عوامل مؤثر در زیبایی و سلامت پوست

عوامل مؤثر در زیبایی و سلامت پوست

عوامل مؤثر در زیبایی و سلامت پوست پیری پوست از دو فرآیند مستقل بالینی و بیولوژیکی تشکیل شده است که بر روی سلامت …

مراحل قدم به قدم آرایش و میکاپ صورت کشیده و لاغر

مراحل قدم به قدم آرایش و میکاپ صورت کشیده و لاغر

آرایش صورت کشیده و لاغر آرایش صورت کشیده برای ایجاد تعادل در ساختار و اجزای صورت است. آشنایی با تکنیک مؤثر و کاربردی …

فارکس چیست؟ | معامله های فارکس چگونه صورت می گیرد؟

فارکس چیست؟ | معامله های فارکس چگونه صورت می گیرد؟

فارکس چیست؟ فارکس چیست؟ در قرن حاضر، شاهد ظهور بازارهای مالی متنوع و چشمگیری هستیم که برای افراد با انواع مختلف شخصیتی و …

سفیدی دندان با رژلب

اسم انواع رنگ رژ لب قیمت انواع رژ لب

از چه رژلبی برای سفید نشان دادن دندان هایمان استفاده کنیم؟ آیا شما هم جزء افرادی هستید که به سفیدی دندان‌های خود اهمیت می‌دهید؟ گاها پیش آمده که هنگام نگاه کردن به آلبوم عکس‌ها متوجه شده‌اید که رنگ دندان‌هایتان بیش از حد زرد است و این اصلاً جلوه‌ خوبی ندارد. انتخاب رژ لب مناسب در موقعیت‌های مختلف می‌تواند روی رنگ دندان‌ها تأثیر بگذارد و آن‌ها را سفیدتر از حد طبیعی یا زرد نشان دهد.

اهمیت سفید نشان دادن دندان‌ها

آیا رنگ رژ لب روی نشان دادن سفیدی دندان‌ها تأثیر دارد؟ به مرور زمان و با مصرف زیاد چای و قهوه دندان‌ها دچار لکه‌های قهوه‌ای و تیره می‌شوند. جدای از رعایت بهداشت دهان و دندان باید به فکر فاکتورهایی باشیم که دندان‌های را صدفی و براق نشان دهد تا از لبخند خود در مجالس مختلف شرمنده نباشیم.

گاها ممکن است به صورت طبیعی و مادرزادی رنگ دندان‌ها زرد باشد. اگر فرد با این مسئله مشکلی نداشته باشد و آن را بخشی از زیبایی خود محسوب کند مشکلی نیست. اما زمانی که فرد در یک شرایط خاص ناچار است که با ظاهری متفاوت‌تر حاضر شود پس تا حدودی باید روی انتخاب‌های خود تجدید نظر کند. این تجدید نظر تنها برای بی نقص نشان دادن شماست و از انتخاب رژ لب مناسب گرفته تا سایر آیتم‌ها همگی را شامل می‌شود. پس با انتخاب یک رنگ مناسب دندان‌های سفیدتری را به نمایش بگذارید.

انتخاب رژلب مناسب برای سفید نشان دادن دندان‌ها

رژ لب مایع انواع رژ لب رژ لب مات

همانطور که شما برای استایل خود تلاش می‌کنید تا تمام آیتم‌ها با هم هم‌خوانی داشته باشد برای رژلب هم باید همین فرآیند را طی کنید. گاها ممکن است رنگ یک رژ بسیار زیبا باشد اما روی صورت شما جلوه زیبایی نداشته باشد و دندان‌های شما را زرد نشان دهد. نقش این وسیله آرایشی دقیقاً همانند پرایمر یا کانسلیر است. شما با این لوازم آرایشی کبودی‌های دور چشم و ناهماهنگی پوست را رفع می‌کنید تا کمتر به چشم بیاید.

زردی دندان‌ها یک رنگ گرم است که برای خنثی کردن این رنگ بهتر است رنگ رژ از بین رنگ‌ها سرد انتخاب شود چون این رنگ‌ها باعث خنثی کردن تناژ گرم موجود در دندان می‌شوند و دندان سفیدتر از حد معمول دیده می‌شود.. رنگ‌های گرم باعث خنثی کردن تناژهای خنک و سرد رنگ دندان می‌شود و باعث می‌شود زردی بیش از حد معمول دیده شود. اما خوب همه افراد ظاهراً نمی‌توانند رنگ‌های سرد را انتخاب کنند و علاقه‌ خاصی به رنگ‌های پرتقالی، قهوه‌ای، نئون یا سایه‌های پر زرق و برق دارند. در چنین شرایطی بهتر است یک دوره بلیچینگ یا سفید سازی دندان انجام شود. تا پس از استفاده از لوازم آرایشی رنگ دندان‌ها همچنان سفید و زیبا به نظر بیاید.

چه رنگ رژهایی دندان‌ها را سفیدتر از حد معمول نشان می‌دهند؟

رژلب قرمز با بیس آبی و بنفش، رنگ تمشکی، صورتی روشن، برق لب فیروزه ای، رنگ بنفش تیره و نود طبیعی همگی رنگ‌هایی هستند که دندان‌ها را سفیدتر از حد معمول نشان می‌دهند. اگر هزینه چندانی برای انجام خدمات زیبایی دندان ندارید می‌توانید ترفندهای رایج را به کار ببرید. استفاده از این ترفندها هم دندان‌های شما را سفید نشان می‌دهد و هم تغییرات مثبتی در خلق و خو و اعتماد به نفس شما به جا می‌گذارد.

پرطرفدارترین رنگ رژلب، قرمز با بیس آبی و بنفش

رژ لب گوشتی رژ لب مات مخملی رژ لب مخملی رژ لب دخترانه

همه‌ خانم‌هایی که طرفدار آرایش و میکاپ هستند حداقل یک رژلب با بیس قرمز دارند. رنگ قرمز یک رنگ جذاب و خاص است اما اگر درست انتخاب نشود از جذابیت و زیبایی شما می‌کاهد.

همه‌ بیس های رنگ قرمز باعث سفیدتر نشان دادن دندان‌ها نمی‌شوند. رنگ قرمزی که دارای بیس رنگی آبی و بنفش باشد جلوه دندان‌ها را سفیدتر نشان می‌دهد. اما در مقابل رنگ قرمزی که بیس زرد و نارنجی دارد باعث تقویت زردی دندان می‌شود. اگر شما هم روی دندان‌های خود لکه‌های زرد و یا نارنجی دارید رنگ قرمزی را انتخاب کنید که بیس آبی دارد چون زردی را محو می‌کند و به زیباتر نشان دادن دندان‌ها کمک می‌کند.

رژلب تمشکی، انتخابی بدون ریسک

انواع رژ لب دخترانه انواع رژ لب های زیبا

اگر می‌خواهید رژ لبی را انتخاب کنید که ریسک زرد نشان دادن دندان‌ها را به صفر برساند سراغ رنگ تمشکی بروید. رنگ تمشکی یک رنگ صورتی بسیار تیره است از آنجا که این رنگ یک بیس آبی دارند در سفید نشان دادن دندان‌ها مؤثر هستند. اگر بخواهید رنگ تمشکی کاملاً با آرایشتان همخوانی داشته باشد بهتر است سراغ نمای مات این رنگ بروید و برای اینکه جلوه آن را زیباتر کنید کمی برق لب را به مرکز لب‌ها بزنید و به آرامی روی لب‌ها پخش کنید تا زیبایی آن چندین برابر شود.

صورتی روشن، رنگی جذاب و دخترانه

انواع رژ لب های مخملی انواع رژ لب مایع

اگر می‌خواهید رژ لب شما یک ترکیب فوق العاده داشته باشد و به محض زدن زردی دندان‌ها اصلاً به چشم نیاید سراغ ترکیب رنگ صورتی روشن با فرمولی شاینی و درخشنده بروید. این رنگ دقیقاً همان چیزی است که در بین دختران جوان ترند است و همچنان از محبوبیت بالایی برخوردار است.

برق لب فیروزه ای، جادوی محو زردی دندان

قیمت رژ لب انواع رنگ رژ لب

از اینکه ترکیب‌های مختلف رژ لب را امتحان کنید اصلاً ترس نداشته باشید. یک روز خاص را برای ترکیب کردن رنگ‌ها و تناژهای مختلف اختصاص دهید تا بدانید کدام رنگ دقیقاً با پوست شما تناسب دارد و به سفید نشان دادن دندان‌های شما کمک می‌کند. رنگ فیروزه ای یکی از رنگ‌هایی است که در آن بیس آبی وجود دارد اما شاید زیاد زدن رژ فیروزه ای مرسوم نباشد. برای اینکه بتوانید این رژ را به درستی بزنید بهتر است آن را با یک رژ نود ترکیب کنید. ترکیب جادویی رژلب نود با روکش شاینی برق لب فیروزه ای یک ترفند بسیار کاربردی و مؤثر است که زدن آن باعث سفید و روشن نشان دادن دندان‌ها می‌شود. تناژ پوست شما از هر رنگی که باشد به راحتی می‌توانید از این ترکیب جادویی استفاده کنید.

نود طبیعی، رنگی که هیچوقت خسته کننده نمی‌شود

انواع رژ لب دیجی کالا

این روزها همه افراد به دنبال میکاپ های ساده و اروپایی هستند و کمتر سراغ آرایش های غلیظ می روند. رژ لب‌های رنگ طبیعی یکی از سخت‌ترین و پیچیده‌ترین رنگ‌ها در سفید نشان دادن دندان‌ها هستند. از آنجا که رنگ‌های نود متمایل به قهوه‌ای یا هلویی هستند در نتیجه ممکن است باعث شوند که زردی دندان‌ها دیده شود. که برای رفع این مشکل می توان از رنگ هلویی- صورتی استفاده کرد. راه دیگری که دارید می‌توانید رژ لب طبیعی خود را از بین رنگ‌های شاین و درخشنده انتخاب کنید و با کمی برق لب آرایش لب را تکمیل کنید. این کار تأثیر فوق العاده ای در سفید نشان دادن دندان‌ها و زیبایی لبخند شما دارد.

آخرین بروز رسانی در : جمعه 11 آذر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پرس‌فا و لینک مستقیم بلا مانع است.