تصاویر مدل گوشواره حلقه ای؛ مدل های شیک و مجلسی مناسب مهمانی

تصاویر مدل گوشواره حلقه ای؛ مدل های شیک و مجلسی مناسب مهمانی

مدل گوشواره حلقه ای در جهان پرزرق و برق مد و زیبایی، گوشواره‌های حلقه‌ای نه تنها یک انتخاب کلاسیک بلکه یک انتخاب هوشمندانه …

تصاویر مدل لباس بچه گانه؛ این مدل های با مزه ارزش دیدن دارن

تصاویر مدل لباس بچه گانه؛ این مدل های با مزه ارزش دیدن دارن

مدل لباس بچه گانه در پرس فا، انتخاب مدل لباس مجلسی بچه گانه جدید برای والدینی که به دنبال ظاهری زیبا و متمایز …

استایل و تیپ دانشجویی پسرانه شیک و جدید

استایل و تیپ دانشجویی پسرانه شیک و جدید

استایل دانشجویی پسرانه شیک و ساده می‌دانید که نوع پوشش و استایل شما نشان دهنده شخصیت شماست. پس داشتن پوشش مناسب بسیار مهم‌ …

مدل لباس مجلسی بلند

لباس مجلسی بلند زنانه لباس مجلسی بلند دخترانه

لباس مجلسی بلند زنانه یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید برای پوشیدن در مهمانی‌ها و مراسم‌های مختلف داشته باشید. نحوه انتخاب و خرید لباس مجلسی مناسب یکی از چالش‌هایی است که هر خانمی هنگام خرید لباس مجلسی آن را تجربه کرده است. ما در این مقاله می‌خواهیم انواع مدل‌های این لباس شیک و زیبا را به شما معرفی کنیم تا با آگاهی بیشتری نسبت به خرید آن اقدام کنید. همچنین راهنمایی‌هایی در زمینه خرید لباس مجلسی زنانه به شما ارائه خواهیم داد.

انواع مدل‌های لباس مجلسی بلند زنانه کدم‌اند؟

لباس مجلسی بلند زنانه در مدل‌های بسیار متنوعی دوخته می‌شود. زیرا این نوع لباس از محبوبیت بسیار بالایی در میان خانم‌ها برخوردار است. مزیت بزرگ این نوع لباس این است که هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد و همیشه با پوشیدن آن می‌توان به روز به نظر رسید. طراحان لباس و مد همواره تغییراتی در لباس‌های بلند مجلسی به وجود می‌آورند که زیبایی فوق‌العاده‌ای به این لباس‌ها می‌بخشد. در ادامه مقاله به انواع لباس‌های مجلسی بلند زنانه می‌پردازیم.

لباس مجلسی بلند زنانه دامن فون

لباس مجلسی بلند زنانه دامن فون لباس مجلسی بلند پوشیده لباس شب زنانه لباس مجلسی زنانه

لباس مجلسی بلند زنانه مدل دامن فون یکی از لباس‌هایی است که اکثر خانم‌های خوش پوش در مجالس خود آن را می‌پوشند. این لباس را از پارچه‌های گوناگونی می‌سازند و اکثراً دوخت بالاتنه آن با پایین تنه آن فرق می‌کند. قسمت پیراهن این لباس را به صورت سنگ دوزی شده و یا جنس گیپور می‌دوزند که جذابیت بسیار بالایی دارد.

این مدل لباس به صورت آستین‌دار، بدون آستین و دکلته موجود است. لباس مجلسی دامن فون برای خانم‌هایی مناسب است که قد بلندی دارند و چاق نیستند. زیرا این لباس اندام این افراد را به صورت کاملاً متعادل نشان می‌دهد. همچنین این مدل لباس برای خانم‌های چاق و قد کوتاه اصلاً مناسب نیست. زیرا دامن فون آن باعث چاق‌تر نشان دادن خانم‌ها می‌شود.

لباس مجلسی بلند چاک‌دار

لباس مجلسی بلند چاک‌دار لباس مجلسی گیپور

لباس مجلسی بلند زنانه چاک‌دار را به جرات می‌توان یکی از خوش استایل ترین لباس‌ها نامید. زیرا این لباس می‌تواند شما را به یک ملکه تمام عیار تبدیل کند. این مدل لباس در یک طرف خود دارای چاک بلند است که البته قد این چاک در لباس‌های مختلف فرق می‌کند. برخی از آن‌ها قد بلندی دارند و قسمت ران را هم نشان می‌دهند و برخی نیز تنها ساق پا را نشان می‌دهند. بالاتنه این لباس‌ها را در مدل‌های مختلفی می‌دوزند.

یقه قایقی از یکی از پرکاربردترین یقه‌هایی است که برای دوخت این لباس به کار می‌رود. لباس بلند چاک‌دار برای خانم‌هایی مناسب است که می‌خواهند پاهای زیبای خود را نشان دهند. اگر می‌خواهید تمام توجه‌ها روی پاها شما باشد از پوشیدن لباسی که بالاتنه آن لخت است خودداری کنید. زیرا در این صورت تمام توجه‌ها به قسمت بالاتنه شما معطوف می‌شود. معمولا مدل چاک‌دار را از پارچه‌هایی همانند ساتن، مخمل، حریر و … می‌دوزند.

لباس زنانه مدل ماهی

لباس زنانه مدل ماهی مدل لباس های محفلی جالی مدل لباس گیپور بلند لباس مجلسی بلند دخترانه نوجوان

لباس مجلسی بلند زنانه مدل ماهی یکی از لباس‌هایی است که از گذشته تاکنون مورد توجه خانم‌های خوش‌سلیقه بوده است. این مدل لباس شکلی شبیه به ماهی دارد. یعنی در قسمت کمر و قسمت زانوی پا تنگ می‌شود. این لباس به خوبی می‌تواند نقاط ضعف اندامتان را بپوشاند و نقاط برجسته آن را بیشتر نشان دهد. لباس مجلسی مدل ماهی برای افرادی که می‌خواهند در عین لخت نبودن اندام خود را به خوبی نشان دهند بسیار مناسب است.

این مدل لباس به صورت یک تکه (سرهمی) و دو تکه (پیراهن و دامن) دوخته می‌شود که هر دو بسیار زیبا هستند. قسمت بالاتنه این لباس‌ها به صورت گیپور، بدون آستین و یا آستین‌دار دوخته می‌شوند. هنگام خرید این مدل لباس مجلسی دقت کنید که تنگی قسمت زانو مانع از راه رفتن و تحرک آزادانه شما نشود. به همین دلیل هنگام خرید حتماً با آن بنشینید و بلند شوید و راه بروید. این گونه میزان راحتی آن را متوجه می‌شوید.

لباس مجلسی مدل راسته

لباس مجلسی مدل راسته

لباس مجلسی بلند زنانه راسته یکی از ساده‌ترین و شیک‌ترین مدل‌ها است. در واقع این مدل به ساده بودن خود شهرت دارد. لباس مجلسی زنانه راسته هم برای مجالس بسیار باشکوه و هم برای مجالس خانوادگی و دوستانه می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

این مدل لباس برای خانم‌هایی که فرم بدن متناسب و قد متوسطی دارند بهترین انتخاب است. زیرا این لباس می‌تواند زیبایی اندام آن‌ها را نشان دهد. لباس مجلسی راسته هم از یک نوع پارچه و هم از دو نوع پارچه دوخته می‌شود و این مسئله به مدل آن ربط دارد. بهتر است برای پوشیدن این لباس از کفش‌های پاشنه بلند استفاده کنید تا زیبایی شما دوچندان شود. یقه مدل قایقی برای این مدل لباس بهترین انتخاب است.

لباس مجلسی بلند زنانه جلو کوتاه

لباس مجلسی بلند زنانه جلو کوتاه

احتمالاً شما نیز لباس مجلسی بلند زنانه مدل جلو کوتاه را بارها در ویترین فروشگاه‌ها و مغازه‌ها دیده‌اید. این مدل لباس دارای دامنی است که قسمت پشت آن بسیار بلند و در مواقعی دنباله‌دار است. اما قسمت جلوی آن کوتاه است و ممکن است روی زانو یا ساق پا باشد.

این لباس‌ها برای خانم‌هایی مناسب است که علاقه‌ای به لباس‌های تمام کوتاه ندارند اما نمی‌خواهند زیبایی پاهایشان را هم پنهان کنند. انتخاب کفش در این نوع لباس بسیار مهم است. زیرا در کنار پاهای زیبای شما، کفش‌ها نیز بسیار جلب توجه می‌کنند. اگر می‌خواهید تمام توجه روی پاهای شما باشد سعی کنید بالاتنه لختی نداشته باشید. زیرا این گونه توجه روی پایین تنه شما کمتر می‌شود.

هنگام خرید لباس مجلسی بلند زنانه به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای آنکه خرید لباس مجلسی بلند زنانه بسیار دلچسب و مناسبی داشته باشید باید یک سری نکات را حتماً رعایت کنید. در غیر این صورت نمی‌توانید به ستاره مجلس تبدیل شوید. در ادامه به برخی از این نکات مهم می‌پردازیم.

  • هنگام خرید لباس حتماً کفش پاشنه بلند به همراه داشته باشید تا قد لباس را بر اساس آن تعین کنید. قد لباس نباید خیلی کوتاه و یا خیلی بلند باشد به گونه ای که روی زمین کشیده شود.
  • سعی کنید قبل از رفتن به خرید، مدل لباس مورد نظر خود را تعیین کنید.
  • حتماً به اندام خود و رنگ پوست خود هنگام خرید توجه کنید. لباس‌های روشن برای پوست تیره و لباس‌های تیره برای پوست روشن مناسب هستند.
  • سایز واقعی خود را خریداری کنید. لباس گشاد و تنگ نمی‌توانند گزینه خوبی باشند.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 29 آبان 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پرس‌فا و لینک مستقیم بلا مانع است.