نکات جذاب خوشتیپی آقایان لاغر که نمیدانستید

نکات جذاب خوشتیپی آقایان لاغر که نمیدانستید

لباس مناسب مرد لاغر حتماً بارها شنیده‌اید که هر کسی بر اساس فرم بدنی که دارد باید لباس بپوشد تا زیبا و جذاب …

تصاویر مدل قاب گوشی دخترانه؛ این مدل های جذاب و خاص دیدن دارن

تصاویر مدل قاب گوشی دخترانه؛ این مدل های جذاب و خاص دیدن دارن

مدل قاب گوشی دخترانه وقتی نوبت به خرید قاب گوشی می‌رسه، انتخاب‌ها بی‌نهایته. اما برای خانم‌های ایرانی که دنبال یه تیپ و سبک …

آموزش خرید لباس مجلسی زنانه خاص و جدید

آموزش خرید لباس مجلسی زنانه خاص و جدید

راهنمای خرید لباس مجلسی اگر به دنبال لباسی زیبا برای مجالس هستید، سبک‌های متفاوت و بی پایانی در بازار وجود دارد که باید …

ایده استفاده از لباس های کهنه

ایده های خلاقانه برای استفاده از لباس‌های کهنه چگونه لباس کهنه را نو کنیم فروش لباس کهنه

آیا شما هم نمی دانید با لباس‌های کهنه خود چیکار کنید؟ از طرفی هم عاشق این هستید که با خلاقیت و ابتکار خودتان از آن ها به طریق دیگری استفاده کنید؟ باید بگوییم جای درستی آمده اید. ما در اینجا به شما یاد می دهیم که به جای دور انداختن لباس های قدیمیتان، آن ها را به لباس های کاربردی دیگر تبدیل کنید.

همه ما احتمالاً در کمد خود برخی لباس‌های کهنه را داریم که نمی دانیم با آن‌ها چه کنیم. این لباس‌ها کهنه هستند و قابل و پوشیدن نیستند. از طرفی هم دلمان نمی‌آید که آن‌ها را دور بیندازیم. برخی از افراد این لباس‌ها را می‌بخشند که کار خوبی است. برخی خلاق‌ترند و دوست دارند لباس‌های جدید خلق کنند. این‌گونه به محیط‌زیست هم ضرر کمتری می‌رسد.

چند ایده جذاب برای استفاده از لباس‌های کهنه

تبدیل تیشرت کهنه به نیم تن شیک

لباس‌های کهنه و بی استفاده چگونه با لباس های کهنه نیم تنه درست کنیم خلاقیت با لباس های کهنه

بسیاری از لباس‌های کهنه مدل تیشرت هستند. زیرا تیشرت ها زود به زود شسته می‌شوند و ممکن است زودتر کهنه شوند. شما با استفاده از این ترفند می‌توانید تیشرت خود را به یک نیم تن مدرن و زیبا تبدیل کنید. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید.

  • ابتدا تیشرت را بپوشید و تا جایی که می‌خواهید آن را کوتاه کنید علامت بزنید. نیم تن‌ها معمولاً بالای ناف هستند.
  • بعد از علامت‌گذاری کردن تیشرت، آن را در بیاورید و روی سطح صافی به درستی پهن کنید. سپس سه سانت پایین‌تر از نقطه علامت‌گذاری شده را با قیچی برش دهید.
  • سعی کنید برش شما دقیق و بدون زدگی باشد. سپس سعی کنید با قیچی پایین نیم تن را قیچی کنید تا به صورت ریش ریش در بیاید. قد ریش ها باید سه سانت باشد تا از قد نیم تن کاسته نشود.
  • جالب است بدانید این کار را می‌توانید برای آستین‌های تیشرت هم انجام دهید. سعی کنید پهنای ریش ها یک اندازه باشد.
  • اگر تیشرت شما طرح ساده‌ای دارد می‌توانید برچسب‌های حرارتی زیبا را خریداری نمایید و با استفاده از اتو به نیم تن خود بچسبانید.

درست کردن شلوارک جین شیک با استفاده از شلوار جین پاره

لباس‌های کهنه‌ فیلم اموزش استفاده از لباس های کهنه طرح بازیافت لباس کهنه

شلوارهای جین جز آن دسته از لباس‌های کهنه‌ای هستند که بسیار کاربردی هستند. زیرا جنس جین را می‌توان به هر طریقی دستخوش تغییر قرار داد. ممکن است شما نیز شلوار جینی داشته باشید که در ناحیه مچ یا زانو دچار تغیر رنگ، پارگی و یا تغیر شکل شده است. زانو انداختن شلوار یکی از این مشکلات است. اما نگران نباشید. زیرا می‌توانید با استفاده از لباس‌های کهنه جین یک شلوارک شیک تابستانی برای خود درست کنید.

  • ابتدا شلوار جین را به تن کنید و قد شلوارک خود را علامت‌گذاری کنید. سعی کنید یک سانت بیشتر از قدی که مورد نظر دارید را علامت بزنید. چون در صورت بلند بودن می‌تواند آن را کوتاه کرد.
  • شلوار جین را در بیاورید و آن را روی سطح صافی تا کنید. به این صورت که هر دو پای جین به صورت دقیق روی هم قرار بگیرند.
  • سپس با استفاده از یک قیچی بزرگ و تیز به آرامی آن را برش بزنید. از آنجا که جین جنس ضخیمی است باید از قیچی بسیار تیزی استفاده کنید.
  • بعد از برش دادن شروع به کشیدن نخ‌های جین با دست بکنید. این کار را ادامه دهید که پایین شلوارک ریش ریش شود. شلوارک ریش ریش جذابیت بسیار زیادی دارد.
  • برای تنوع دادن به شلوارک می‌توانید از سنگ‌های حرارتی برای تزئین کردن جیب‌های آن استفاده کنید. این‌گونه لباس‌های کهنه شما به یک لباس تابستانی مدرن تبدیل می‌شوند.

لباس‌های کهنه و لکه‌دار خود را به بهترین شیوه رنگ کنید

بسیاری از لباس‌های کهنه دارای لکه‌هایی هستند که به واسطه آن لکه‌ها نمی‌توانیم آن‌ها را بپوشیم. لکه چربی، لکه جوهر و لکه وایتکس از انواع این لکه‌ها هستند که ممکن است برای همیشه روی لباس باقی بمانند. برای آنکه بتوانیم این لباس‌ها را به لباس‌های نو تبدیل کنیم باید از لکه آن‌ها به عنوان نقطه قوت استفاده کنیم. می‌گویید چگونه؟ در ادامه به چگونگی آن می‌پردازیم.

  • لباس‌های کهنه و لکه‌دار خود را به صورت صاف روی سطحی همانند کاشی خشک حمام پهن کنید. محل لکه‌ها را به خوبی مشخص نمایید.
  • سپس لباس را به صورت چین چین روی هم تا کنید و با استفاده از کش پلاستیکی ببندید. البته می‌توانید به شکل‌های دیگری نیز لباس را تا نمایید. لباس به هر طریقی تا شود طرح آن‌هم همان شکلی می‌شود.
  • وایتکس یا مایع سفید کننده را در بطری خالی شیشه پاک کن بریزید و قسمت‌های برجسته لباس اسپری نمایید. دقت کنید وایتکس نباید به تمام لباس آغشته شود.
  • سپس تا سفید شدن رنگ لباس صبر کنید. توجه کنید اگر وایتکس زیاد روی لباس بماند باعث خراب شدن آن می‌شود.
  • پس از سفید شدن لباس‌های کهنه، آن‌ها را باز کنید و با آب سرد شستشو دهید. این‌گونه لباس طرح دار شده و لکه مورد نظر به هیچ وجه دیده نمی‌شود.

لباس‌های کهنه‌ای که پرز دارند را چگونه نو کنیم؟

لباس‌های کهنه‌ای که پرز دارند خلاقیت با لباس کهنه اینستا با مانتو کهنه چی درست کنم

یکی از شاخص‌های لباس‌های کهنه پرز دادن آن‌ها است. ممکن است لباسی را به تازگی خریداری کرده باشید اما به دلیل شستشوی زیاد پرزدار شده باشد. اگر بتوانید پرزهار ا بردارید لباس کاملاً نو می‌شود. برخی این کار را با دست انجام می‌دهند که بسیار وقت‌گیر و طاقت فرسا است. برخی نیز با استفاده از دستگاه پرز گیر این کار را انجام می‌دهند. اما ساده‌ترین راه حل آن استفاده از یک ژیلت است.

  • لباس را روی سطح صافی به خوبی باز کنید.
  • ژیلت را به آرامی روی لباس بکشید. مراقب باشید که تیغ‌های ژیلت باعث پاره شدن لباس نشوند.
  • پس از هر بار کشیدن ژیلت پرزها را بردارید که دوباره به لباس نچسبند.
  • این کار را تا صاف شدن سطح پارچه لباس ادامه دهید.

تبدیل هودی کهنه به هودی بسیار زیبا و نو

لباس‌های کهنه زمستانی همانند هودی را نیز می‌توان به آسانی نو کرد. هودی ممکن است بعد از مدتی در قسمت پایینی خود دچار تغیر رنگ و تغیر بافت شود. اما اغلب قسمت بالایی آن سالم می‌ماند. پس نیازی نیست که آن را دور بیندازید. با روش‌های زیر می‌توانید دوباره از آن استفاده کنید.

  • قسمت پایینی هودی را تا جایی که دچار تغیر بافت شده است را برش دهید. سعی کنید هودی را همانند یک نیم تن درست کنید.
  • سپس هودی را از وسط به صورت عمودی برش دهید. البته قسمت کلاه را برش ندهید.
  • سپس در قسمت میانی آن زیپی برای باز و بسته کردن هودی قرار دهید. می‌توانید از یک خیاط بخواهید که زیپ را برای شما دوخت دهد.
  • سپس می‌توانید هودی را به عنوان نیم تن و لباس اسپرت در مکان‌های مختلف بپوشید.

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 18 آبان 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پرس‌فا و لینک مستقیم بلا مانع است.