تصاویر مدل کفش پاشنه بلند زنانه مجلسی؛ این مدل ها لاکچری رو باید ببینی

تصاویر مدل کفش پاشنه بلند زنانه مجلسی؛ این مدل ها لاکچری رو باید ببینی

مدل کفش پاشنه بلند زنانه مجلسی وقتی صحبت از آماده شدن برای یک مهمانی یا جشن می‌شود، انتخاب کفش مناسب می‌تواند تاثیر زیادی …

آشنایی با مدل های متنوع شومیز مجلسی جذاب و زیبا

آشنایی با مدل های متنوع شومیز مجلسی جذاب و زیبا

جدیدترین مدل های شومیز مجلسی شومیز مجلسی در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی در بازار وجود دارد که می‌توان با توجه به سلیقه خود …

مدل لباس عقد جدید و شیک – سال 1402

مدل لباس عقد جدید و شیک – سال 1402

راهنمای انتخاب و خرید لباس عقد لباس عقد و انتخاب آن یکی از چالش‌هایی است که بیشتر خانم‌ها در این دوران با آن …

شومیز زنانه جدید

کلمه شومیز زنانه را امروزه در پوشاک فروشی‌های زنانه بسیار می‌شنوید. این کلمه فرانسویی سبک خاصی از لباس‌های زنانه است که در ابتدا به شکل مدل‌های آستین بلند با دکمه‌های وسط و در سبک‌های کلاسیک و ساده طراحی می‌شد. اما امروزه شما به هر مزونی که سر بزنید طیف وسیعی از شومیزهای های زنانه و دخترانه را مشاهده خواهید کرد که هر کدام طرح و مدل خاصی دارد. این تنوع در طرح و مدل باعث شده است تا شومیز به یک استایل پرکاربرد برای مهمانی، مراسمات رسمی و سبک کژوال تبدیل شود.

شما با شومیز زنانه می‌توانید آیتم‌های مختلفی را ست کنید و یک استایل خلاقانه و زیبا را خلق کنید. از آنجا که شومیز جزء لباس‌های پوشیده محسوب می‌شود. در نتیجه گزینه پرکاربردی برای زنان ایرانی است و معیارهای پوشش اسلامی را دارد.

شومیز زنانه خوب چه مشخصاتی دارد؟

شومیز زنانه در دسته لباس‌های پوشیده قرار دارد که در سبک‌های مختلفی طراحی می‌شود. این لباس در سایزها، طرح‌ها و جنس‌های مختلفی عرضه می‌شود تا سلیقه‌های متفاوت را پوشش دهد. در گذشته شومیزها تنها در طرح‌های ساده و کلاسیک طراحی می‌شد اما پیشرفت صنعت مد روی این آیتم هم تأثیر گذاشته است. به طوری که امروزه شاهد شومیز با مدل‌های متنوع و زیبایی هستیم.

شومیز جزء لباس‌هایی است که در خانه، مهمانی، بازار، پیاده روی، فعالیت های ورزشی مانند کوهنوردی و … قابل استفاده است. شما می‌تواند با توجه به قد و مدل شومیز از شلوار یا دامن برای زیر آن استفاده کنید و شیک‌تر به نظر بیایید.

 

 

 

 

انواع مدل های شومیز زنانه کدامند؟

طبقه بندی شومیز زنانه بر اساس فاکتورهای مختلفی انجام می‌شود. شومیزها بر اساس جنس پارچه، نوع آستین، نوع یقه، قد شومیز، فرم شومیز، رنگ، مدل شومیز و … دسته بندی می‌شوند. هر خانمی با هر سلیقه و سبک پوششی می‌تواند شومیز مناسب خود را پیدا کند.

شومیز مجلسی زنانه

اگر در مجالس و میهمانی های ویژه نمی‌خواهید از لباس مجلسی سنگین و گران قیمت استفاده کنید بهتر است سراغ شومیز زنانه مجلسی بروید. این شومیزها اغلب با پارچه‌های با کیفیت و گران قیمت دوخته می‌شود. روی شومیزها با تور و گیپور و اکسسوری های مختلفی تزئین می‌شود. این شومیزها با جوراب شلواری، دامن و کفش پاشنه‌دار جلوه زیبایی پیدا می‌کنند. برای دوخت شومیزهای مجلسی بیشتر از پارچه‌های حریر، تور، گیپور، ساتن و ابریشم استفاده می‌شود. اگر نتوانستید از بین مدل‌های آماده شومیز مناسب خود را انتخاب کنید بهتر است از یک حیاط حرفه‌ای کمک بگیرید تا دقیقاً مطابق با فرم بدنتان بهترین شومیز را برایتان بدوزد.

شومیزهای جنس حریر و کرپ

در فصول گرم سال بیشتر زنان و دختران به دنبال پوشیدن لباس‌های سبک و خنک هستند. شومیز زنانه حریر و کرپ یکی از فوق العاده ترین مدل‌هایی است که برای بهار، تابستان و اوایل پاییز قابل استفاده است. شما در هر جا و هر مکانی می‌توانید شومیزهای حریر را بپوشید. حریر و کرپ در طرح و رنگ‌های مختلفی وجود دارد و جزء جنس‌هایی است که هیچ‌وقت از صنعت مد خارج نمی‌شود. شومیزهای حریر و کرپ را می‌توانید با دامن یا شلوار جین ست کنید.

شومیزهای حریر برای فرم بدن‌های مختلف قابل استفاده است و کاملاً روی بدن می خوابد. در نتیجه نگران این نیستید که شومیز شما را چاق‌تر نشان دهد. برای افرادی که لاغر هستند بهتر است شومیزهای حریر چین‌دار را برای دوره همی ها و مجالس انتخاب کنند تا به ایده ال ترین حالت ممکن ظاهر شوند.

 

شومیزهای لی زنانه

شاید تصور کنید که جنس لی تنها مختص به دختران جوان است اما کاملاً در اشتباهید. شومیز زنانه لی یکی از پرطرفدارترین شومیزها در بین گروه‌های سنی مختلف است. شومیز لی به صورت جلوبسته و جلوباز طراحی می‌شود و جایگزین مناسب و خوبی برای مانتو است. شومیزهای لی اغلب با قد روی زانو طراحی می‌شود و با یک کفش کتانی و یک شلوار جین غیر هم رنگ بسیار زیبا خواهد بود. شما می‌توانید روی شومیز لی یک کمربند ببندید و استایل خود را رسمی‌تر کنید.

 

شومیزهای گلدوزی

زنان جوان معمولاً به طرح‌های سنتی علاقه‌ زیادی نشان می‌دهند. شومیز زنانه امروز بیشتر در سبک‌های مدرن و راحت عرضه می‌شود. اما اگر شما طرح کلاسیک را بیشتر دوست دارید بهتر است سراغ شومیزهای گلدوزی بروید.

اگر از آن دسته افرادی هستید که به طرح‌های کلاسیک علاقه‌مندید و دوست دارید از این طرح‌ها در پوشش و لباس خود استفاده کنید بهتر است شومیزهای گلدوزی شده را انتخاب کنید. در برخی از مدل‌ها سر آستین لباس گلدوزی شده است اما در برخی از مدل‌ها گلدوزی روی یقه یا قسمتی از لباس انجام می‌شود. بهتر است مدل شومیز گلدوزی ساده باشد تا گلدوزی‌های روی لباس به چشم بیاید.

گاها خود پارچه گلدوزی شده است مانند پارچه‌های خامه‌دوزی شده که برای دوخت مانتو و شومیز استفاده می‌شود. این مدل‌ها هم جذابیت فوق‌العاده‌ای دارند و در محیط‌های مختلف رسمی و معمولی پوشیده می‌شوند.

 

شومیزهای مخمل زنانه

یکی از آپشن های جذابی که برای فصول سرد سال استایل خانم‌ها را کاملاً جذاب می‌کند شومیز زنانه مخمل است. این شومیز برای استایل مهمانی و کژوال گزینه پرطرفداری است. معمولاً برش‌های زیادی در شومیزهای مخمل داده نمی‌شود. سادگی و زیبایی این مدل باعث شده تا محبوبیت زیادی در بین خانم‌های جوان داشته باشد.

شما می‌توانید برای تکمیل کردن استایل خود از یک کت کتان یا جین به همراه شلوار جین استفاده کنید و در مهمانی به زیبایی بدرخشید. برای مهمانی‌ها و مجالس می‌توانید شومیز را با یک کفش پاشنه بلند بپوشید. اما اگر مهمانی شما یک دور همی ساده است می‌توانید کفش‌های راحتی استفاده کنید.

 

 

تفاوت شومیزهای زنانه با تونیک

اگر شما هم شومیز زنانه را با تونیک اشتباه می‌گیرید بهتر است بدانید که تونیک هم نوعی شومیز است اما قد بلندتری دارد و دوخت آن گشاد است. برای دوخت تونیک‌ها هم از پارچه‌های مختلف استفاده می‌شود. برای دوخت شومیز و تونیک مجلسی از پارچه‌های طرح دار و شیک استفاده می‌شود.

شومیزهای بلند گزینه مناسبی برای فصل پاییز و بهار هستند و به راحتی می‌توان آن ها را بدون شلوار استفاده کرد. برخی از مدل‌های تونیک دارای طرح‌های ساده هستند و مدل آن ها راحتی است. از این رو بیشتر برای محیط داخل خانه مناسب هستند.

 

سخن آخر

از ضروریات یک خانم شیک‌پوش و مدرن این است که چندین شومیز زنانه مختلف را در طرح‌ها و مدل‌های مختلف داشته باشد تا در مجالس مختلف بتواند با آیتم‌های مختلف ست کند و به زیبایی بدرخشد.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 5 آذر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پرس‌فا و لینک مستقیم بلا مانع است.