راز زیبایی مخصوص عروس خانم ها به همراه نکات مهم

راز زیبایی مخصوص عروس خانم ها به همراه نکات مهم

نکات زیبایی عروس در مراسم ازدواج عروس خانم در شب به‌یادماندنی ازدواجش باید مانند یک جواهر و الماس بدرخشد. در واقع جشن و …

تصاویر جدیدترین مدل های بند عینک زنانه؛ با این مدل ها خاص تر دیده شو

تصاویر جدیدترین مدل های بند عینک زنانه؛ با این مدل ها خاص تر دیده شو

جدیدترین مدل های بند عینک زنانه زمانی که صحبت از آماده‌شدن برای مهمانی‌ها و مجالس می‌شود، جزئیات کوچک می‌توانند تفاوت‌های بزرگی ایجاد کنند. …

راهنمای انتخاب و خرید حلقه نامزدی شیک و زیبا

راهنمای انتخاب و خرید حلقه نامزدی شیک و زیبا

حلقه نامزدی چی بخریم؟ یکی از مهمترین رسومی که تقریبا در تمام دنیا و در کشور ما نیز رواج دارد و نشان دهنده …

تاج عروس محجبه

تاج عروس محجبه تاج عروس ظریف جدید تاج عروس دخترانه

مدل‌های زیبای تاج عروس محجبه باعث شده تا دختران بتوانند روی روسری یا توربان خود از تاج استفاده کنند و به زیبایی بدرخشند. در نتیجه حجاب محدودیتی برای استفاده از تاج در روز عروسی ایجاد نمی‌کند و به راحتی می‌توان بر اساس فرم صورت و نوع میکاپ بهترین تاج را برای این روز خاص انتخاب کرد. شاید تصور عموم بر این باشد که دختران محجبه در روز عروسی نمی‌توانند از تاج استفاده کنند. اما باید بگوییم که جدای از نوع پوشش هر فردی می‌تواند اکسسوری های زیبا و بر اساس سلیقه خود را استفاده کند. داشتن تاج برای تمام عروس خانم‌ها یک اکسسوری ضروری است.

تاریخچه استفاده از تاج عروس محجبه

در طول تاریخ زنان سعی کرده‌اند تا در روز عروسی خود خاص و منحصر به فرد باشند. تاج عروس محجبه برای تمام عروس خانم‌هایی که در روز عروسی حجاب کامل دارند مناسب است. طراحی این تاج‌ها به نحوی است که کاملاً روی سر فیکس می‌شود و شما نگران این نخواهید بود که تاج بیفتد یا روی سر به درستی قرار نگیرد.

هر دختر خانمی که روز عروسی خود نزدیک می‌شود از روزها قبل مقدمات این روز را آماده می‌کند. تاج عروس، دسته گل، تور عروس و لباس عروس همگی جزء ضروری‌ترین لوازم برای هر عروسی هستند. اهمیت این روز و موقعیتی که عروس خانم‌ها دارند باعث شده تا حساسیت در انتخاب این لوازم بیشتر شود.

تاج عروس تاج عروس جدید عکس تاج عروس

راهنمای خرید تاج عروس محجبه

اگر به سطح شهر نگاهی بیندازید با تعداد زیادی مزون لباس عروس مواجه می‌شوید که انواع لباس و تاج و تور را عرضه می‌کنند پس نگران نباشید و با چند روز جستجو می‌توانید بهترین و شکیل‌ترین لباس را برای روز عروسی خود انتخاب کنید.

بر سر کردن تاج عروس محجبه باعث باشکوه کردن ظاهر عروس و متمایز کردن آن می‌شود. هر مزونی کلکسیونی از تاج‌های مختلف را عرضه می‌کند اما اگر شما نمی‌دانید که چه تاجی مناسب صورت و میکاپ شما است می‌توانید از آرایشگر خود کمک بگیرید و یا اینکه برخی از فاکتورهای مهم در این خصوص را در انتخاب خود دخیل کنید.

از دیرباز تاکنون استفاده از تاج عروس محجبه مرسوم بوده است و چیزی نیست که جدیداً ترند شده باشد. هر عروسی چه با حجاب و چه بدون حجاب باید در روز عروسی زیباتر از همیشه باشد برای نشان دادن این زیبایی دیزاینرهای مختلفی فعالیت می‌کنند. دیزانرهای مد اسلامی هم تلاش می‌کنند تا از این قافله عقب نمانند و هر سال مدل‌های فوق‌العاده و شیکی را روانه بازار می‌کنند. شاید کمی طراحی تاج برای عروس محجبه سخت باشد اما مدل‌هایی که امروز می‌بینیم حاصل هنر دیزاینرهایی است که با الهام گرفتن از مدل‌ها تاج و تور عربی و اروپایی توانسته‌اند منحصر به فرد ترین تاج‌ها را طراحی و عرضه کنند. مرواریدها و سنگ‌هایی که در تاج عروس محجبه به کار گرفته می‌شود بسیار زیبا و در بیشتر موارد کار دست هستند تا روی سر عروس به خوبی خودنمایی کنند.

خرید تاج عروس محجبه تاج عروس ۱۴۰۱

مشخصات زیباترین تاج عروس محجبه

این روزها در کنار تاج عروس محجبه توربان ها و کلاه های زیبایی طراحی شده است تا استایل یک عروس محجبه را تکمیل کند. هر کدام از مدل‌های تاج عروس اگر به درستی استفاده شوند جلوه زیبای خود را نمایان خواهند کرد. گاها ممکن است یک تاج تنها برای استفاده روی روسری طراحی شده باشد و شما به اشتباه آن را برای روی کلاه یا توربان استفاده کنید در چنین شرایطی جذابیت تاج گرفته می‌شود و اصلاً زیبا نخواهد بود.

تاج محجبه

زیباترین تاج عروس محجبه باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

  • برندهای معتبری وجود دارند که بر اساس فرهنگ و رسم و رسومات کشورهای مختلف تاج‌های زیبایی را طراحی می‌کنند. یکی از ویژگی‌های چشم‌گیری که تاج عروس محجبه حتماً باید داشته باشد این است که تاج باید درخشان و ظریف باشد تا به خوبی نمایان شود.
  • هیچ‌وقت خودسرانه و تنها به دلیل زیبایی یک تاج را انتخاب نکنید. باید حتماً قبل از انتخاب به ویژگی‌های سر خود توجه کنید. برخی از تاج‌های برای سرهای بزرگ طراحی می‌شوند و برخی دیگر ممکن است روی سر شما کوچک باشند.
  • تاج باید متناسب با فرم صورت باشد صورت‌های بیضی و کشیده باید از تاج‌های کوتاه و ظریف استفاده کنند. تاج‌های کشیده و بلند باعث می‌شود که صورت کشیده‌تر از حد معمول به نظر بیاید.
  • تاج بلند بیشتر برای صورت‌های گرد و کوچک مناسب است.
  • به دنبال تاج‌های ارزان با کیفیت پایین نباشید اگر می‌خواهید مانند نگینی در این شب بدرخشید حتماً تاج‌های با یراق‌آلات با کیفیت و محکم استفاده کنید.
  • این روزها دیگر خبری از تاج‌های گران‌قیمت از جنس طلا و نقره نیست و سبک ساده و شکیل اروپایی جای تجمل‌گرایی را گرفته است در نتیجه بیشتر افراد ترجیح می‌دهند به جای استفاده از تاج‌های مرواریدی از یک تاج گل استفاده کنند. زیبایی و سادگی تاج گل ها هیچ‌وقت کهنه نخواهد شد. شما می‌توانید دسته گل خود را با تاج عروس ست کنید تا زیبایی و هم‌خوانی بیشتری داشته باشد.

انواع مدل های تاج عروس محجبه تاج عروس قرمز تاج عروس ملکه ای قیمت تاج عروس دست ساز

انواع مدل های تاج عروس محجبه

وقتی صحبت از عروسی می‌شود انتخاب تاج عروس محجبه هم به یک اولویت مهم تبدیل می‌شود. ظاهر و تم عروسی تا حدودی روی انتخاب تاج تأثیر می‌گذارد. تاج عروس دارای سبک‌های مختلفی است که هر کدام دارای مشخصه‌های خاصی هستند تا انتخاب را برای شما راحت‌تر کنند. در زیر به چند سبک رایج و پرطرفدار اشاره می‌کنیم

تاج شاهوار

تاج شاهوار یک سبک رسمی است که بیشتر برای صورت‌های گرد و قد کوتاه مناسب است. با استفاده از این تاج قد بلندتر به نظر می‌رسید.

تاج جناقی

در این سبک منحنی تاج بالا می‌آید و به نقطه‌ای در بالای تاج می‌رسد استفاده از منجوق و سنگ در این تاج زیاد است.

تاج دوبله

این مدل بیشتر برای عروس‌های محجبه مدرن استفاده می‌شود. محدودیتی برای محل قرارگیری این تاج وجود ندارد و آرایشگر بنا به میکاپ و آرایش شما بهترین تاج را روی سر فیکس می‌کند.

تاج مدل هدبند

یکی از لطیف‌ترین سبک‌های تاج است که در طرح‌ها و دیزاین های مختلفی ساخته می‌شود. این تاج سبک است و روی سر فیکس می‌شود. برخی از مدل‌ها سفت و سخت هستند. اما برخی از مدل‌ها انعطاف پذیر هستند و روی سر بسیار سبک و نرم هستند.

تاج کلاسیک

تاج کلاسیک بیشتر پشت سر و روی تور قرار می‌گیرد و بیشتر برای عروسی‌های کلاسیک و رسمی کاربرد دارد.

تاج گل

برای دوستداران طبیعت تاج گل گزینه مناسبی است و هم روی شنیون و هم روی حجاب زیبایی خاص خود را حفظ می‌کند.

آخرین بروز رسانی در : جمعه 27 آبان 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پرس‌فا و لینک مستقیم بلا مانع است.