تصاویر مدل ساعت رومیزی؛ مدل های خاص برای بانوان جوان و خوش سلیقه

تصاویر مدل ساعت رومیزی؛ مدل های خاص برای بانوان جوان و خوش سلیقه

مدل ساعت رومیزی در جستجوی یک ساعت رومیزی خاص برای اضافه کردن به زیبایی منزلتان هستید؟ چه به دنبال یک ساعت رومیزی لاکچری …

تصاویر مدل لباس بچه گانه؛ زیباترین مدل های سال 2024 اینجاست

تصاویر مدل لباس بچه گانه؛ زیباترین مدل های سال 2024 اینجاست

مدل لباس بچه گانه در پرس فا، انواع مدل لباس بچه گانه مجلسی را بررسی می‌کنیم. این مدل‌ها شامل طراحی‌های خاص و منحصر …

تصاویر مدل کفش بچه گانه؛ این مدل ها بامزه رو از دست نده

تصاویر مدل کفش بچه گانه؛ این مدل ها بامزه رو از دست نده

مدل کفش بچه گانه والدین به دنبال کفش بچه گانه خارجی می‌گردند تا کیفیت و استایل را به زندگی کودکان خود بیاورند. این …

لباس بچه شب یلدا

لباس یلدا دخترانه لباس یلدا زنانه خرید لباس شب یلدا لباس شب یلدا از کجا بخریم

 

لباس کودک یلدایی و خرید آن یکی از هیجان انگیز ترین خریدهایی است که خانواده‌ها برای فرزندان خود انجام می‌دهند. از آنجا که مراسم شب یلدا یکی از آیین‌های قدیمی ما ایرانیان است لذا خانواده‌ها آن را همانند سایر اعیاد و مراسم‌های دیگر ارج می‌نهند و در پی تدارک برای این شب هستند. خرید لباس برای کودکان یکی از تدارکاتی است که اغلب پدر و مادرها از چندین هفته پیش از فرارسیدن این شب درصدد انجام آن بر می‌آیند. برای تهیه این نوع لباس لازم است نکات و موارد مختلفی را مورد توجه قرار داد که در این مقاله به بررسی این نکات خواهیم پرداخت.

نکات کلیدی برای تهیه لباس کودک یلدایی

اگر مایلید اقوام و دوستان خود را با لباس کودک یلدایی که برای فرزندتان تهیه کرده اید شگفت‌زده کنید لازم است به موارد ذیل توجه کنید:

  • از اکسسوری های شب یلدایی برای لباس کودک استفاده کنید. این اکسسوری ها را می‌توانید به صورت آماده از بازار خریداری کنید و یا آن‌ها را با تکه پارچه‌های اضافه و تکه‌های نمد در خانه بسازید.
  • از ترکیب سه رنگ سفید، سبز و قرمز در لباس کودک خود استفاده کنید.
  • لباس‌های کودکتان را در طرح‌های انار، هندوانه انتخاب کنید.
  • یکی از تکه‌های لباس کودک را ساده و دیگری را طرح دار در نظر بگیرید.
  • حدالمقدور لباس تهیه شده دارای نمادهای یلدایی باشند.
  • اگر مایل به صرف هزینه اضافه نیستید دو تکه از لباس کودکتان که به رنگ قرمز و سبز هستند را انتخاب کنید و با دوخت چند نماد یلدایی ظریف از جنس نمد یا مخمل آن را به یک لباس یلدایی بسیار شیک تبدیل کنید.
  • لباس را با توجه به جنسیت فرزند خود انتخاب کنید.

مدل پسرانه شب یلدا

خرید اینترنتی لباس شب یلدا دخترانه لباس شب یلدا دخترانه دیجی کالا

در تهیه و خرید لباس کودک یلدایی برای پسر بچه‌ها باید این نکته را مدنظر قرار داد که تنوع مدل‌های پسرانه به نسبت مدل‌های دخترانه پایین‌تر است. بنابراین اگر صاحب فرزند پسر هستید پیدا کردن لباس مناسب شب یلدا برای او اندکی مشکل است. با این حال جای نگرانی نیست چون ما اینجا هستیم تا در این باره شما را یاری کنیم. در وهله اول اگر فرزندتان تازه متولد شده است سعی کنید راحت‌ترین لباس را برای او انتخاب کنید. سعی کنید مدل‌های نخی و پنبه‌ای با یقه نسبتاً باز را برای او انتخاب کنید. در صورتی که فرزندتان بزرگ‌تر است انتخاب یک لباس رسمی برای او آیتمی مناسب است. مثلاً یک شلوار سبز به همراه یک پیراهن قرمز می‌تواند انتخابی جالب و بی نظیر باشد. البته استفاده از اکسسوری هایی مانند کراوات، ساسپند و کلاه نیز نباید فراموش شود.

مدل دخترانه شب یلدا

لباس شب یلدا بچه گانه دیجی کالا فروش لباس بچه گانه شب یلدا

انواع لباس دخترانه مخصوص شب یلدا را می‌توانید در هر مغازه و فروشگاهی پیدا کنید. زیرا این نوع لباس برای دختران دارای مدل‌های متنوع است. همچنین انواع اکسسوری های جذابی را نیز می‌توانید به همراه لباس تهیه کنید و برای کودک خود استفاده کنید. محبوب‌ترین لباس دخترانه که برای شب یلدا طراحی می‌شود لباس چین‌دار دو تکه است. این مدل لباس را می‌توان هم برای نوزادان و هم برای دختر بچه‌های ۳ تا ۷ ساله تهیه کرد. البته بهتر است لباس نوزاد دختر را از متریال های نرم و لطیف انتخاب کرد تا آنان را در طول شب کلافه و بی‌قرار نکند. دامن‌های پف پفی، پیراهن‌های یقه‌باز با آستین‌های توری چین‌دار از جمله مدل‌های جذاب لباس شب یلدا هستند که برای دختر بچه‌ها می‌توان مورد استفاده قرار داد.

قیمت لباس کودک یلدایی چقدر است؟

اگر جزو والدینی هستید که در هر حالتی اقتصادی فکر می‌کنید و پیش از انتخاب و خرید هر چیزی بودجه خود را در نظر می‌گیرید. لازم است در زمان خرید لباس کودک یلدایی به دنبال مدل‌های ساده باشید. زیرا لباس‌های مجلسی با تم شب یلدا به دلیل مرغوبیت جنس، کار کردن بیش از اندازه بر روی لباس و استفاده از تزئینات مختلف از قیمت بالایی برخوردار هستند. از طرفی خرید لباس‌های گران قیمت و پر زرق و برق برای کودکان آن هم تنها برای چند ساعت کار عاقلانه‌ای نیست. بنابراین بهتر است به جای خرید مدل لباس‌های مجلسی مدل‌های ساده‌تر با کیفیت مناسب‌تر و قیمتی مقرون به صرفه‌تر را خریداری کرد.

نحوه خرید لباس کودک یلدایی

در صورتی که تصمیم دارید برای مراسم شب یلدا برای کودکتان لباس بخرید می‌توانید هم به صورت حضوری و هم اینترنتی این کار را انجام دهید. بعضی از والدین در خرید لباس آن هم لباس‌های مناسبتی همانند لباس کودک یلدایی وسواس زیادی به خرج می‌دهند. بنابراین آنان حضوری و با مراجعه به فروشگاه‌های فروش لباس اقدام به خرید می‌کنند. این در حالی است که برخی دیگر از والدین چنین حساسیتی را در تهیه لباس برای کودکانشان ندارند و بدون دردسر و از طریق فروشگاه‌های اینترنتی اقدام به خرید می‌کنند. به طور کلی می‌توان چنین برداشت کرد که هیچ‌گونه محدودیت و قانون خاصی برای تهیه لباس بچه یلدایی وجود ندارد و والدین از هر طریق ممکن می‌توانند خرید خود را انجام دهند.

مدل های خاص برای لباس کودک یلدایی

اگر به دنبال خاص‌ترین لباس کودک یلدایی برای فرزندتان هستید. همچنین دوست دارید لباسی که امسال در شب یلدا به تن فرزندتان می‌کنید متفاوت‌تر از سال‌های دیگر باشد بهتر است لباس‌های دو رنگ و دارای تم انار و هندوانه را فراموش کنید. یکی از خاص‌ترین مدل‌ها برای لباس کودک در شب یلدای امسال انتخاب یک لباس یک دست پرتقالی است. همان طور که می‌دانید پرتقال نیز جزو میوه‌های یلدایی است که در این شب مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای پسر بچه‌ها یک کت و شلوار یک دست نارنجی به همراه پیراهن سفید و یا یک تی شرت و شلوار پرتقالی ایده جالبی خواهد بود. همچنین برای دختر بچه‌ها یک بلوز و دامن و یا یک کت و دامن پرتقالی همراه با اکسسوری به شکل پرتقال حیرت‌انگیز خواهد بود.

مدل‌های اسپرت لباس کودک یلدایی

لباس کودک یلدایی اسپرت در رنگ‌ها و طرح‌ها و جنس‌های مختلفی وجود دارند که می‌توان آن‌ها را خریداری کرده و در شب یلدا به تن فرزند دلبندتان کنید. بهترین مدل لباس اسپرت مخصوص این شب انواع لباس‌های بافتنی هستند که علاوه بر زیبایی به دلیل جنس و متریالی که در تولید آن‌ها به کار رفته است انتخاب مناسبی برای فصل زمستان هستند. پدر و مادرهایی که دارای دوقلوهای پسر و دختر هستند استفاده از مدل‌های اسپرت می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 24 آذر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پرس‌فا و لینک مستقیم بلا مانع است.