغرتر و قدبلندتر و شیک‌تر به نظر بیایید.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 26 آبان 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پرس‌فا و لینک مستقیم بلا مانع است.