ست های خاص و جدید با شومیز لمه + تصاویر

ست های خاص و جدید با شومیز لمه + تصاویر

ست شومیز لمه شومیز لمه ای آن دسته از شومیزهای مجلسی است که می‌توان آن را با در هر استایلی ست کرد. به …

تصاویر مدل ساعت رومیزی؛ مدل های خاص برای بانوان جوان و خوش سلیقه

تصاویر مدل ساعت رومیزی؛ مدل های خاص برای بانوان جوان و خوش سلیقه

مدل ساعت رومیزی در جستجوی یک ساعت رومیزی خاص برای اضافه کردن به زیبایی منزلتان هستید؟ چه به دنبال یک ساعت رومیزی لاکچری …

آشنایی با جدیدترین مدل لباس مجلسی

آشنایی با جدیدترین مدل لباس مجلسی

مدل های لباس مجلسی جدید مدل لباس مجلسی در انواع مختلفی در بازار وجود دارد. تنوع در این مدل ها به حدی زیاد …

شومیز مجلسی زنانه

شومیز حریر شومیز چیست

شومیز مجلسی زنانه یکی از لباس‌هایی است که در دسته پیراهن‌های مجلسی قرار می‌گیرد و هر خانم خوش سلیقه ای مدل هایی از آن را در کمد لباسش دارد. این لباس جزء پر استفاده ترین پیراهن‌هایی است که خانم‌ها برای مجالس مختلف می‌پوشند. یکی از دلایلی محبوبیت بالای آن می‌توان به پرکاربرد بودنش در عین زیبایی اشاره کرد. به صورتی که هم می‌توان در مهمانی‌های خانوادگی و دوستانه و هم در مهمانی‌های نیمه رسمی آن‌ را پوشید. برای خرید شومیز زنانه مناسب لازم است برخی از نکات مهم را در نظر بگیرید. این لباس زنانه در مدل‌های بسیار متنوعی تولید می‌شود که در ادامه به معرفی این مدل‌ها و نحوه پوشیدن آن‌ها می‌پردازیم.

شومیز مجلسی زنانه

انواع مدل‌های شومیز مجلسی زنانه

شومیز مجلسی زنانه در جنس‌ها، مدل‌ها و طرح‌های فراوانی دوخته می‌شود. اگر قصد خرید مدل مناسب برای خود را دارید، ابتدا باید با انواع مدل‌های مختلف آن آشنایی داشته باشید. این گونه بسیار راحت‌تر می‌توانید مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. قبل از خرید شومیز سعی کنید تصوری از شومیز مورد نظر خود در ذهن داشته باشید. زیرا این گونه بسیار راحت‌تر می‌توانید پیراهن مورد نظر خود را انتخاب کنید. در ادامه این مقاله افتخار این را داریم که شما را با انواع مدل‌های شومیز مجلسی آشنا کنیم.

شومیز مجلسی حریر

شومیز مجلسی حریر

شومیز مجلسی زنانه از جنس حریر یکی از پرطرفدارترین و زیباترین انواع شومیزها است. پارچه حریر جنسی بسیار نرم، نازک و لطیف است. به همین دلیل توانسته جای خود را در میان شومیزها و لباس‌های مجلسی پیدا کند. از آنجا جنس حریر نازک است در قسمت تنه شومیز از آستر برای پوشیده بودن آن استفاده می‌کنند. در قسمت آستین اکثراً از حریر ساده استفاده خواهند کرد. پارچه حریر بهترین انتخاب برای شومیزهایی است که در فصل گرم همانند تابستان و اواخر بهار می‌پوشید. زیرا این شومیزها بسیار خنک هستند. شومیز مجلسی حریر در مدل‌های مختلفی دوخته می‌شود.

 

شومیز زنانه از جنس ساتن

شومیز زنانه از جنس ساتن

با جرات می‌توانیم بگوییم که جنس ساتن مجلسی ترین و باشکوه‌ترین پارچه برای دوخت شومیز مجلسی زنانه و لباس مجلسی است. سات پارچه‌ای نرم، لطیف و براق است که جلوه بسیار زیبایی دارد. این پارچه بدن‌نما نیست از این رو نیازی به دوخت آستر ندارد. شومیزهایی از جنس ساتن جزء شومیزهایی هستند که در مجالس رسمی و نیمه رسمی کاملاً کاربرد دارند. همواره مراقب چین و چروک شومیز ساتنی خود باشید. زیرا چین و چروک‌ها روی جنس ساتن بسیار بیشتر خود را نشان می‌دهند. شومیز مجلسی ساتنی در رنگ‌ها و مدل‌های مختلفی دوخته می‌شوند. یکی از زیباترین مدل‌های این شومیز یقه پاپیون دار آن است. رنگ‌های سبز کله غازی، یاسی، سبز صدری، سرمه‌ای و بنفش بهترین رنگ‌ها برای ساتن هستند.

شومیز مجلسی غیر قرینه

شومیز مجلسی غیر قرینه

شومیز مجلسی زنانه غیر قرینه می‌تواند انتخابی بسیار جسورانه و خلاق باشد. از طرفی نیز این شومیز می‌تواند استایل شما را بسیار تغیر دهد و ظاهری بسیار جذاب به شما ببخشد. این مدل شومیزها در قسمت کمر و یا در قسمت آستین خود دارای غیر قرینگی هستند. پوشیدن این شومیزها برای مهمانی‌های غیر رسمی و دوستانه بسیار مناسب‌تر است. این مدل شومیزها در جنس‌های حریر و ساتن دوخته می‌شوند.

شومیز مجلسی زنانه لمه ای

شومیز بلند شومیز زنانه دیجی کالا

شومیز مجلسی زنانه لمه ای

برای دوخت شومیز مجلسی زنانه لمه ای از پارچه زیبای لمه استفاده می‌کنند. پارچه لمه در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه طراحان لباس قرار گرفته است. زیرا این پارچه در عین لطافت و نرمی حالتی براق و زیبا دارد. شومیزهای لمه ای در مدل‌های کلوش، چین‌دار، دامنی و راسته دوخته می‌شوند.

شومیزهای طرح دار زیبا

هنگام خرید شومیز مجلسی زنانه ممکن است به شومیزهایی با پارچه طرح دار نیز مواجه شوید. این شومیزها انتخابی بسیار مناسب برای فصل‌های گرم سال هستند. زیرا پوشیدن آن‌ها همراه یک دامن می‌تواند ظاهری بسیار تابستانی به شما ببخشد. همچنین این شومیزها برای مهمانی‌ها و دورهمی های دوستانه مناسب‌تر هستند. از پوشیدن شومیزهای طرح دار در مهمانی‌های رسمی بپرهیزید. جنس شومیزهای طرح دار بیشتر از حریر است.

شومیز مجلسی زنانه گیپوری

شومیز مجلسی زنانه شومیز زنانه بلند

شومیز مجلسی زنانه گیپوری

شومیز مجلسی زنانه گیپوری یکی از جذاب‌ترین مدل‌های شومیز است که خانم‌ها علاقه فراوانی به آن دارند. این شومیزها از جنس توری و گیپور هستند. به همین دلیل در قسمت تنه آن‌ها آستر به کار می‌رود. این شومیزها برای مهمانی‌های نیمه رسمی بسیار مناسب هستند. در برخی از این مدل ها، جنس گیپور تنها در قسمت سرشانه و یا آستین آن‌ها به کار رفته است. شومیزهای مجلسی گیپوری در مدل‌های آستین گشاد و کلوش نیز دوخته می‌شوند که جذابیت فراوانی دارند. بهتر است گیپورهایی را انتخاب کنید که طرح‌های شلوغ نداشته باشند. این گونه شومیز رسمی‌تر به نظر می‌رسد.

شومیز مخملی و کبریتی

 

شومیز مخملی و کبریتی

شومیز مجلسی زنانه مخملی و کبریتی جز شومیزهایی هستند که برای فصل‌های پاییز، زمستان و اوایل بهار بهترین انتخاب هستند. شومیزهای مخملی درخشندگی بسیار زیبایی دارند و در رنگ‌های متنوعی دوخته می‌شوند. برای دوخت شومیز مخملی اکثراً از یک رنگ مخمل استفاده می‌شود. شومیز کبریتی دارای بافتی بسیار زیبا و راه راه است و در رنگ‌های قهوه‌ای، خردلی، سبز یشمی، مشکی و … دوخته می‌شود. به دلیل ضخامت زیاد این پارچه‌ها مدل‌های کلوش را کمتر با آن‌ها می‌دوزند.

شومیز اسپرت شومیز زنانه

چگونه شومیزهای مجلسی را ست کنیم؟

مهم نیست شومیز مجلسی شما چقدر زیبا و گران‌قیمت است، اگر نتوانید آن را به خوبی ست کنید نمی‌توانید ظاهر زیبایی داشته باشید. پس ست کردن شومیز بسیار مهم است. شومیزهای حریر و ساتن جز شومیزهایی هستند که هم با شلوار مجلسی و هم با دامن ست می‌شوند. اگر شومیز کلوش و جین داری دارید آن را با شلوار بپوشید. اما اگر شومیز شما راسته و فیت بدن شماست بهتر است آن را با دامن بپوشید. شومیزهای طرح دار را با شلوارها و دامن‌های ساده بپوشید و از به کار بردن اکسسوری های شلوغ هنگام پوشیدن آن بپرهیزید. شومیزهای مخملی و کبریتی را بهتر است با شلوار بپوشید. زیرا پوشیدن شومیز کبریتی با دامن جلوه خوبی ندارد. البته دامن جین هم می‌تواند گزینه مناسبی برای این شومیزها باشد.

هنگام خرید شومیز مجلسی چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

اگر می‌خواهید شومیز مجلسی زنانه بسیار زیبا و مناسبی خریداری کنید باید یک سری نکات را در نظر داشته باشید. این نکات عبارت‌اند از:

  • به فصلی که در آن هستید توجه کنید. شومیزهای حریر و ساتن برای تابستان و شومیزهای مخملی و کبریتی برای فصل‌های سرد بسیار مناسب‌تر هستند.
  • دقت کنید که شومیز را با دامن می‌پوشید یا با شلوار. چون ممکن است برخی از شومیزها را نتوان با دامن پوشید و برعکس.
  • سایز واقعی خود را خریداری کنید.
  • به نحوه پوشیدن شومیز و راحتی آن دقت کنید. شومیزهایی که در پشت یقه خود دکه دارند بسیار راحت‌تر پوشیده می‌شوند.

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 25 آبان 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پرس‌فا و لینک مستقیم بلا مانع است.