تصاویر مدل دستبند طلا زنانه؛ بهترین و جذاب ترین مدل های ۱۴۰۳ اینجاست

تصاویر مدل دستبند طلا زنانه؛ بهترین و جذاب ترین مدل های ۱۴۰۳ اینجاست

مدل دستبند طلا زنانه در دنیای مد و زیبایی، مدل دستبند طلا زنانه همیشه جایگاه ویژه‌ای دارد. انتخاب یک دستبند طلا جدید می‌تواند …

تصاویر مدل شال بهاری؛ مدل های ساده و طرح دار برای خانم های شیک پوش

تصاویر مدل شال بهاری؛ مدل های ساده و طرح دار برای خانم های شیک پوش

مدل شال بهاری جدیدترین مدل شال موهر نشان دهنده تحولی نو در دنیای مد است. مدل‌های بهاری، با طراحی‌های نوآورانه و رنگ‌های جذاب، …

تصاویر جدیدترین مدل های بند عینک زنانه؛ با این مدل ها خاص تر دیده شو

تصاویر جدیدترین مدل های بند عینک زنانه؛ با این مدل ها خاص تر دیده شو

جدیدترین مدل های بند عینک زنانه زمانی که صحبت از آماده‌شدن برای مهمانی‌ها و مجالس می‌شود، جزئیات کوچک می‌توانند تفاوت‌های بزرگی ایجاد کنند. …

شلوار جین مناسب خانم ها

شلوار لی شلوار لی مردانه شلوار لی مشکی مردانه

شلوار لی جزء محبوب‌ترین شلوارها در بین زنان جوان است که در مدل‌ها و طرح‌های مختلفی در بازار عرضه می‌شود. اما گاها خانم‌های جوان در انتخاب شلوار جین مناسب دچار اشتباهاتی می‌شوند که به شدت روی استایل آن‌ها تأثیر منفی دارد. این سبک از شلوارها در بین تمامی خانم‌ها در سراسر جهان محبوب است و اگر فرم و طرح آن کامل متناسب با تیپ و استایل شما باشد جذابیتتان دو چندان خواهد شد.

شلوار لی زنانه در طول زمان و با تغییر مدل دچار تغییرات زیادی شده است که اگر برخی نکات هنگام پوشیدن این شلوارها جدی گرفته نشود فرد ظاهر بد و به هم ریخته ای خواهد داشت. شما با برطرف کردن چند اشتباه رایج می‌توانید برای همیشه شیک پوش و جذاب باشید.

اشتباهات رایج خانم‌های جوان در پوشیدن شلوار لی

یک سری از اشتباهات هنگام پوشیدن شلوار لی ممکن است اصلاً به چشم نیاید و فرد توجهی به آن‌ها نکند. اما باید بگوییم که اگر شما روی تمام جزئیات پوشش خود تمرکز کنید ظاهر زیباتری خواهید داشت. رفع اشتباهات دقیقاً مساوی داشتن استایلی زیبا است. داشتن ظاهر زیبا و پوشیدن لباس‌های ترند هیچ کمکی به داشتن استایل زیبا نمی‌کند. بلکه باید شما بدانید چه لباسی را با چه شلواری بپوشید و کدام رنگ‌ها در کنار هم زیباتر هستند.

پوشیدن بلوز و شلوار لی همرنگ

شلوار لی همرنگ قیمت شلوار لی مردانه قیمت شلوار لی زنانه

یکی از اشتباهات رایج در پوشیدن شلوار لی در بین زنان و دختران این است که از بلوز و شلوار جین یکرنگ استفاده می‌کنند. بلوز و شلوار جین کمک زیادی به داشتن استایلی زیبا می‌کند اما اگر بخواهید هر دو قسمت بالاتنه و پایین تنه یکرنگ باشد کل زیبایی تیپ شما گرفته می‌شود. پس اولین اشتباهی که باید در این خصوص تکرار نکنید این است که هیچ‌وقت بلوز و شلوار جین تک رنگ را به صورت هم‌زمان استفاده نکنید.

پوشیدن شلوار لی راسته با قد اشتباه

شلوار لی راسته

یکی دیگر از اشتباهاتی که در پوشیدن این مدل شلوار به وفور خانم‌های جوان مرتکب آن می‌شوند انتخاب آن با قد نامناسب است. اگر عادت دارید که شلوار جین راسته بپوشید بهتر است بدانید که چه قدی برای شما مناسب است و ظرافت واقعی خود را نشان می‌دهد. قد شلوار جین راسته باید حتماً تا قوزک پا باشد بلندتر از این قد باعث جمع شدن شلوار می‌شود و اصلاً ظاهر خوبی نخواهد داشت. پس قد شلوارهای راسته تا قوزک پا ایده ال ترین انتخاب است و اصلاً سراغ کوتاه‌تر یا بلندتر از این قد نروید.

تا کردن شلوار جین

تا کردن شلوار جین

حتماً بارها برای شما پیش آمده که شلوار لی بخرید که قد آن بلند است. بیشتر افراد به جای اینکه شلوار را کوتاه کنند آن را تا می‌زنند. شاید در یک برهه زمانی تا کردن شلوار جین ترند بوده باشد اما اصلاً جلوه زیبایی ندارد پس اگر به خیاط دسترسی دارید حتماً به جای تا زدن آن را کوتاه کنید تا فرم و مدل واقعی شلوار به چشم بیاید.

استفاده از شلوار لی زیر بوت خیلی تنگ

شلوار لی زیر بوت خیلی تنگ شلوار لی راسته مردانه شلوار لی راسته زنانه

بهتر است اگر شلوار لی می‌پوشید از بوت های خیلی تنگ و بلند استفاده نکنید. این شلوار اصلاً جلوه زیبایی زیر بوت ندارد و بهتر است از مدل‌های دیگری استفاده کنید.

استفاده کردن از کمربند برای شلوار لی با فاق معمولی

شاید اصلاً به این موضوع توجه نکرده باشید که شلوار لی با فاق معمولی اصلاً نیازی به کمربند ندارند. در چند سال اخیر مدل‌های فاق بلند زیادی عرضه شده‌اند که با بستن کمربند بر روی آن‌ها ظاهر زیبا و جذابی پیدا خواهید کرد. اگر شلوار جین شما فاق معمولی دارد بهتر است آن را زیاد بالا نکشید چون در قسمت ران چین می‌خورد و ظاهر زیبایی ندارد.

استفاده از کفش کتانی ساق دار با شلوار لی

بهتر است برای زیر شلوار لی اصلاً از کتانی ساق دار استفاده نکنید. بیشتر خانم‌ها اصلاً به این فاکتور توجهی نمی‌کنند و هر دو مورد را با هم می‌پوشند. اگر به این استایل ها توجه کنید خواهید دید که شلوار در ناحیه ساق پا جمع می‌شود و ساق کتانی در دمپای شلوار اختلال ایجاد می‌کند. چین خوردگی حاصل از ترکیب این دو مورد ظاهر زیبای شما را به هم می‌ریزد پس بهتر است اصلاً با شلوار جین سراغ کفش‌های ساق دار نروید.

گشاد بودن شلوار لی

گشاد بودن شلوار لی با شلوار جین‌های گشاد دو موضوع کاملاً متفاوت هستند. اگر شما بخواهید شلوار جین چسب بپوشید باید حتماً شلوار مناسب سایز شما باشد و روی بدن فرم ایده ال داشته باشد. گاها شلوارهای گشاد و غیر ساز در قسمت ران گشاد هستند و اصلاً قالب بدن نیستند. بهتر است این موضوع را فراموش نکنید که اگر شلوار کاملاً سایز شما نباشد فرم بدن را به بدترین حالت ممکن نشان می‌دهد.

شلوار لی دم پا خیلی بلند

گاها خانم‌ها هنگام پوشیدن شلوار لی دم پا گشاد با مشکل قد مناسب مواجه هستند. شلوارهای دم پا باید روی کفش را بپوشاند و یک سانت با زمین فاصله داشته باشد. شلوارهای دمپای کوتاه اصلاً جلوه‌ زیبایی ندارند و شما را چاق‌تر از حد معمول نشان می‌دهد. از طرفی هم اگر شلوار بیش از حد بلند باشد دست و پاگیر می‌شود و ظاهر شما را شلخته نشان می‌دهد. شلوار خیلی بلند بعد از مدت کوتاهی آسیب می‌بیند و شما ناچار خواهید بود آن را کنار بگذارید. پس حتماً به ‌اندازه‌ قد هنگام خرید و انتخاب شلوار دقت کنید.

شلوار لی چسب یا لوله تفنگی

شلوار لی چسب شلوار لی زنانه شلوار لی جدید مردانه

یکی از مدل‌های پرطرفدار و جذاب شلوار لی مدل جذب است که بیشتر خانم‌ها و دختران جوان آن را می‌پسندند. اما در این بین بیشتر خانم‌ها هنگام پوشیدن آن اشتباهاتی را انجام می‌دهند. مثلاً تا زدن شلوار لوله تفنگی اصلاً ظاهر زیبایی ندارد و یا اینکه شلوار در قسمت ساق چین بخورد یک اشتباه رایج است. پس بهتر است قد این شلوارها کاملاً اندازه باشد تا ظاهر زیبای آن‌ها نمایان شود.

پایین بودن کمر شلوار جین

پایین بودن کمر شلوار لی هم یکی از اشتباهات رایجی است که اکثراً به آن توجهی نمی‌شود. اگر شما شلوار جین فاق کوتاه می‌پوشید بهتر است فاق شلوار به حدی باشد که کل باسن شما را بپوشاند و کمر آن بیش از حد پایین نباشد چون فرم خوبی روی بدن ندارد.

پوشیدن هم‌زمان تاپ نیمه تنه با شلوار جین فاق کوتاه

این اشتباه را بیشتر دختران جوان مرتکب می‌شوند و تاپ نیمه تنه را با شلوار لی فاق کوتاه می‌پوشند هر چقدر هم که کمر شما زیبا و استخوانی باشد بازهم باید تاپ نیم‌تنه با شلوار جین فاق بلند پوشیده شود.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 16 آبان 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پرس‌فا و لینک مستقیم بلا مانع است.