آشنایی با مدل های متنوع شومیز مجلسی جذاب و زیبا

آشنایی با مدل های متنوع شومیز مجلسی جذاب و زیبا

جدیدترین مدل های شومیز مجلسی شومیز مجلسی در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی در بازار وجود دارد که می‌توان با توجه به سلیقه خود …

مدل های جدید شومیز مانتویی | شومیز بلند مد ۱۴۰۲

مدل های جدید شومیز مانتویی | شومیز بلند مد ۱۴۰۲

مدل شومیز مانتویی بلند فرقی نمی‌کند که شما برای یک میهمانی لاکچری دعوت باشید یا بخواهید با دوستانتان بیرون بروید با پوشیدن شومیز …

سنگ صفرا چیست؟ | علائم و راه های درمان و دفع سنگ صفرا را بشناسید

سنگ صفرا چیست؟ | علائم و راه های درمان و دفع سنگ صفرا را بشناسید

سنگ صفرا چیست؟ سنگ صفرا چیست؟ کیسه صفرا یک اندام کوچک گلابی شکل در سمت راست شکم و درست زیر کبد قرار دارد …

لباس شب زنانه

لباس شب زنانه لباس شب گیپور لباس شب کوتاه لباس شب پوشیده

انتخاب لباس شب زنانه از بین مدل‌ها و طرح‌های مختلف برای بیشتر خانم‌ها کمی مشکل است. اما اگر شما بدانید که هر طرح و مدلی برای چه اندامی مناسب است قطعاً در کمترین زمان ممکن بهترین لباس را انتخاب خواهید کرد. از آنجا که نوع پوشش افراد تأثیر زیادی بر روی اعتماد به نفس آن‌ها دارد در نتیجه لازم است که متناسب با استایل دست به انتخاب بزنید.

شما نمی‌توانید یک لباس را برای مجالس مختلف بپوشید و بهتر است بر اساس نوع مهمانی که دعوت هستید لباس خود را انتخاب کنید. گاها شما به یک مجلس رسمی دعوت هستید و یا اینکه مجلس بسیار خودمانی است پس شیوه پوشش و نوع لباس شب در هر میهمانی متفاوت است و این به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین لباس را بر تن کنید و به زیبایی بدرخشید.

انواع لباس شب زنانه

انواع لباس شب زنانه مدل لباس شب لباس شب زنانه

امروزه به هر مزونی که سر بزنید مجموعه‌ای از بهترین و به‌روزترین لباس شب زنانه را پیش روی شما قرار می‌دهد تا با پرو کردن مدل‌های مختلف بتوانید لباس مناسب سلیقه خود را پیدا کنید. شما می‌توانید قبل تهیه لباس شب کمی اطلاعات خود را در خصوص مدل‌ها و طرح‌های رایج بالا ببرید تا بتوانید با ایده گرفتن از آن‌ها خود را برای مجالس مختلف آماده کنید. حال در زیر به چند مورد از رایج‌ترین مدل‌های لباس شب زنانه اشاره می‌کنیم.

لباس شب مدل کلوش

لباس شب مدل کلوش

یکی از مدل‌های پرطرفدار لباس شب زنانه، مدل کلوش است که بالاتنه لباس جذب و کمر به پایین آن چین‌دار و گشاد است. این لباس بیشتر برای خانم‌هایی که بالاتنه لاغر و پایین تنه چاق دارند مناسب است. برای مجالس رسمی می‌تواند انتخاب فوق العاده ای باشد.

لباس شب مدل جذب

این مدل بیشتر برای خانم‌هایی مناسب است که اندام کشیده و به شکل ساعت شنی دارند. لباس کاملاً جذب بدن می‌شود و فرم بدن را به نمایش می‌گذارد. پس اگر چاق هستید سراغ این مدل نروید.

لباس شب مدل بندی

لباس شب مدل بندی لباس شب خاص و تک لباس شب لمه

این مدل از لباس شب بیشتر یقه گرد است و دارای دو بند برای نگه‌داشتن است. برای فصول گرم سال گزینه ایده الی است چون هم مدل راحتی و آزادی دارد و هم اگر پارچه مناسبی داشته باشد خنک است.

لباس شب مدل راسته

لباس شب مدل راسته

این لباس ساده و بلند طراحی می‌شود و برخلاف مدل، جذب بدن نما نیست. برای میهمانی‌های رسمی انتخاب مناسبی است. اگر شما انحنای کمر زیبایی دارید در این مدل‌ها جذاب و زیبا خواهید بود.

لباس شب مدل نامتقارن

منظور از لباس شب زنانه نامتقارن این است که قسمتی از لباس با قسمتی دیگر هماهنگ نیست. برای افرادی که دوست دارند منحصر به فرد باشند گزینه خوبی است. طراح برای طراحی مدل نامتقارن آزاد است می‌تواند بخشی از لباس را کوتاه و قسمتی دیگر را بلند طراحی کند. بسته به مدل لباس و طراحی آن می‌توان در میهمانی‌های رسمی و غیر رسمی این لباس زیبا را بر تن کرد. این مدل در انواع لباس شب بلند و کوتاه طراحی می‌شود. پس هر فرم بدنی که داشته باشید می‌توانید در این دسته به دنبال لباس مناسب خود باشید.

لباس شب مدل دکلته

لباس شب مدل دکلته مدل لباس شب مشکی پوشیده

یکی از مدل‌های زیبایی که به مرور زمان از جذابیت و زیبایی آن کاسته نشده است مدل لباس شب دکلته است. این لباس را در مهمانی‌ها و مجالس مختلف می‌توانید بپوشید اما باید توجه داشته باشید که هر شخصی با پوشیدن لباس مجلسی دکلته زیبا نخواهد شد. لباس‌هایی که دکلته طراحی و دوخته می‌شود برای حالت‌های بدنی خاص است و بیشتر برای افرادی که سینه‌های بزرگی دارند مناسب هستند. اگر قبلاً با پوشیدن لباس دکلته مشکلی نداشته‌اید و مطمئن هستید که در این مدل‌ها راحت هستید پس می‌توانید این مدل را تهیه کنید. مدل دکلته در انواع طرح‌های کوتاه و بلند وجود دارد تا تمام سلیقه‌ها را پوشش دهد.

نکات مهم در انتخاب لباس شب زنانه بر اساس فرم بدن

همان‌طور که گفته شد لباس شب زنانه در مدل‌های مختلفی طراحی می‌شود اما هر مدلی برای یک فرم بدنی خاص ایده آل است. اگر متناسب با استایل خود لباس انتخاب کنید جلوه‌ زیباتری خواهد داشت. اگر که این فاکتورها رعایت شود ساده‌ترین لباس هم به زیبایی بر روی بدن شما می‌نشیند. به طور مثال برای افراد قدبلند لباس شب‌های بلند تا نوک پا مناسب هستند. اما اگر اندام شما توپرتر است و قد کوتاهی دارید نباید لباس بلند و یا لباس‌های با یقه گرد استفاده کنید. چون چاقی شما در این مدل‌ها بیشتر دیده می‌شود.

اهمیت رنگ لباس شب زنانه در زیبایی آن

جدای از فرم بدن و مدل لباس شب زنانه لازم است که حتماً به فاکتور رنگ لباس هم توجه شود. هر رنگی دارای یک سری ویژگی‌های خاص است و اگر با دقت و متناسب با رنگ پوست انتخاب شود قطعاً جلوه‌ زیباتری خواهد داشت. البته شرایط و نوع مجلس هم تا حد زیادی بر روی انتخاب رنگ لباس شب تأثیر دارد. مثلاً لباس‌های رنگ مشکی بیانگر وقار و جذابیت هستند و برای انواع مجالس رسمی و غیر رسمی مناسب هستند. ترکیب این لباس‌ها با اکسسوری ها و جواهرات ظریف می‌تواند جذابیت شما را بیشتر کند. لباس‌های مجلسی زنانه تنوع رنگ بالایی دارند و سلیقه شما در نهایت تعیین کننده رنگ مناسب است. بیشتر خانم‌ها دوست دارند مطابق با مد روز و رنگ ترند سال لباس شب خود را انتخاب کنند که این ایده می‌تواند بسیار هوشمندانه باشد.

انتخاب لباس شب زنانه بر اساس رنگ پوست

یکی از فاکتورهای مهمی که روی انتخاب لباس شب زنانه تأثیر زیادی دارد توجه به رنگ پوست افراد است. در بیشتر موارد افراد این فاکتور را نادیده می‌گیرند و بدون توجه به رنگ پوست خود لباسی را انتخاب می‌کنند که باعث خفه شدن رنگ پوست می‌شود. هر چقدر هم که شما روی مدل و طرح لباس حساسیت به خرج دهید و فاکتورهای مهم در این خصوص را رعایت کنید اما رنگ انتخابی شما با رنگ پوستتان هماهنگ نباشد باز هم جذابیت مورد انتظار را نخواهید دید. اگر پوست روشنی دارید بهتر است لباس شب شما به رنگ قرمز و یا کلاً لباس‌های تیره باشد. لباس رنگ روشن برای افراد با رنگ پوست روشن باعث بی روح نشان دادن فرد می‌شود. برای افراد پوست تیره هم رنگ‌های روشن انتخاب خوبی است. برای افراد گندمی هم رنگ لباس روشن مطلوب‌تر است.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 14 آبان 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پرس‌فا و لینک مستقیم بلا مانع است.