چرا باید کفش چرم طبیعی بخریم؟ نکات و جذابیت های کفش چرم طبیعی

چرا باید کفش چرم طبیعی بخریم؟ نکات و جذابیت های کفش چرم طبیعی

کفش چرم طبیعی کفش چرم طبیعی از چندین هزار سال پیش تا به امروز همواره مورد استفاده بشر قرار گرفته است. اما امروزه …

انواع کفش ورزشی؛ راهنمای جامع خرید و انتخاب(بخش دوم)

انواع کفش ورزشی؛ راهنمای جامع خرید و انتخاب(بخش دوم)

راهنمای انتخاب کفش اسپورت ورزشی مناسب(بخش دوم) همانطور که در بخش اول این مقاله گفتیم لازم است هر فردی انواع کفش ورزشی را …

تصاویر مدل لباس مجلسی زنانه؛ این مدل ها مخصوص عروسی و مجالس خاصه

تصاویر مدل لباس مجلسی زنانه؛ این مدل ها مخصوص عروسی و مجالس خاصه

مدل لباس مجلسی زنانه انتخاب مدل لباس مجلسی زنانه برای شرکت در مهمانی‌ها و مجالس مختلف می‌تواند تا حد زیادی تأثیرگذار باشد. اینکه …

راهنمای خرید بوت مردانه

بوت مردانه انواع بوت مردانه

بوت مردانه و خرید مدل های متنوع آن، با شروع فصل سرما رونق تازه ای به خود می گیرد. به جرات می توان گفت با آمدن فصل پاییز و زمستان تنوع این مدل کفش های مردانه به قدری است که انتخاب را برای خریدارانش سخت می کند. کم کم که به فصول سرد سال نزدیک می‌شوید خرید لباس و تجهیزات زمستانه هم شروع می‌شود. برای مناطق کوهستانی پوشیدن کفش‌های عادی به هیچ وجه جوابگو نیست و لازم است که بوت مردانه تهیه شود. خرید بوت و نیم بود یک خرید ضروری برای فصول سرد سال است و شما قرار است این کفش‌ها را در زمان سرما و یخ‌زدگی استفاده کنید. پس باید به یک سری ویژگی‌ها حین خرید توجه کنید تا بتوانید مناسب‌ترین کفش را خریداری کنید.

با توجه به اینکه پا یک عضو حساس در بدن است پس باید از پوشش مناسبی در فصول سرد سال برخوردار باشد. سالانه افراد زیادی به دلیل پوشیدن کفش و بوت نامناسب دچار مشکل در عضلات پا می‌شوند. اگر بتوانید جنس و مدلی را انتخاب کنید که از استانداردهای لازم برخوردار باشد قطعاً می تونید تمام ماه‌های سال را بدون دغدغه طی کنید.

ترفندهایی که قبل از خرید بوت مردانه باید بدانید

بوت مردانه چرم چرم مشهد بوت مردانه بوت بلند مردانه

تمامی آقایان تقریباً یک بار در زندگی تجربه خرید بوت مردانه را داشته‌اند و حتماً هم بیشتر آن‌ها بدون اطلاع قبلی و صرفاً با تکیه به توضیحات فروشنده محصول مورد نظر خود را خریداری کرده‌اند. اما تقریباً نیمی از این افراد رضایت چندانی از خرید خود نداشته‌اند چون اصلاً با استانداردهای یک بوت مناسب آشنا نبوده‌اند. پوشیدن بوت مناسب تأثیر زیادی روی شیک پوشی و استایل افراد دارد. بوت ها در جنس‌های متنوعی عرضه می‌شوند و این سبک پوشش شماست که تعیین می‌کند چه بوتی مناسب شماست. جدای از فاکتورهای زیبایی و خوش فرمی، حتماً باید کفشی را انتخاب کنید که سلامت پاهای شما را حفظ کند. چون پوشیدن کفش نامناسب به منزله بازی با قلب دوم است.

در گذشته بیشتر افراد از قشرهای مختلف مانند کشاورز، دامدار، رفتگر و.. برای محافظت پاها از هوای سرد از انواع بوت ها و چکمه‌های مختلف استفاده می‌کردند. رفته رفته با تغییر مد ظاهر و جنس بوت ها هم تغییر پیدا کرد و چیزی که امروز می‌بینید یک پوشش کاملاً استاندارد و زیبا است که کمک زیادی هم به حفظ استایل شما می‌کند.

نکات مهم هنگام خرید انواع بوت مردانه

خرید انواع بوت مردانه بوت مردانه دیجی کالا بوت اسپرت مردانه

همانطور که تنوع در بوت زنانه بسیار زیاد است در سال‌های اخیر تولیدکنندگان مدل‌های متنوعی از بوت مردانه را طراحی کرده‌اند. با چند نکته کاربردی به راحتی می‌توان مناسب‌ترین بوت را برای فصول سرد سال انتخاب کرد. نیم بوت ها در ظاهر، جنس، سایز و مشخصه‌های دیگر باهم تفاوت دارند و این تفاوت‌ها سبب شده تا در خرید به یک سری نکات توجه شود.

توجه به ظاهر کفش قبل از خرید

یکی از شاخصه‌های مهم در خرید بوت مردانه ظاهر آن است. درست است که تا حد زیادی ظاهر کفش یک امر سلیقه‌ای است و نمی‌توان کسی را وادار کرد که حتماً یک مدل خاص را بپوشد. با بررسی ظاهر و جنس کالا به راحتی می‌توان یکی از بهترین بوت ها را برای خود انتخاب کنید. بوت ها در مدل‌های چرم طبیعی و چرم مصنوعی طراحی می‌شوند. هزینه و سلیقه شما در نهایت تعیین کننده مدل نهایی است.

اگر محدودیت هزینه دارید بهتر است از بین مدل‌هایی که با چرم مصنوعی طراحی شده‌اند دست به انتخاب بزنید. تنوع در مدل‌های بوت مردانه با چرم مصنوعی بسیار زیاد است و رنگ‌بندی متنوع، دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد. اما در مقابل این بوت طول عمر کمتری دارند و ممکن است شما نتوانید چندین سال از آن استفاده کنید. اما بوت های چرم طبیعی از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. اگر شناخت کافی در خصوص تشخیص چرم طبیعی ندارید بهتر است از فروشگاه‌های معتبر و شناخته شده بوت با جنس چرم طبیعی تهیه کنید.

یکی دیگر از نکات حائز اهمیت در خرید بوت میزان بلندی ساق است. بوت های مردانه معمولاً در سه سایز ساق کوتاه، ساق متوسط و ساق بلند طراحی می‌شوند. شما می‌توانید بر اساس استایل خود بهترین بوت را انتخاب کنید البته بهتر است تا حدودی به کاربرد بوت هم توجه کنید چون معمولاً بوت های ساق کوتاه بیشتر برای تیپ‌های رسمی مناسب‌تر هستند.

تأثیر فاکتور سایز کفش در خرید

بوت مردانه در سایز بندی‌های متنوعی وجود دارند و دقت تعیین سایز در برندهای معتبر بیشتر است. در طراحی سایز بوت ها استانداردهای حرفه‌ای در نظر گرفته می‌شود. مشخصاتی که بر اساس آن تناسب سایز ثابت می‌شود شامل ثابت ماندن پا در جای خود، فاصله ۲ سانتی انگشتان با جلوی بوت، استحکام پا در ناحیه قرارگیری پاشنه و جایگاه قوزک پا در درون بوت است. اگر بوت مردانه دارای این ویژگی‌ها باشد به معنی این است که کاملاً متناسب با سایز پای شما است و می‌توانید به راحتی و بدون هیچ مشکلی آن را بپوشید.

جنس کفی و رویه بوت مردانه

انواع بوت مردانه بوت مردانه برشکا خرید بوت مردانه

یکی دیگر از فاکتورهایی که حتماً باید قبل از خرید بوت مردانه به آن توجه کنید جنس کفی و رویه بوت است. به طور کلی مردان روی این فاکتور حساسیت بالایی دارند و چون ساعت‌های طولانی کفش را می‌پوشند بهتر است نادیده از کنار این مشخصه عبور نکنند. مناسب‌ترین بوت باید دارای کفه انعطاف‌پذیر باشد تا فرد به راحتی بتواند با آن حرکت کند و فعالیت‌های روزانه‌ خود را بدون مشکل انجام دهد. بوت یکی از پرکاربردترین کفش‌ها برای فعالیت‌های مختلف از قبیل کوهنوردی، پیاده‌روی، سر کار، دوندگی و … است و حتماً باید به جنس کفی توجه شود. توجه به این نکته زمانی بیشتر ضرورت پیدا می‌کند که شما بوت را برای فعالیت ورزشی بخواهید از این رو باید باکیفیت‌ترین عاج را برای این فعالیت‌ها انتخاب کنید.

جنس رویه هم یکی از فاکتورهای دیگری که تعیین کننده کیفیت بوت مردانه است. جنس‌هایی که به مرور پوسته پوسته می‌شوند اصلاً گزینه مناسبی نیستند. جنس بوت باید قابلیت جریان هوا را داشته باشد و پا درون کفش اذیت نشود. در کنار جنس باید حتماً به دوخت بوت هم توجه کنید. بوت هایی که دوخت ضعیفی دارند پس از مدت کوتاهی پاره می‌شوند و اتصالات آن‌ها از هم باز می‌شود. بوت های با کیفیت به طور هم‌زمان از اتصال دوخت و چسب در آن‌ها استفاده شده است و امکان باز شدن اتصالات در آن‌ها کمتر است و طول عمر بیشتر هم دارند.

توجه به برند بوت مردانه در خرید

شاید تعداد محدودی از افراد قبل از خرید بوت مردانه به دنبال برند تولیدکننده بوت باشند در صورتی که تأثیرگذارترین فاکتوری که تضمین کننده کیفیت و یا عدم کیفیت محصول است همان برند تولیدکننده است. قطعاً برندهای مشهور و شناخته شده کیفیت و راحتی محصولات خود را در اولویت قرار می‌دهند و در قبال هزینه بیشتر محصول با کیفیت را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 30 آبان 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پرس‌فا و لینک مستقیم بلا مانع است.