آشنایی با مدل های متنوع شومیز مجلسی جذاب و زیبا

آشنایی با مدل های متنوع شومیز مجلسی جذاب و زیبا

جدیدترین مدل های شومیز مجلسی شومیز مجلسی در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی در بازار وجود دارد که می‌توان با توجه به سلیقه خود …

راهنمای انتخاب و خرید لباس مجلسی برای خانم های لاغر

راهنمای انتخاب و خرید لباس مجلسی برای خانم های لاغر

لباس مجلسی مناسب خانم‌های لاغر لباس مجلسی خانم‌های لاغر باید خاص و ویژه باشد. با این حال انتخاب این‌گونه لباس‌ها برای خانم‌هایی با …

تصاویر مدل روسری زنانه مجلسی؛ این مدل ها خاص ترین مدل های امسالن

تصاویر مدل روسری زنانه مجلسی؛ این مدل ها خاص ترین مدل های امسالن

مدل روسری زنانه مجلسی وقتی صحبت از زیبایی و شیک‌ پوشی در مجالس به میان می‌آید، روسری مجلسی یکی از اجزاء ضروری چیدمان …

ست کردن شومیز

شومیز گیپور مدل بلوز شومیز مدل شومیز آستین کوتاه

شومیز زنانه مجلسی طیف وسیعی از لباس بانوان را شامل می‌شود. مدل این لباس شکل تغییر یافته پیراهن مردانه است که در مدل‌های متنوع بهاره، پاییزه و زمستانه طراحی و عرضه می‌شود. مدل‌های مجلسی این لباس معمولاً از پارچه‌های ظریف و تقریباً گران قیمت دوخته می‌شود تا شما برای میهمانی ها و مجالس مجلل مختلف بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. راز اصلی زیبایی شما انتخاب یک شومیز مناسب است. بهتر است بدانید این لباس کلاً با چه آیتم‌هایی ست می‌شود و آیا برای هر استایلی یک مدل خاص طراحی شده است؟

نکات مهم در انتخاب شومیز زنانه مجلسی

شومیز زنانه مجلسی یک عنصر مهم و باسابقه در صنعت مد به شمار می‌آید. به راحتی می‌توان شومیز را به تنهایی در مجالس مختلف استفاده کرد و یا آن را با آیتم های دیگری از قبیل شلوار، دامن بلند، دامن کوتاه، جوراب شلواری و … ست کرد. اگر بتوانید ترکیب مناسب با شومیز خود را انتخاب کنید استایل شما فوق العاده خواهد شد. برای تهیه یک شومیز مناسب بهتر است که به نکات زیر توجه کنید:

  • با توجه به اینکه طیف وسیعی از شومیزها در بازار وجود دارد در نتیجه لازم است که حتماً قبل انتخاب یک مدل خاص به شکل اندام و سلیقه‌ خود توجه کنید. شومیزهایی که دارای طرح ها و برش‌های ساده هستند برای استایل های رسمی و خودمانی مناسب هستند. پس بهتر است یک عدد شومیز ساده را در کمد خود داشته باشید.
  • نکته بعدی جنس شومیز است. اگر مجلس مجللی دعوت هستید شومیز زنانه مجلسی باید از جنس با کیفیتی باشد. این جنس‌ها فرم خوبی روی بدن دارند و به مرور زمان و پس از شستشوی مداوم خراب نمی‌شوند و جنس آن‌ها تغییر کیفیت نخواهد داد.
  • یکی از شومیزهایی که جنس راحتی دارد و با انواع لباس‌ها هماهنگ می‌شود شومیز نخی است. تنوع در طرح و رنگ این شومیزها بسیار زیاد است و شما هم در مجالس و هم در منزل می‌توانید به راحتی آن را بپوشید.
  • اگر مجلس شما رسمی و تقریباً مجلل است بهتر است شومیز ابریشمی را انتخاب کنید. این شومیز نیاز به مراقبت بیشتری دارد. این شومیزها باید بعد هر بار شستشو با دقت اتو شوند. برای ست کردن شومیز ابریشمی می‌توانید از شلوار جین یا دامن استفاده کنید که جلوه بسیار زیبایی خواهد داشت.
  • اگر ماندگاری شومیز برای شما یک فاکتور مهم است حتماً شومیزهای از جنس پلی استر را انتخاب کنید. جنس این شومیز به نحوی است که با شستشو خراب نمی‌شود. اما نکته‌ای که در این بین وجود دارد این است که بیشتر افراد به جنس پلی استر حساسیت دارند چون این جنس یک بافت مصنوعی است. بهترین کار در چنین شرایطی جایگزین کردن حریر به جای پلی استر است.
  • به سایز شومیز توجه کنید و شومیزی که سایز بدن شما نیست شما را بدهیکل نشان می‌دهد. اگر شومیز زنانه مجلسی را به صورت اینترنتی خریداری می‌کنید حتماً اندازه های لباس را با اندازه های خود تطابق دهید.
  • برای ایجاد تعادل و تناسب در اندامتان باید به فکر تهیه شومیزی باشید که با شکل بدنتان هماهنگ باشد. اگر اندام شما به شکل سیب است باید شومیز کمر پهنی داشته باشد و قسمت شانه‌ها و پایین لباس جذب باشد. شومیزهایی که در قسمت پایین گشاد هستند و قسمت شانه تنگ‌تر است برای افرادی که اندام آن‌ها به شکل گلابی است مناسب است.
  • اگر اندام شما به شکل ساعت شنی است باید شومیزهایی را انتخاب کنید که در قسمت شانه و ران حالت آزادتری دارند.
  • اگر اندام شما مستطیلی است بهتر است شومیزهای را بپوشید که در قسمت شانه اپل دارند. مدل‌های جذب بیشتر برای اندام های مثلثی مناسب است.

تفاوت شومیز و تونیک

نکات استایل شومیز شومیز مجلسی زنانه

شومیز مجلسی زنانه به خوبی توانسته است جای لباس شب‌های مجلسی را پر کند. در سال‌های اخیر صنعت مد تغییرات زیادی را جنس، دوخت و طرح شومیزها ایجاد کرد که با استقبال بیشتر بانوان مواجه شد. شومیزهای زنانه معمولاً آستین بلندی دارند و از جنس‌های لطیف و ظریف مانند ابریشم، توری، مخمل، نخی، حریر، لینن، جین و … تولید می‌شوند. فرم یقه‌ها و برش‌ها در انواع شومیزها متفاوت است. اما تونیک‌ها برای بالاتنه مناسب هستند. آستین تونیک‌ها بلند است اما مدل آن‌ها کوتاه است و قد آن‌ها تقریباً مشابه با بلوز معمولی است. مهم ترین ویژگی تونیک‌ شامل بلند بودن، گشاد بودن، تنوع و قابلیت ست شدن آن با لباس‌های مختلف است. در نتیجه تفاوت شومیز با تونیک در قد آن‌هاست. شومیزها تا روی ران قد دارند اما تونیک کوتاه‌تر است.

مدل شومیز گلدار مدل شومیز بلند شومیز مجلسی ترک

دو استایل محبوب و زیبا با شومیز

ترکیب شومیز مجلسی زنانه با دامن

یکی از استایل های رایج و البته پر کاربرد پوشیدن شومیز زنانه مجلسی با دامن است. قد دامن کاملاً با توجه به فرم بدن شما و اندازه شومیز دارد. اگر شومیز کوتاه است می‌توانید هم دامن بلند و هم کوتاه استفاده کنید. طرح و رنگ دامن را متناسب با نوع شومیز انتخاب کنید. برای مجالس مجلل بهتر است در کنار شومیز مجلسی از دامن‌های ساتن ساده و تک رنگ استفاده کنید.

مدل شومیز مدل شومیز جدید مدل شومیز دخترانه

ترکیب شومیز مجلسی زنانه با شلوار

این استایل هم به شدت در بین دختران و زنان در سنین مختلف کاربرد دارد. برای زیر شومیز زنانه مجلسی می‌توانید از انواع شلوارهای جین، کتان، ساپورت زنانه، جوراب شلواری و … استفاده کنید.

حریر شومیز استین کلوش مدل شومیز دخترانه گیپور

پیشنهاد ما برای ست کردن شومیز مجلسی زنانه

  • شومیز زنانه مجلسی باید با آیتم مناسب ست شود شما می‌توانید بسته به مدل شومیز از شلوار جین برای زیر آن استفاده کنید. ست شومیز با شلوار جین یک استایل اسپرت است. شلوار جین‌ها در مدل‌های راسته، لوله تفنگی، مام استایل، دم پا و … وجود دارد اندام شما و نوع شومیز کمک می‌کند تا بهترین شلوار را انتخاب کنید.
  • اگر شومیز شما به رنگ سفید است از جین‌های آبی، مشکی و حتی جین‌های رنگی استفاده کنید.
  • ست کردن شومیز با دامن کوتاه یک انتخاب فوق العاده برای مهمانی ها و دورهمی های دوستانه است. اگر مهمانی شما دوستانه است می‌توانید شومیزهای بهاری را با دامن کوتاه ست کنید. این استایل برای فصل بهار و تابستان فوق العاده است. انتهای شومیز را داخل دامن بگذارید. برای اینکه انتخاب شما هوشمندانه باشد بهتر است اگر شومیز طرح دار است از دامن ساده استفاده کنید و اگر شومیز ساده است دامن طرح دار انتخاب شود. این انتخاب کاملاً سلیقه‌ای و بسته به مجلسی دارد که قرار است بروید.
  • شومیز را با کفش مناسب مجلسی: معمولاً زمانی که شومیز مجلسی زنانه با جوراب شلواری یا ساپورت و یا شلوار دم پا پوشیده می‌شود بهتر است برای زیر آن از کفش مجلسی استفاده کنید. کفش‌های مجلسی یا صندل‌های پاشنه‌دار استایل نهایی شما را کامل می‌کنند.
  • اگر مجلسی که دعوت هستید رسمی است و امکان پوشیدن صندل در آن وجود ندارد بهتر است به سراغ کفش‌های کتانی، کالج و حتی بوت و نیم بوت بروید.

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 9 آذر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پرس‌فا و لینک مستقیم بلا مانع است.