آشنایی با جدیدترین مدل لباس مجلسی

آشنایی با جدیدترین مدل لباس مجلسی

مدل های لباس مجلسی جدید مدل لباس مجلسی در انواع مختلفی در بازار وجود دارد. تنوع در این مدل ها به حدی زیاد …

تصاویر مدل والپیپر گوشی دخترانه؛ این مدل های جدید 2024 رو باید ببینید

تصاویر مدل والپیپر گوشی دخترانه؛ این مدل های جدید 2024 رو باید ببینید

مدل والپیپر گوشی دخترانه وقتی نوبت به انتخاب والپیپر گوشی می‌رسد، یک اصول اساسی وجود دارد: والپیپر باید انعکاسی از شخصیت، سلیقه و …

شیک ترین مدل شومیز مجلسی زنانه و دخترانه برای مشکل پسندان

شیک ترین مدل شومیز مجلسی زنانه و دخترانه برای مشکل پسندان

شومیز مجلسی زنانه شومیز مجلسی زنانه یکی از لباس‌هایی است که در دسته پیراهن‌های مجلسی قرار می‌گیرد و هر خانم خوش سلیقه ای …

ست شومیز لمه

مدل شومیز لمه دخترانه مجلسی

شومیز لمه ای آن دسته از شومیزهای مجلسی است که می‌توان آن را با در هر استایلی ست کرد. به همین خاطر است که جزء محبوب ترین لباس های زنانه است. جنس لمه در کنار نرمی و راحتی خود، درخشندگی بسیار زیبایی دارد. اما زیبایی این شومیز برای کامل کردن استایل کافی نیست. بلکه باید بتوانید به خوبی این شومیز را با شلوار مناسب خود ست کنید. برخی از بانوان شومیز لمه ای را با دامن می‌پوشند که آن هم انتخاب خوبی است. در این مقاله می‌خواهیم به صورت اختصاصی به ست کردن شومیزهای لمه ای با انواع شلوار بپردازیم.

ست کردن شومیز لمه با شلوار جین

مدل شومیز لمه گلدار مدل شومیز لمه جدید

ست کردن شومیز لمه ای با شلوار جین می‌تواند آسان ترین و راحت‌ترین انتخاب شما باشد. شلوارهای جین سال‌هاست که در انواع استایل ها به کار می‌روند. شلوارهای جین در رنگ‌های مختلفی از آبی گرفته تا مشکی و سفید موجود هستند. اگر شومیز را برای مجلسی دوستانه می‌پوشید می‌توانید از شلوار لی آبی کمک بگیرید. اما اگر برای مجلس رسمی‌تری می‌خواهید بروید بهتر است از جین مشکی و جین سفید استفاده کنید. شلوار جین جذب و دم پا گشاد انتخاب‌های بسیار خوبی خواهند بود. هم شومیزهای کوتاه و هم شومیزهای بلند را می‌توانید با این شلوار ست کنید.

ست شومیز لمه ای با شلوار جین پاره

شومیز لمه با دامن شومیز لمه طلایی

ست شومیز لمه با شلوار جین پاره انتخابی بسیار ریسک پذیر و در عین حال خاص است. زیرا کمتر کسی را می‌بینیم که شومیز خود را با شلوار جین پاره ست کند. اما توجه داشته باشید شلوار جین پاره می‌تواند شما را فردی خاص پسند و جسور نشان دهد. سعی کنید همیشه رد انتخاب استایل خود ریسک پذیر باشید. البته این ریسک پذیری به معنی پوشیدن ست های ناهمگون نیست. شلوار جین پاره برای ست کردن با شومیزهای لمه ای کوتاه بسیار مناسب است.

این مدل لباس مجلسی را شلوارهای پارچه ای به راحتی ست کنید

شومیز لمه و حریر شومیز دخترانه

شلوارهای پارچه ای جز رسمی‌ترین شلوارهایی است که می‌توانید آن‌ها را با شومیز لمه ای خود ست کنید. اکثر افراد برای رفتن به یک مجلس رسمی از شلوارهای جین و کتان و … استفاده نمی‌کنند. بلکه پوشیدن شلوار پارچه ای از مدل فاق بلند یا فاق کوتاه می‌تواند تیپ و استایل شما را بسیار زیباتر کند. شومیزهایی که یقه بازتری دارند برای ست کردن با این مدل شلوارها بهتر هستند. شلوارهای پارچه ای در رنگ ها و اندازه های مختلف تولید می‌شوند. برخی از آن‌ها کمربندی از جنس خودشان دارند. این کمربند می‌تواند کمر باریک شما را هر چه بیشتر نشان دهد.

شلوارهای فاق بلند با این مدل لباس زنانه غوغا می‌کنند

مدل شومیز لمه شومیز لمه مشکی

مهم نیست شلوار شما از چه جنسی دارد؛ اگر فاق آن بلند است می‌تواند انتخاب شایسته ای برای پوشیدن با شومیز لمه ای باشد. شلوار فاق بلند برای شومیزهای کوتاه که قسمت پایینی آن‌ها باید زیر کمر شلوار برود بسیار مناسب است. این شلوارها می‌توانند ظاهری آراسته و مرتب به افراد ببخشند. همچنین شلوار فاق بلند تنها انتخاب مناسب برای شومیزهایی با قد کوتاه است. فاق بلند می‌تواند قد شما را بلندتر از آن چه هستید نشان دهد.

ست شومیز لمه ای با شلوارهای کشی

مدل شومیز لمه با دامن مدل شومیز لمه پولکی

شلوارهای کشی شلوارهایی است که راحتی بسیار زیادی برای فرد ایجاد می‌کنند. با پوشیدن این شلوارها با شومیز لمه ای هیچ‌وقت احساس ناراحتی را اذیت شدن نخواهید کرد. زیرا این شلوارها به واسطه کشی بودن خود می‌توانند به راحتی روی تن شما بنشینند. برخی افراد به شلوارهای کشی، لگ هم می‌گویند. انتخاب لگ برای دورهمی های خانوادگی و دوستانه بسیار مناسب است. اما تا حد امکان از پوشیدن این مدل شلوارها در مهمانی های رسمی پرهیز کنید.

ست کردن شومیز لمه ای با شلوار کوتاه ممکن است؟

مدل شومیز لمه با حریر

برخی از افراد دوست ندارند شومیز لمه ای را با شلوار کوتاه بپوشند. اما باید باور کنید که پوشیدن شومیز با شلوار کوتاه نه تنها زشت نیست، بلکه بسیار هم زیبا است. شلوارهای کوتاه می‌توانند ظاهری بسیار شیک و زیبا به شما ببخشند. شلوار کوتاه بهتر است از نوع جین و جذب باشد. شلوار کوتاه می‌تواند قدی کوتاه تا سر ران پا و یا قدی بلندتر و تا زیر زانو داشته باشد. البته توجه داشته باشید این شلوارها برای دورهمی های دوستانه مناسب‌تر هستند. در مهمانی های رسمی‌تر هیچ‌کس با شومیز شلوار کوتاه نمی‌پوشد!

در ست کردن شومیز لمه ای شلوار کتان را دست کم نگیرید

مدل شومیز لمه شنی مدل شومیز لمه دخترانه

شلوارهای کتان جز انتخاب‌های بسیار مناسب برای ست کردن شومیز لمه ای در فصل‌های سرد هستند. شلوارهای کتانی جنسی بسیار راحت و در عین حال گرم دارند. با پوشیدن این شلوار در فصل سرما هیچ‌گاه احساس سرما نخواهید کرد. نقطه مثبت شلوارهای کتان تنوع مدل و رنگ‌بندی آن‌ها است. شما می‌توانید با توجه به مدل شومیز خود رنگ آن، شلوار کتان مناسب او را انتخاب کنید. شلوارهای کتانی کرم رنگ و مشکی جز بهترین انتخاب‌ها برای ست کردن با شومیز لمه ای مجلسی هستند. شلوار کتان را می‌توانید در مجالس رسمی هم بپوشید. شومیزهایی که قد بلندتری دارند برای ست کردن با شلوار کتان مناسب‌ترند.

چه استایل شلواری برای پوشیدن با شومیز لمه ای مناسب است؟

ممکن است هنگام ست کردن شلوار خود با شومیز لمه ای دچار تردید در انتخاب استایل شلوار شوید. شلوارها در استایل هایی همانند بگ، دم پا گشاد، راسته و جذب موجود هستند. در میان این مدل ها، مدل دم پا گشاد و جذب جز بهترین مدل ها هستند. شلوارهای بگ برای پوشیدن با شومیز زیبا هستند اما نه همیشه! همچنین شلوار راسته تنها برای شلوارهایی که جنسی پارچه ای دارند مناسب است. شلوار راسته جین برای پوشیدن با شومیز اصلاً انتخاب خوبی نیست. شلوارهای جذب ظاهری بسیار مرتب به استایل فرد می‌بخشند. اگر ساق پای چاقی دارید می‌توانید از شلوار دم پا گشاد به راحتی کمک بگیرید.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 8 آذر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پرس‌فا و لینک مستقیم بلا مانع است.