تصاویر مدل ساعت رومیزی؛ مدل های خاص برای بانوان جوان و خوش سلیقه

تصاویر مدل ساعت رومیزی؛ مدل های خاص برای بانوان جوان و خوش سلیقه

مدل ساعت رومیزی در جستجوی یک ساعت رومیزی خاص برای اضافه کردن به زیبایی منزلتان هستید؟ چه به دنبال یک ساعت رومیزی لاکچری …

انواع لباس مهمانی جدید دخترانه و زنانه

انواع لباس مهمانی جدید دخترانه و زنانه

لباس مهمانی جدید دخترانه زنان خوش‌سلیقه همیشه به دنبال مدل جدید لباس مهمانی هستند تا بتوانند طبق آخرین مد روز لباس بپوشند. اگر …

ست های خاص و جدید با شومیز لمه + تصاویر

ست های خاص و جدید با شومیز لمه + تصاویر

ست شومیز لمه شومیز لمه ای آن دسته از شومیزهای مجلسی است که می‌توان آن را با در هر استایلی ست کرد. به …

مدل شومیز مانتویی بلند

شومیز اسپرت شومیز جلو بسته مزون ملون

فرقی نمی‌کند که شما برای یک میهمانی لاکچری دعوت باشید یا بخواهید با دوستانتان بیرون بروید با پوشیدن شومیز مانتویی می‌توانید یک استایل فوق العاده داشته باشید. شومیز که احتمالاً اسم آن را در مزون‌ها و پوشاک فروشی‌های زنانه زیاد شنیده‌اید یک کلمه فرانسویی است که در مدل‌های مختلف طراحی و دوخته می‌شود.

بهترین مدل شومیز مانتویی

شومیز مانتویی یکی از مدل‌های پرطرفدار لباس زنانه است که به عنوان مانتو در محیط‌های مختلف استفاده می‌شود. برای دوخت این شومیز از پارچه‌های مختلف استفاده می‌شود. شومیزها اغلب در فصل بهار و تابستان و اوایل پاییز استفاده می‌شوند. قد این شومیزها متفاوت است و از بالای زانو تا زیر زانو طراحی و دوخته می‌شوند. شما می‌توانید شومیز را به تنهایی با یک شال و شلوار ست کنید و یک استایل فوق العاده را داشته باشید.

انواع مدل های شومیز مانتویی

افرادی که به دنبال استایل های خاص و فوق العاده و در عین حال اسپرت و شیک هستند می‌توانند یکی از مدل‌های شومیز مانتویی را انتخاب کنند. شومیزهای مانتویی تقریباً به پیراهن‌های مردانه شباهت دارند و جلوباز هستند. البته تنوع در مدل‌های زنانه بسیار زیاد است و با طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی طراحی و عرضه می‌شود.

شومیز اسپرت دخترانه شومیز اسپرت مجلسی

شومیزها دارای قدهای بلند و یا کوتاه هستند و هر سال در فصول گرم سال به شدت ترند می‌شوند. معمولاً از جنس‌های خنک برای دوخت این شومیزها استفاده می‌شود و اور سایز بودن آن‌ها کار زنان و دختران را راحت کرده است. به طور کلی شومیز مدل مانتویی در دو دسته جلوباز و جلوبسته طراحی می‌شود.

شومیز مانتویی جلوباز

شومیز مانتویی به عنوان مانتو در محیط‌های مختلف قابل استفاده است. چیزی که مدل‌های این شومیز را متنوع کرده است تنوع در مدل آستین و تنوع در برش است. سایز شومیزها فری سایز است و یا نهایتاً در دو سایز طراحی می‌شوند. مدل‌های جلوباز برای فصل تابستان یک انتخاب هوشمندانه هستند.

شومیز مردانه شومیز اسپرت سفید شومیز کوتاه شومیز بلند

شومیزهای جلوباز مانتویی در مدل‌های آستین رگلان یا کیمونو، جلو کوتاه و پشت بلند، بغل دکمه، بغل چاک‌دارد، آستین پفی یا مچ دار، مدل پیراهن مردانه و … طراحی می‌شوند. البته تنوع در برش‌ها بسیار زیاد است و هر سال مدل‌ها جدید و خلاقانه‌ای نبض بازار را دست می‌گیرند.

شومیز مانتویی جلو کوتاه پشت بلند جلوباز

یکی از مدل‌های شومیز جلوباز، شومیز مانتویی مدل جلو کوتاه و پشت بلند است. این مدل اسپرت و خاص است و برای دختران در سنین مختلف گزینه‌ مناسبی است. شما می‌توانید این شومیز زیبا را در دورهمی های دخترانه، بیرون رفتن و کافی شاپ بپوشید. این شومیز را می‌توانید به صورت جلوباز استفاده کنید و زیر آن یک تی شرت هم رنگ مانتو بپوشید. آیتم‌هایی که در کنار این مدل زیبا هستند کفش کتانی با شلوار مام استایل است. بسته به رنگ مانتو می‌توانید این آیتم‌ها را ست کنید. اگر به یک مهمانی رسمی دعوتید می‌توانید دکمه‌های شومیز را ببندید و از یک کمربند برای روی آن استفاده کنید. به طور کلی با توجه به فرم بدنی خود سعی کنید بهترین استایل را برای خود خلق کنید.

شومیز آستین کوتاه شومیز مردانه شومیز چیست شومیز طرح دار

مدل جلوباز بغل چاک‌دار

برخی از شومیز مانتویی ها در بغل خود چاک‌دارند. در برخی از مدل‌ها چاک بغل زیپ دارد و فرد می‌تواند با بستن زیب چاک را هم ببندد. اگر می‌خواهید برای پیاده‌روی و کوهنوردی یک شومیز راحت و سبک را انتخاب کنید حتماً سراغ مدل‌های کوتاه چاک‌دار بروید تا به راحتی بتوانید با آن راه بروید. همچنین برای استایل های کژوال شومیز جلوباز بغل چاک‌دار گزینه‌ایده آلی است.

مدل پیراهن مردانه

برخی از شومیزهای مانتویی دقیقاً مانند پیراهن‌های مردانه طراحی و تولید می‌شوند. تنها تفاوت این شومیزها با پیراهن مردانه در دوخت آستین و قد شومیز است. بیشتر دختران جوان چند سالی است که پذیرای این مدل هستند. شما می‌توانید دکمه‌های شومیز را ببندید یا آن را به صورت جلوباز استفاده کنید. معمولاً این شومیزها در پارچه‌های ساده و چهارخانه دوخته می‌شوند و تنوع رنگ‌بندی بالایی دارند.

شومیز زنانه مدل شومیز زنانه شومیز مجلسی

شومیز مانتویی جلوبسته

شومیز مانتویی جلوبسته هم یک مدل راحت و در عین حال شیک است. برای فعالیت‌های ورزشی، پیاده‌روی، مهمانی و … می‌توانید از این شومیز استفاده کنید. معمولاً برای دوخت شومیز جلوبسته مانتویی از پارچه‌های کشی استفاده می‌شود تا پوشیدن آن‌ها راحت باشد و افراد با سایزهای مختلف بتوانند آن را استفاده کنند. تنوع در مدل‌های جلوبسته هم زیاد است به طور مثال شومیزهای آستین سه ربع، شومیزهای آستین پفی، شومیزهای بغل دکمه، شومیزهای یقه دکمه و … تنها چند نمونه از مدل‌های رایج شومیز جلوبسته هستند.

لازم نیست همیشه از یک سبک خاص خرید کنید. بهتر است از چهارچوب خود خارج شوید و مدل‌های متنوعی را پرو کنید تا بتوانید دقیقاً مطابق با اندام و سایز خود انتخاب ایده آلی داشته باشید.

شومیز زنانه شومیز دخترانه شومیز مجلسی زنانه

کاربرد شومیز مانتویی برای مکان های مختلف

شومیز مانتویی همانطور که اندامش پیداست جایگزین مناسبی برای مانتو است یعنی شما هر جا که بتوانید مانتو بپوشید می‌توانید شومیز مدل مانتویی را هم می‌توانید بپوشید. دختران جوان به این سبک‌ها بیشتر علاقه نشان می‌دهند و اغلب در تولدها و دورهمی های دوستانه، خیابان گردی و … از این مدل استقبال می‌کنند.

در چند سال اخیر این شومیزها در سبک‌های مختلف طراحی شده است و به راحتی با دامن، شلوار جین و راسته ست می‌شوند. جنس این شومیزها اغلب لینن، حریر، کتان، پشمی، ابر و بادی و … است. در تابستان می‌توانید از جنس‌های خنک مانند حریر و لینن استفاده کنید و استایل خود را با یک شلوار بگ و یک صندلی تابستانه جذاب‌تر کنید و از جنس‌های کتان و پشمی برای فصل پاییز استفاده کنید و کفش های کتانی و اسپرت می‌تواند تکمیل کننده استایل شما باشد.

شومیز مانتویی شومیز کوتاه

شومیز اسپرت شومیز به ترکی شومیز مردانه

نکات مهم در انتخاب شومیز بر اساس رنگ

خوشبختانه تنوع در رنگ شومیز مانتویی به قدری بالاست که تمامی سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. اگر رنگ مناسب خود را نتوانستید از بین مدل‌های بازاری پیدا کنید می‌توانید آن را به خیاط خود سفارش دهید.

  • یکی از نکات مهم در انتخاب رنگ شومیز این است که در چه فصلی از سال می‌خواهید آن را بپوشید.
  • معمولاً در تابستان شومیزهای رنگ روشن پرطرفدارتر هستند و بیشتر رنگ‌های گرم و تیره مانند نارنجی، قهوه ای روشن، زرشکی و … برای پاییز ایده آل تر هستند.
  • از آنجا که قیمت شومیزها نسبت به مانتو تا حدودی کمتر است بیشتر افراد رنگ‌های و طرح‌های مختلفی را در کمد لباس‌های خود دارند و به راحتی می‌توانند با اکسسوری های مختلف رنگ مناسب را ست کنند.
  • بیشتر افرادی که پیرو سبک مینیمال هستند طرفدار رنگ‌های ساده هستند. از آنجا که این مدل لباس مجلسی، یک سبک ساده و مینیمال است پس گزینه‌ای جذاب و کاربردی برای این افراد است.
  • در پایان برای وقت هایی که با مشکل چی بپوشم مواجه هستید شومیز مانتویی بهترین گزینه‌ای است که پیش روی شما قرار دارد.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 3 آذر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پرس‌فا و لینک مستقیم بلا مانع است.