تصاویر مدل والپیپر گوشی دخترانه؛ این مدل های جدید 2024 رو باید ببینید

تصاویر مدل والپیپر گوشی دخترانه؛ این مدل های جدید 2024 رو باید ببینید

مدل والپیپر گوشی دخترانه وقتی نوبت به انتخاب والپیپر گوشی می‌رسد، یک اصول اساسی وجود دارد: والپیپر باید انعکاسی از شخصیت، سلیقه و …

مدل مانتو بهاره جدید جلو بسته و جلو باز + مدل کوتاه و بلند

مدل مانتو بهاره جدید جلو بسته و جلو باز + مدل کوتاه و بلند

مدل مانتو بهاره مدل‌ مانتو بهاره جدید و جلوبسته و مانتوی بهاره کوتاه از جمله مدل‌های پر طرفدار در فصل بهار هستند. این …

چطور با مانتو قد خودمون رو بلند نشون بدیم؟

چطور با مانتو قد خودمون رو بلند نشون بدیم؟

قد بلند شدن با انتخاب مانتو در این مقاله قصد داریم شما را با مانتوهایی آشنا سازیم که کمک می‌کنند قدتان کشیده‌تر و …

پارچه پالتو

پارچه برای پالتو مردانه پارچه پالتویی کشمیر

کدام پارچه پالتو شیک تره؟ انتظار شما از یک پالتوی مناسب چیست؟ آیا فقط به ظاهر پالتو اهمیت می‌دهید؟ تا چه میزان پارچه پالتو برای شما اهمیت دارد؟ پالتو یکی از بالاپوش های گرم کن در فصل زمستان است که با نزدیک شدن به فصل سرما در مدل‌ها و طرح‌های متنوعی عرضه می‌شود. انتخاب پالتو با جنس مناسب برای افراد کمی مشکل است. از آنجا که این لباس در مدت محدودی از سال پوشیده می‌شود در نتیجه صنعت مد سعی می‌کند تا هر سال مدل‌های به روز و شیکی را عرضه کند. اگر قصد خرید یا دوخت پالتو را دارید باید با انواع پارچه‌هایی که بدین منظور استفاده می‌شوند آشنا شوید تا بتوانید متناسب با سلیقه و خواسته خود بهترین جنس را انتخاب کنید تا هم شیک باشد و هم شما را گرم نگه دارد.

انتخاب بهترین پارچه برای پالتو زمستانه

متداول‌ترین پارچه پالتو شامل: پشم، فوتر، موهر، کشمیر، چرم و ابریشم است. اما انتخاب بهترین پارچه به یک سری عوامل مختلف بستگی دارد. در برخی از مناطق زمستان چندان سرد نیست و نیازی به پارچه‌های سنگین و بسیار ضخیم نیست. بیشتر افراد روی وزن پالتو حساس هستند و برخی دیگر تنها برای موقعیت‌های خاص از آن استفاده می‌کنند. تمام این عوامل روی انتخاب پارچه شیک تأثیر می‌گذارند.

  • اگر شما نمی‌خواهید پالتوی شما وزن چندانی داشته باشد پارچه کشمیر سبک و بدون پرز است اما قیمت بالاتری نسبت به پارچه‌های پشمی دارد.

پالتوهایی که از جنس پارچه پشمی هستند در برابر گرما عایق هستند همچنین مقاومت خوبی در برابر شست‌وشو، گرد و خاک و ساییدگی دارند.

  •  زمانی که شما تنها در موقعیت‌های خاص پالتو می‌پوشید بهتر است به دنبال جنس خاص بروید. پالتوی چرمی یک جنس شیک و زیبا است که برای فضاهای رسمی قیمتی و با کلاس دیده می‌شود.

اما در این بین برای استایل های اسپرت جنس فوتر گزینه مناسبی است. پالتو فوتر طول عمر بالایی دارد و برای تیپ‌های رسمی و فانتزی و … زیبا است. پالتوهایی هم که با الیاف موهر تولید می‌شود دوام مناسب دارند و کمتر چروک می‌شوند. جنس‌های ابریشم معمولاً طرفداران چندانی ندارند چون قیمت بالا و مقاومت کمی‌دارند. به طور کلی برای زمستان‌های سرد بهترین پارچه از لحاظ کیفیت و شیک بودن پارچه فوتر و پشمی است. این پارچه‌ها دوام بالا دارند و به راحتی در مدل‌های مختلف طراحی و دوخت می‌شوند. پارچه پشمی چروک نمی‌شود و از نفوذ نور فرابنفش به پوست جلوگیری می‌کند. وزن مناسبی دارد و ظاهر شما را شکیل‌تر نشان می‌دهد.

انواع پارچه پالتو

اولین پارچه پالتو که با نزدیک شدن به فصل زمستان به ذهن شما خطور می‌کند پارچه پشمی است. از گذشته تاکنون پارچه پشمی برای دوخت لباس‌های زمستانی کاربرد گسترده‌ای داشته است. این پارچه از پشم گوسفند، بز، خرگوش و گام مشک تولید می‌شود. دوام بالا، وزن سبک، مقاوم در برابر آب از ویژگی‌های این پارچه است. طرح‌های شیک و زیبایی این پالتو در بیشتر مزون‌های معتبر دیده می‌شود.

پالتو با پارچۀ خز مصنوعی

قیمت پارچه پالتویی کشمیر قیمت پارچه پالتویی

پارچۀ خز مصنوعی، برای فصول سال کاربرد زیادی دارد. این پارچه پالتو از اکرلیک و مداکرلیک تولید می‌شود. از لحاظ ظاهری مشابه با خز طبیعی است و دوام نسبتاً خوبی دارد.

پارچه پالتو نایلونی، رایج‌ترین پارچه برای دوخت پارچه

پارچه پالتویی فوتر جدید پارچه پالتویی جدید زنانه

امروزه استفاده از پارچه پالتو نایلونی رواج زیادی پیدا کرده است. از ویژگی‌های این پارچه می‌توان به نرمی و لطافت خوب، مقاوم در برابر اّب و رطوبت، شست‌وشو و نگهداری آسان، تمیز کردن راحت و … اشاره کرد که برای فصل زمستان یک انتخاب ایده آل است.

پارچه کنف، دوستدار محیط زیست

انواع پارچه پالتویی پارچه پالتویی فوتر ترک

پارچه پالتو کنف دوستدار محیط زیست است. الیاف این پارچه همانند عایق عمل می‌کنند و برای فصل زمستانی به خوبی بدن را گرم نگه می‌دارند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این پارچه می‌توان به تنوع در طرح و رنگ، دوام بالا، نرمی و لطافت، خاصیت آنتی باکتریال و انتی میکروبیال اشاره کرد. این پارچه حساسیت زا نیست و هوا داخل الیاف به خوبی جریان پیدا می‌کند.

پارچه پالتو فلانل، گزینه‌ای مناسب برای دوخت پالتو رسمی

قیمت پارچه پالتویی مخمل انواع پارچه برای پالتو

پارچه پالتو فلانل به دلیل راحتی، گرمای بالا و دوام زیاد گزینه خوبی برای دوخت پالتوهای زمستانی است. شما چه سبک رسمی داشته باشید و چه استایل شما کژوال باشد فرقی نمی‌کند چون همه می‌توانند از پوشیدن پالتو فلانل لذت ببرند.

پارچه کشمیر یک جنس شیک و لاکچری

پارچه پالتویی جدید زنانه پارچه پالتویی فوتر جدید بهترین پارچه برای پالتو مردانه قیمت پارچه پالتویی

معمولاً افراد هنگام انتخاب پارچه پالتو به دنبال جنس‌هایی هستند که شیک و به روز باشند. کشمیر در جنس شیک و لاکچری با قیمت گران است. پالتویی که با کشمیر دوخته می‌شود بسیار نرم و لطیف است. کیفیت بالا، زیبایی خاص و گرمای زیاد از ویژگی‌های پارچه کشمیر است.

پارچه پالتو موهر

پارچه پالتویی زنانه پارچه پالتویی چی خوبه

کدام پارچه پالتو ظاهر شما را شیک می‌کند؟ اگر تا به حال جنس موهر را انتخاب نکرده‌اید حتماً این بار به آن توجه کنید. ظاهر این پارچه مجهد است و برای لباس‌های زمستانی مردانه و زنانه استفاده می‌شود. الیاف موهر تهیه شده از پشم بز آنگورا است. موهر خالص و موهر ترکیب شده با پشم هر دو ویژگی‌های خوبی دارند و باعث می‌شود در زمستان‌های سخت به راحتی گرم شوید.

پارچه پالتو پنبه‌ای

بهترین پارچه برای پالتو زنانه اسم انواع پارچه پالتویی

یکی از گزینه هایی که برای دوخت پالتو مورد استفاده قرار می‌گیرد جنس پارچه پالتو پنبه است. این پارچه از لحاظ ضخامت در چندین مدل مختلف وجود دارد که نمونه ضخیم آن برای فصل زمستان مناسب است. بیشتر افراد به الیاف مصنوعی حساسیت دارند و نمی‌توانند پارچه‌های پشمی را بپوشند از این رو پارچه پنبه‌ای را جایگزین می‌کنند. لطافت زیاد و عبور دادن هوا درون آن‌ها از ویژگی‌های این پارچه است.

مخمل کبریتی، جنسی جذاب و جدید

انواع پارچه پالتویی جدید پارچه پالتویی کشمیر انواع پارچه پشمی پالتویی پارچه پالتو مردانه

برای دوختن پالتو و شلوار می‌توان از پارچه مخمل کبریتی استفاده کرد. پارچه پالتو کبریتی ظاهر جذابی دارد و دارای بافتی منحصر به فرد و لطیف است.

پارچه توییت با طرح و مدل مدرن

پارچه پالتویی فوتر جدید قیمت پارچه پالتویی

این روزها طرفداران پارچه پالتو توئیت روز به روز در حال افزایش است. جنس این پارچه از پشم خالص یا از ترکیب پشم با الیاف دیگر است. این پارچه هر سال در طرح و مدل‌های مختلفی عرضه می‌شود و هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد.

چند توصیه مهم برای انتخاب پارچه پالتو

این روزها پارچه پالتو قیمت بالایی دارد و اگر با دقت انتخاب نشود دوام چندانی نخواهد داشت. از آنجا که بیشتر افراد یک پالتو را برای چند سال استفاده خریداری می‌کنند پس بهتر است جنس‌هایی را انتخاب کنند که هیچ‌وقت از مد نیفتند و در عین حال کیفیت بالایی داشته باشند. رنگ‌های خنثی مانند مشکی، کرم و طوسی برای لباس زمستانی کاربرد زیادی دارند و به راحتی با آیتم‌های مختلف ست می‌شوند.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 10 آذر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پرس‌فا و لینک مستقیم بلا مانع است.