بیت کوین چیست؟ | نحوه کنترل و ذخیره بیت کوین چگونه است؟

بیت کوین چیست؟ | نحوه کنترل و ذخیره بیت کوین چگونه است؟

بیت کوین چیست؟ بیت کوین، که امروزه به عنوان یکی از مهم‌ترین و نوآورانه‌ترین دستاوردهای مالی شناخته می‌شود، نه تنها یک واحد پولی …

۸ ترفند برای پف کردن کیک خانگی + نکات پوک شدن کیک

۸ ترفند برای پف کردن کیک خانگی + نکات پوک شدن کیک

نکات پخت کیک خانگی همه افرادی که در خانه کیک درست می‌کنند با دغدغه پف کردن کیک خانگی مواجه هستند. حتی اگر در …

نکات پخت کوفته خوشمزه + راز وا نرفتن و سفت شدن کوفته

نکات پخت کوفته خوشمزه + راز وا نرفتن و سفت شدن کوفته

نکات پخت کوفته کوفته یکی از غذاهای اصیل و سنتی ایرانی است که باب میل ذائقه‌ بسیاری از افراد است. این غذا که …

شلوار بارداری

شلوار بارداری لباس بارداری لباس حاملگی نخی

دوران بارداری شرایط خاصی را برای خانم‌ها ایجاد می‌کند که نمی‌توانند پوشش گذشته خود را داشته باشند. در این دوران بخصوص در ماه‌های آخر حاملگی باید حتماً به فکر شلوار بارداری، شومیز و … باشید. اگر ماه‌های آخر حاملگی شما در فصول سر سال باشد بهتر است از جنس‌های ضخیم مانند کتان استفاده کنید. اما اگر خوش شانس باشید و ماه‌های آخر حاملگی شما مصادف با فصول گرم سال باشد می‌توانید به راحتی از بین مدل‌های خنک و راحتی شلوار مناسب خود را تهیه کنید.

شاید شما در ماه‌های ابتدایی بارداری اضافه وزن چندانی نداشته باشید و همچنان بتوانید لباس‌های گذشته خود را بپوشید اما هر چه سن حاملگی افزایش پیدا می‌کند نیاز به خرید شلوار مناسب بارداری ضرورت پیدا می‌کند. شلوار حاملگی هم همانند سایر مدل‌های مدل در نمونه‌های مام فیت، مام استایل، کمرکش، راسته، دم پا گشاد و … عرضه می‌شوند تا شما به راحتی بتوانید در این دوران هم استایل زیبای خود را حفظ کنید.

طراحی شلوار بارداری

طراحی شلوار بارداری با طراحی شلوارهای معمولی متفاوت است. با توجه به حساسیت بالایی که دوران حاملگی دارد حتماً باید از شلوارهای مخصوص استفاده شود. این شلوارها به گونه ای طراحی می‌شوند که با بزرگ شدن شکم سایز آن ها تغییر می‌کند و زنان باردار به هیچ وجه احساس فشار در ناحیه کمر و شکم نخواهند داشت. کش استفاده شده در شلوار بارداری حالت ارتجاعی دارد و با بزرگ شدن شکم این کش ها هم بزرگ می‌شوند تا خانم باردار در آن احساس راحتی داشته باشد.

جنس شلوار بارداری

شلوار بارداری به نوعی طراحی شده است که شما در این دوران بدون هیچ گونه نگرانی بتوانید استایل خود را حفظ کنید. اما شاید بهتر باشد در این دوران به جنس لباس‌هایی که می‌پوشید بیشتر دقت کنید. شلوار مخصوص حاملگی در جنس‌های لاکرا، نخی، مازراتی، کتان، حریر و … عرضه می‌شود. اما برای حاملگی بهتر است جنس‌هایی را انتخاب کنید که تنفس پذیر هستند و شما با پوشیدن آن ها دچار حساسیت نخواهید شد. جنس نخی در بین جنس‌های دیگر محبوبیت بیشتری دارد چون اکثر خانم‌های حامله با پوشیدن آن احساس راحتی می‌کنند و از آنجا که در این دوران دمای بدن بالاتر می‌رود و زنان بیشتر تعریق می‌کنند پس پوشیدن شلوار نخی باعث خنگ نگه داشتن بدن می‌شود. به طور کلی بهتر است در دوران حاملگی شلوارهایی با جنس سبک را انتخاب کنید تا در آن بیشتر احساس راحتی کنید. جین کاغذی و کتان هم گزینه‌های خوبی برای زنان باردار هستند.

انواع شلوارهای بارداری

انواع شلوار بارداری لباس حاملگی مجلسی شلوار زنانه

همان‌طور که تنوع در جنس شلوار بارداری زیاد است تنوع در مدل‌های این شلوار هم زیاد است. خانم‌های باردار د.ست دارند در این دوران پوشش ساده‌تر و در عین حال مرتب‌تری داشته باشند از این رو بی توجه در کنار پوشش خود نمی‌گذرند. در بین مدل‌های موجود در بازار دو مدل کمر دکمه‌ای و کمرکش جزء محبوب‌ترین‌ها هستند. این دو مدل در جنس‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند تا زن باردار بر اساس سلیقه و راحتی خود مدل مناسب را انتخاب نماید.

شلوار بارداری دکمه‌ای

شلوار بارداری دکمه‌ای

شلوار بارداری مدل دکمه‌ای به گونه ای طراحی شده‌اند که با بالا رفتن سن حاملگی و افزایش سایز شکم به راحتی می‌توان با استفاده از دکمه‌های روی کمر سایز خود را تنظیم کرد. این مدل بسیار راحت است و شما می‌توانید به راحتی تا آخرین روز بارداری آن را بپوشید و احساس راحتی داشته باشید.

شلوارهای بارداری کشی

شلوار بارداری کشی

برخلاف مدل دکمه‌ای این مدل از شلوار با استفاده از کش کمر سایز آن ها تنظیم می‌شود. شلوار بارداری کشی در انواع مدل‌های دم پا گشاد، چسب، مام فیت و مام استایل تولید می‌شود. این شلوار به دو صورت کش سراسری و کش پشتی یا جلویی طراحی می‌شود. در مدل کش سراسری کل دور کمر با کش دوخته شده است. در مدل کش جلویی یا پشتی، قسمتی از کمر در ناحیه پشت یا جلو کش دوزی شده است. برخی از شلوارهای کشی محل دوخت کش در کناره‌ها یا پهلو لباس است. مدل‌هایی هم هستند که کمربند کشی مجزا دارند و در آخر این سلیقه افراد است که تعیین می‌کند کدام مدل مناسب آن ها است.

چرا باید از شلواری بارداری استفاده کنیم؟

حتماً از خودتان می‌پرسید چه لزومی به تهیه شلوار بارداری است و می‌توان این دوره را با شلوارهای معمولی طی کرد. اما دلایل مهمی وجود دارند که شما را متقاعد می‌کنند تا برای این دوران مهم زندگی به فکر تهیه شلوار مخصوص باشید.

  • شما با پوشیدن این نوع شلوار احساس راحتی بیشتری می‌کنید و نیاز نیست هر دقیقه شلوار معمولی خود را بالا بکشید.
  • با پوشیدن این شلوارها هیچ گونه فشاری به جنین وارد نمی‌شود و قسمت کشی یا دکمه‌ای شلوار باعث می‌شود تا شلوار در جای خود فیکس شود.
  • زمانی که زن باردار می‌خواهد سونوگرافی های این دوران را انجام دهد نیازی نخواهد داشت تا تمام دکمه‌های آن را باز کند و فقط کافی است قسمت کشی  را پایین بکشد.
  • با پوشیدن این شلوارها خللی در انجام کارهای روزانه شما پیش نخواهد آمد.

قیمت شلوار بارداری چقدر است؟

قیمت شلوار بارداری لباس شیردهی لباس بارداری فانتزی کت و شلوار زنانه مانتو بارداری

جدا از جنس و کیفیت دوخت شلوار، فاکتور قیمت هم تأثیر زیادی روی انتخاب شلوار بارداری دارد. این شلوار در برندهای خارجی و داخلی عرضه شده است اگر شما نمی‌خواهید هزینه زیادی بپردازید بهتر است سراغ جنس‌های خارجی نروید چون قیمت بالایی دارند. قیمت این شلوارها با توجه به جنس شلوار متغیر است اما از لحاظ سایز بیشتر تولیدکنندگان سعی می‌کنند تا این مدل در سایز بندی‌های مختلف و در مدل‌های متنوعی عرضه شوند تا به راحتی بتوان سلیقه‌های مختلف را پوشش داد.

مزایای استفاده از شلوار بارداری

قطعاً شما هم در دوران بارداری به دلیل بزرگی شکم و افزایش سایز در لباس‌های معمولی خود راحت نیستید. همچنین در این دوران بیشتر خانم‌ها دچار سوء هاضمه زیادی می‌شوند. در چنین شرایطی پوشیدن شلوارهای معمولی و تک سایز باعث می‌شود تا اوضاع و احوال زن باردار وخیم تر نشود.

لباس‌ها و پیراهن های تنگ باعث فشار به معده می‌شوند و فرد علائمی از قبیل سوزش سر دل ناراحت کننده و دردناک را تجربه می‌کند. پس حتماً در این دوران به راحتی خود فکر کنید و هر لباسی که در آن احساس راحتی نکنید را نپوشید. با پوشیدن شلوار بارداری احتمال ابتلا به عفونت قارچی کاهش پیدا می‌کند. از آنجا که در دوران بارداری ترشحات واژن بیشتر می‌شود در نتیجه لباس‌های تنگ باعث افزایش ریسک ابتلا به عفونت قارچی می‌شود.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 12 آبان 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پرس‌فا و لینک مستقیم بلا مانع است.