طرز تهیه دمنوش انار | دمنوش پرخاصیت و جذاب زمستانی

طرز تهیه دمنوش انار | دمنوش پرخاصیت و جذاب زمستانی

دمنوش انار دمنوش انار به دلیل طعم فوق‌العاده‌ای که دارد باب میل بیشتر ذائقه‌ها است و افراد با هر طبع و مزاجی می‌توانند …

بیت کوین چیست؟ | نحوه کنترل و ذخیره بیت کوین چگونه است؟

بیت کوین چیست؟ | نحوه کنترل و ذخیره بیت کوین چگونه است؟

بیت کوین چیست؟ بیت کوین، که امروزه به عنوان یکی از مهم‌ترین و نوآورانه‌ترین دستاوردهای مالی شناخته می‌شود، نه تنها یک واحد پولی …

نکات کباب کوبیده + دلایل ترد یا سفت شدن و ریختن کباب کوبیده

نکات کباب کوبیده + دلایل ترد یا سفت شدن و ریختن کباب کوبیده

نکات کباب کوبیده برخلاف ظاهر ساده و استفاده از چند قلم مواد اولیه در تهیه کباب کوبیده(Kabab Koobideh)، این غذا یکی از سخت‌ترین …

هدیه شب یلدا

کادو شب یلدا برای مرد هدیه یلدا برای دانش آموزان جعبه هدیه شب یلدا

بهترین هدیه شب یلدا را چه چیزی هست که باارزش و ماندگار باشد؟ انار، هندوانه، دی، فال حافظ و … همه خبر از رسیدن شب یلدا می‌دهد. شبی که به ما فرصت جمع شدن در محفل گرم خانواده را می‌دهد. برای مهرورزی به بهترین آدم‌های زندگیتان در این شب می‌توانید به آن‌ها هدیه شب یلدا بدهید. با این کار جشن کهن یلدا را در دل عزیزانتان به یک خاطره تبدیل می‌کنید.

بیشتر افراد جدای از مهرورزی وقتی در خانه یکی از عزیزانشان دعوت هستند نمی‌خواهند دست خالی بروند در نتیجه از باکس‌های هدیه استفاده می‌کنند. با نزدیک شدن به شب چله در بازار انواع باکس‌های خوراکی و تزئینی مخصوص این شب را مشاهده می‌کنید که می‌توانید به سلیقه­­­­­­­­­­­­­ی خود یکی را انتخاب کنید.

بهترین هدیه شب چله برای خانم‌ها و آقایان

هدیه شب یلدا را بر اساس فاکتورهای مختلفی از قبیل جنسیت، سن، سلیقه و … انتخاب کنید. چند سالی است که با نزدیک شدن به این شب هدیه‌های متنوعی طراحی می‌شوند که رنگ و بوی احساسی دارند. لازم نیست که برای این شب دنبال هدیه‌های لوکس و گران‌قیمت بگردید. شما با دادن حتی یک دسته‌گل نرگس شیرازی می‌توانید محبت خود را به عزیزانتان ابراز کنید. برای خانم‌ها و آقایان گزینه‌های متعددی از قبیل دیوان حافظ، باکس آجیل، باکس میوه خشک، قاب عکس خاطره‌انگیز، کارت تبریک، لباس بافتنی یا شال گردن، ماگ با طرح خاص شب یلدا، اکسسوری با تم شب یلدا و …وجود دارد که می‌توانید با در نظر گرفتن سلیقه طرف مقابل یکی از این گزینه‌ها را انتخاب کنید.

باکس‌های خوراکی برای شب یلدا

خرید شب یلدا پک یلدا برای مدرسه

باکس آجیل  و باکس میوه خشک و دم نوش چند نمونه از رایج‌ترین هدیه شب یلدا هستند. اما از آنجا که این باکس مصرفی هستند پس برای هدیه دادن گزینه مناسبی نیستند. شما می‌توانید برای رفتن به مهمانی‌های یلدایی این هدیه را انتخاب کنید  تا دست خالی نروید و دورهم از خوردن آن لذت ببرید.

دیوان حافظ، هدیه‌ای نفس و ارزنده برای شب یلدا

کادو شب یلدا برای مرد هدیه شب یلدا برای خانمها

از آنجا که رسم شب یلدا خواندن چند بیت از لسان‌الغیب است پس هدیه شب یلدا می‌تواند یک جلد دیوان حافظ یا شاهنامه فردوسی باشد. نسخه‌هایی از این کتاب با طرح‌های روی جلد مینیاتوری به چاپ رسیده است که برای هدیه دادن مناسب هستند.

ماگ با طرح یلدا

هدیه یلدا به همسر پک شب یلدا برای عروس پک شب یلدا برای شرکت

اگر دقت کرده باشید بهترین هدیه شب یلدا، چیزی است که به نوعی با تم این شب هماهنگی داشته باشد. این روزها دختران و پسران جوان علاقه زیادی به ماگ دارند. با نزدیک شدن به یلدا ماگ ها در طرح و رنگ‌های یلدایی و چاپ یلدایی عرضه می‌شوند. خرید این هدیه مقرون به صرفه است و از طرفی هم ماندگاری و ارزش بالایی دارد.

زیورآلات گزینه‌ای لوکس برای هدیه یلدا

هدیه شب یلدا برای عروس بهترین هدیه شب یلدا برای بچه ها

جواهرات طرح یلدا یک هدیه ارزشمند برای خانم‌ها در این شب است. هدیه شب یلدا می‌تواند یک نیم ست زیبا با طرح انار باشد. می‌توانید گوشواره، پلاک و یا هر زیورآلات دیگری را با طرح یلدا برای هدیه دادن انتخاب کنید.

لباس‌های طرح یلدا؛ گزینه‌ای ایده ال و همه پسند برای کادو یلدایی

جعبه هدیه شب یلدا هدیه یلدا برای دانش آموزان

لباس‌ها برای هدیه شب یلدا پرکاربرد و رایج هستند. اگر نتوانستید تی شرت یا پیراهن یلدایی مناسبی پیدا کنید می‌توانید به سایت‌های چاپ روی لباس مراجعه کنید و طرح دلخواه خود را روی لباس سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال شود. در بازار ست‌های یلدایی زنانه و مردانه زیادی وجود دارد که شما می‌توانید یکی را به سلیقه خود و همسرتان تهیه کنید و بپوشید.

لوازم دکوری هدیه‌ای برای یلدا

پک هدیه یلدا هدیه شب یلدا برای خانمها

لوازم دکوری از قبیل انارهای شیشه‌ای، شمع‌های طرح انار و هندوانه، پارچه‌های با طرح ترمه و … همگی برای هدیه شب یلدا ایده آل هستند. شما با دادن این لوازم کوچک به عنوان هدیه می‌توانید سفره یلدایی دوست داشتنی تری را خلق کنید.

بهترین هدیه شب چله برای کودکان

تهیه هدیه شب یلدا برای کودکان بسیار لذت بخش و متنوع است چون کودکان از هر چیزی که هدیه بگیرند خوشحال می‌شوند. شما می‌توانید یک بادکنک ساده با طرح یلدا را هدیه دهید و یا اینکه لباس‌های طرح هندوانه و انار را انتخاب کنید که برای کودکان بسیار شادی‌آفرین است.

بهترین هدیه یلدا  برای دختر بچه‌ها

  • برای دختر بچه‌ها می‌توانید عروسک طرح یلدا به عنوان هدیه شب یلدا تهیه کنید. این عروسک‌های یلدایی در جنس‌های بافتنی،  پولیش، پلاستیکی و … در بازار عرضه می‌شوند.
  • همچنین برای دختران می‌توانید انواع تل و کش مو با طرح یلدا بخرید چون دختران عاشق این اکسسوری های ساده هستند.
  • لباس‌های دخترانه مدل شب یلدا هم هدیه‌ای جالب برای دختر  بچه‌ها است. پیراهن‌های توری قرمز رنگ و یا هودی‌های قرمز با طرح انار و هندوانه همگی برای دختران زیبا هستند. اگر چند تا بچه دارید می‌توانید ست پیراهن را برای آن‌ها تهیه کنید و اگر پسر و دختر دارید برای پسر هودی یا گپ یلدایی انتخاب کنید و برای دختر هم پیراهن طرح انار را انتخاب نمایید.
  • زیورآلات استیل با طرح یلدا هم طراحی شده است که شما می‌توانید یک آویز یا گوشواره با طرح یلدا را برای دختر بچه ناز خود خریداری کنید.

بهترین هدیه شب یلدا برای پسر بچه‌ها

  • هدیه شب یلدا برای پسر بچه‌ها نسبت به دختران تنوع کمتری دارد. با توجه به سن کودک می‌توانید انواع کلاه هندوانه‌ای، تیشرت یلدایی، کروات، جاسویچی، جوراب و … هدیه دهید.
  • کلاه‌های هندوانه‌ای برای پسر بچه‌های ۳ تا ۱۲ سال مناسب است. البته در این شب برای مفرح کردن جمع می‌توان بزرگ‌ترها این کلاه را استفاده کنند.
  • پوشیدن کراوات و پاپیون یا رنگ قرمز برای پسر بچه‌ها ایده خوبی است. البته کروات‌ها و پاپیون‌های یلدایی زیادی هم وجود دارد که با طرح هندوانه، انار و … عرضه می‌شوند. جنس این کروات‌ها برای پسربچه‌های کوچک پنبه است تا کودک در آن احساس راحتی کند. ست‌های مادر دختری و پدر پسری هم برای این شب هدیه‌ای شکیل است که اگر دوست داشتید می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید.

هدیه یلدایی مناسب برای نوزادان

در چند سال اخیر هدیه شب یلدا برای نوزادان فراموش نشده است و لباس‌های نوزادی با طرح‌های متنوع یلدایی در بازار طراحی و تولید می‌شود. برای نوزادان کلاه نوزادی، جوراب، سرهمی، بلوز و شلوار، پیراهن با طرح یلدا بهترین گزینه است.

خاطره‌انگیزترین هدیه برای شب یلدا

شما می‌توانید برای هدیه شب یلدا سراغ لباس و اکسسوری نروید. برای خاطر انگیزتر کردن این شب می‌توانید با عکس‌های قدیمی و خاطره‌انگیز عزیزانتان یک فتوبوک تهیه کنید. یا اینکه می‌توانید چندین عکس یلدایی از سال‌های گذشته را چاپ کنید و در یک قاب دورهم جمع کنید. این کار ساده اما زیبا و باارزش است. حتی می‌توانید یک کارت تبریک درست کنید و با چند شعر از حافظ آن را مزین کنید. در واقع  قیمت و هزینه نیست که هدیه شب یلدا را ارزشمند می‌کند بلکه ماندگاری و عشق و محبتی است که با هدیه دادن ابراز می‌شود.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 24 آذر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پرس‌فا و لینک مستقیم بلا مانع است.