تعبیر خواب شربت انجیر چیست؟ تعبیر خواب انجیر

تعبیر خواب شربت انجیر چیست؟ تعبیر خواب انجیر

تعبیر خواب شربت انجیر تعبیر خواب شربت انجیر در حالت‌های مختلف فرق دارد. به طور کلی دیدن انجیر در خواب از نظر معبران …

بیت کوین چیست؟ | نحوه کنترل و ذخیره بیت کوین چگونه است؟

بیت کوین چیست؟ | نحوه کنترل و ذخیره بیت کوین چگونه است؟

بیت کوین چیست؟ بیت کوین، که امروزه به عنوان یکی از مهم‌ترین و نوآورانه‌ترین دستاوردهای مالی شناخته می‌شود، نه تنها یک واحد پولی …

تعبیر خواب مردن خود و اطرافیان از دیدگاه یونگ و اسلام

تعبیر خواب مردن خود و اطرافیان از دیدگاه یونگ و اسلام

تعبیر خواب مردن تعبیر خواب مردن در حالت‌های مختلف متفاوت است. دیدن مرده در خواب، دیدن زنده‌ای که مرده است و یا مردن …

تعبیر خواب افتادن دندان

خواب دندان شکسته تعبیر خواب دندان جلو

معبران اسلامی و غربی تعابیر متعددی را برای افتادن دندان بیان کرده‌اند. تعبیر خواب افتادن دندان در حالت‌های مختلفی از سوی معبران زیادی بررسی شده است. شاید باور عموم بر این باشد که از دست دادن دندان در خواب همیشه نشانه‌ بدی است. اما همیشه این‌گونه نیست و جزئیات خواب متواند تعبیر را کاملاً متفاوت‌تر کند. در زیر حالت‌های مختلف این خواب را بررسی می‌کنیم.

نگاهی به تعبیر خواب افتادن دندان

اگر بخواهیم به طور کلی تعبیر خواب افتادن دندان را بیان کنیم دیدن این خواب به معنی خودبینی، خجالت، از دست دادن ارتباطات، مرگ، رسیدن پول، عدم قدرت و توانایی، فریب و نیرنگ و … است.

تعبیر خواب افتادن دندان از دیدگاه تونی کریسپ

تعبیر خواب افتادن دندان در حالت‌های مختلف بررسی شده است. دیدن شخصی بدون دندان یا با دندان‌های کم در خواب به معنی از دست دادن قدرت و تأثیر خود در حیات است. این خواب نشانه باختن است به این معنی که به تجربه نوعی مرگ، یا از دست دادن نفس تا درجه‌ای خاص اشاره می‌کند. اگر تنها یک دندان در خواب افتاده باشد به این معنی که چیزی یا کسی از دست می‌رود.

تعبیر افتادن دندان از دیدگاه آنلی بیتون

تعبیر خواب دندان کشیدن تعبیر خواب دندان حیوان تعبیر خواب دندان سفید و سالم

از دیدگاه ابن معبر افتادن دندان در رویا به این صورت است:

اگر بیننده خواب ببیند که یکی از دندان‌ها او افتاده است سمبل شنیدن خبر بد است. اگر دو تا دندان بیفتد فرد ناخواسته به اوضاع بد کشیده می‌شود. افتادن ۳ دندان در خواب به معنی رخ دادن اتفاقات خیلی بد است.

از نگاه این معبر افتادن تمام دندان‌ها در خواب سمبل مرگ و قطعی در اجتماع است.

اما تعبیر شکستن و افتادن دندان هم بد است. شکستن دندان به معنی مرگ و میر و حوادث تلخ است. آنلی بیتون می‌گوید: دیدن دندان شکسته و پوسیده در خواب علامت خوبی نیست و نشان از قرار گرفتن شما در موقعیت بد است. این موقعیت بد می‌تواند بیماری، اختلال سیستم عصبی، متوقف شدن طرح‌های نیمه‌وقت و … باشد.

تعبیر خواب افتادن دندان از دیدگاه اسلام

معبران زیادی در اسلام تعبیر خواب افتادن دندان در حالت‌های مختلف را بررسی کرده‌اند:

از دیدگاه علامه مجلسی افتادن دندان‌های بالا به معنی مرگ خویشاوندان پدری است و افتادن دندان‌های پایین به مرگ خویشان مادری اشاره می‌کند.

از دیدگاه ابن سیرین: با توجه به نوع دندان تعبیر متفاوت است. افتادن دندان جلویی نشانه‌ صاحب فرزند و یا صاحب برادر یا خواهر شدن است. ریختن دندان‌ها در کف دست یا کنار به معنی این است که تعداد بستگان بیشتر می‌شود.

ابراهیم کرمانی می‌گوید اگر کسی دندان‌هایش جمله در کنارش افتاد و همه آن‌ها را در دست خود جمع کرد به این معنی که خویشاوندان خود را جمع می‌کند و نمی‌گذارد از او جدا شوند.

از دیدگاه منوچهر مطیعی تهرانی افتادن دندان در خواب دو حالت دارد: اگر دندان افتاده به زمین بیفتد اما با خاک آلوده نشود و گم نشود به معنی بیماری و آسیب به یکی از خویشان است. اما اگر دندان افتاده با خاک آلوده شد و گم شد به معنی مرگ است.

یوسف نبی علیه‌السلام افتادن دندان را نشانه‌ جدا شدن یکی از خویشان از بیننده خواب تعبیر می کند.

گرفتن دندان افتاده در دست در خواب

تعبیر خواب افتادن دندان را معبران زیادی بررسی کرده‌اند. اگر در خواب ببینید که دندان‌های بالای شما افتاده و در کف دستتان است به معنی رسیدن به سود و منفعت است. بیننده خواب به دارایی فراوان و موقعیت اجتماعی خوبی دست پیدا می‌کند.

افتادن دندان جلو در خواب نشانه چیست؟

خواب دندان خراب خواب دندان افتادن تعبیر خواب دندان ابن سیرین

ابن سیرین تعبیر خواب افتادن دندان جلو را به خواهران و برداران بیننده خواب ربط داده است. اگر ببینید که دندان‌هایتان در حال ریزش کف دستتان هستند به این معنی است که بچه‌ای به دنیا می‌آید و یا منفعتی از طرف بچه یا خواهر و بردار به شما می‌رسد.

حضرت دانیال دندان‌های جلو را با پدر و مادر هم نسبت داده است. برخی از معبران بر این باورند که از دست دادن دندان جلویی در خواب به معنی از دست دادن تأثیر آن فرد در زندگی شما و یا احساس شما است.

افتادن دندان همراه با خونریزی

معبران غربی تعبیر خواب افتادن دندان با خونریزی را این‌گونه بیان کرده‌اند: اگر بیننده خواب ببیند که دندانی را از دست داده که با درد و خونریزی همراه است به این معنی است که چیزی را از دست می‌دهد که می‌تواند سلامت یا دارایی فرد باشد. برخی دیگر از معبران بر این باورند افتادن دندان‌های بالا اگر با خونریزی همراه باشد به معنی این است که بزرگ‌تر شما به دارایی و یا پول دست پیدا می‌کند که مزایای آن به شما هم می‌رسد. اما خونریزی دندان یا لثه در خواب به معنی این آسان که باید کارها را برای مدتی بر خود سخت نگیرید.

از دست دادن دندان در خواب بدون خونریزی

تعبیر خواب افتادن دندان بدون درد و خونریزی بیانگر انجام کارهای بی‌ارزش است که هیچ سودی برای هیچ‌کس ندارد.

افتادن دندان در خواب از نگاه کارل گوستاو یونگ

یونگ تعبیر خواب افتادن دندان در خواب را با حالات و روحیات ما در زندگی بیداری مرتبط می‌داند که در زیر به چند حالت اشاره می‌کنیم.

خودبینی: دیدن چنین خوابی منعکس کننده نگرانی‌های شما در مورد ظاهرتان است. داشتن دندان به معنی داشتن تصویری جذاب است. دیدن چنین خوابی می‌تواند ناشی از ترس باشد ترس طرد شدن و یا رد شدن از طرف جنس مخالف. بر اساس تحقیقات زنان یائسه بیشتر خواب‌های این چنینی می‌بینند. چون با افزایش سن و از دست دادن دندان‌ها این احساس بیشتر می‌شود.

ارتباطات: نداشتن دندان باعث سخت شدن تکلم می‌شود. پس دیدن چنین خواب‌های ناشی از مسائل ارتباطی است.

خجالت: اگر در زندگی به دلیل نداشتن دندان در موقعیت‌های مختلف خجالت کشیده‌اید ممکن است این نگرانی در خواب هم سراغ شما بیاید.

بی قدرت بودن: دندان‌ها به دلیل ویژگی هایی از قبیل خرد کردن، جویدن و … سمبل قدرت هستند و زمانی که شما دندانی را از دست می‌دهید احساس بی قدرتی می‌کنید. دیدن چنین خوابی بیانگر این است که لازم است که شما اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و به گفته هایتان باور داشته باشید.

مرگ: برخی از افراد معتقد هستند که دیدن چنین خوابی نشانگر مرگ نزدیکان است.

پول: حتماً افسانه دندان را شنیده‌اید که با افتادن دندان چیزی به شما می‌رسد این گفته هم که با خواب افتادن دندان به پول می‌رسید برگرفته از همین افسانه است.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 12 آذر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پرس‌فا و لینک مستقیم بلا مانع است.