تصاویر مدل کت زنانه مجلسی؛ زیبایی و سادگی را با هم داشته باشید

تصاویر مدل کت زنانه مجلسی؛ زیبایی و سادگی را با هم داشته باشید

مدل کت زنانه مجلسی در دنیای مد، مدل کت تک مجلسی، کت مجلسی زنانه جدید، مدل کت کوتاه زنانه، کت تک زنانه مجلسی، …

آشنایی با مدل های متنوع شومیز مجلسی جذاب و زیبا

آشنایی با مدل های متنوع شومیز مجلسی جذاب و زیبا

جدیدترین مدل های شومیز مجلسی شومیز مجلسی در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی در بازار وجود دارد که می‌توان با توجه به سلیقه خود …

تصاویر مدل لباس مجلسی زنانه؛ این مدل ها مخصوص عروسی و مجالس خاصه

تصاویر مدل لباس مجلسی زنانه؛ این مدل ها مخصوص عروسی و مجالس خاصه

مدل لباس مجلسی زنانه انتخاب مدل لباس مجلسی زنانه برای شرکت در مهمانی‌ها و مجالس مختلف می‌تواند تا حد زیادی تأثیرگذار باشد. اینکه …

لباس مجلسی بارداری

لباس مجلسی بارداری لباس مجلسی بارداری دیجی کالا لباس مجلسی بارداری اینستاگرام

لباس مجلسی بارداری لباسی است که خانم‌ها هنگام باردار بودن به خرید آن احتیاج زیادی پیدا می‌کنند. بانوان باردار فکر می‌کنند به علت شرایط بارداری خود دیگر نمی‌توانند همانند گذشته در مهمانی‌ها شرکت کنند و بدرخشند. اما این طرز تفکر با وجود لباس مخصوص حاملگی اشتباه محض است. شما با پوشیدن این لباس  می‌توانید همانند گذشته در مراسم‌ها و جشن‌های مختلف زیبا و شیک به نظر برسید. در ادامه به معرفی بیشتر لباس مجلسی حاملگی و نحوه درست انتخاب آن می‌پردازیم.

لباس مجلسی بارداری و تفاوت آن با دیگر لباس‌ها

ممکن است فکر کنید لباس مجلسی بارداری همان لباس مجلسی‌های سایز بزرگ است و فرقی با آن ندارد. اما باید بدانید که لباس مجلسی مخصوص بارداری فقط مخصوص خانم‌های باردار دوخته می‌شود و با فرم بدن آن‌ها کاملاً تطابق دارد. جنس پارچه کاملاً راحت است و زنان حامله در آن احساس ناراحتی پیدا نخواهند کرد. این لباس به گونه‌ای طراحی می‌شود که پوشیدن آن آسان باشد و زن باردار را با سختی مواجه نکند. لباس‌های بارداری مجلسی را می‌توانید در انواع مراسم‌های دوستانه و رسمی پوشید. اکثر خانم‌های باردار دوست دارند برای عکس‌های حاملگی خود ظاهری مناسب داشته باشند. این مدل برای گرفتن عکس‌های آتلیه‌ای حاملگی انتخابی بسیار هوشمندانه است.

لباس مجلسی بارداری باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

لباس مجلسی بارداری شیک لباس مجلسی بارداری پوشیده مدل لباس حاملگی شیک

لباس مجلسی بارداری ویژگی‌هایی دارد که آن را از بقیه لباس‌ها متمایز می‌کند. به همین دلیل خانم‌های باردار علاقه دارند که این لباس‌ها را برای یک بار هم که شده بپوشند. ویژگی‌های این لباس باعث می‌شود که مادر در عین راحتی خود بسیار شیک و زیبا به نظر برسد.

  • این لباس‌ها در قسمت کمر پهن بوده و در قسمت‌های دیگر فیت هستند. این ویژگی باعث می‌شود که لباس تن خور بسیار زیبایی داشته باشد.
  • برخی از لباس‌های مجلسی بارداری دارای قابلیت تغیر سایز را دارند. به این صورت که بندهایی در پشت آن‌ها قرار داده شده است. با استفاده از این بندها می‌توان سایز لباس را بزرگ یا کوچک کرد. پس اگر شکمتان بزرگ‌تر شود نگران این مسئله نیستید که لباس اندازه‌تان نشود.
  • این لباس برخلاف لباس‌های مجلسی ساده، راحتی بسیار بیشتری را برای مادر فراهم می‌کنند. مادران باردار می‌توانند با این لباس می‌توانند حرکت آزادانه داشته باشند.

انواع لباس مجلسی بارداری کدم‌اند؟

انواع لباس مجلسی بارداری لباس مجلسی بارداری کوتاه مدل لباس مجلسی بارداری مخمل مدل لباس مجلسی بارداری حریر لباس مجلسی بارداری در تهران

خوشبختانه لباس مجلسی بارداری از تنوع بالایی برخوردار است. بنابراین نگران این موضوع نباشید که مدل دلخواه شما در میان مدل‌ها یافت نشود. شما می‌توانید انواع مدل‌های این لباس را برای مراسم‌هایی همانند عروسی، جشن تولد، جشن تعین جنسیت و عکاسی حاملگی بپوشید. انواع این مدل‌ها عبارت‌اند از:

  • پیراهن‌های بلند مجلسی بارداری
  • پیراهن‌های کوتاه مجلسی بارداری
  • پیراهن و دامن گیپور بارداری
  • پیراهن‌های ساتنی بلند و چین‌دار
  • پیراهن کوتاه چین‌دار
  • کت‌وشلوار رسمی و مجلسی بارداری
  • پیراهن مدل ماهی بارداری
  • و …

نکات مهم هنگام خرید لباس مجلسی بارداری

خرید لباس مجلسی بارداری

خرید لباس مجلسی بارداری از آن خریدهایی است که باید شخصاً خودتان آن را انجام دهید. زیرا لباس بارداری ممکن است به سایز شکم شما نخورد. به همین دلیل سعی کنید تا جای ممکن از خرید آن به صورت آنلاین خودداری کنید. رعایت دستورالعمل‌های زیر می‌تواند تجربه خرید بسیار خاطره‌انگیزی را برای شما رقم بزند.

انتخاب سایز مناسب

سعی کنید حتماً لباس مجلسی بارداری سایز مناسب خود را خریداری کنید. اگر لباسی در ناحیه شکم برای شما تنگ است اما در نواحی دیگر مناسب است سایز بزرگ آن نمی‌تواند مناسب باشد. زیرا در این صورت لباس در نواحی دیگر بزرگ می‌شود. حتماً دقت کنید که این مدل لباس فشاری به شکم شما وارد نکند. زیرا سلامتی شما و جنین شما از همه چیز مهم‌تر است. شکم شما باید در لباس کاملاً آزاد و راحت باشد.مدلی را انتخاب کنید که قسمت کمر آن محدود نباشد تا بتوانید در صورت بزرگ‌تر شدن شکم خود آن را دوباره بپوشید.

جنس پارچه لباس

ترجیح خودتان را بر روی لباس مجلسی بارداری بگذارید که از جنس پنبه، نخ و یا کتان باشد. این پارچه‌ها بسیار خوب می‌توانند اسباب راحتی شما را فراهم آورند. جنس‌های نایلونی انتخاب مناسبی برای دوران بارداری نیستند. مدل هایی که پارچه براقی دارند همانند ساتن نیز انتخاب خوبی برای این نوع لباس هستند. زیرا این پارچه در حین براق بودن بسیار نرم و لطیف است. همچنین مدل هایی که دارای ملیله‌دوزی و سنگ دوزی های زیبا هستند می‌توانند انتخاب خوبی باشند. زیرا این لباس‌ها توجه دیگران را روی شکم شما برمی‌دارد.

ویژگی‌های خودتان را نادیده نگیرید

به رنگ پوست، رنگ مو و رنگ چشم‌های خود در انتخاب لباس مجلسی بارداری توجه کنید. یک لباس هرچقدر هم که زیبا باشد باید با مشخصات شخصی شما هماهنگی داشته باشد. اگر قد بلندی دارید در پوشیدن مدل های کوتاه آزاد هستید. اما اگر قد کوتاهی دارید، لباس کوتاه می‌تواند شما را گردتر نشان دهد. در این صورت بهتر است سراغ مدل های تمام قد بروید. این گونه می‌توانید استایل بسیار زیبایی در مهمانی‌ها داشته باشید.

چه رنگی برای لباس مجلسی بارداری مناسب‌تر است؟

لباس مجلسی

لباس مجلسی بارداری در رنگ‌های بسیار متنوعی موجود است. به همین دلیل ممکن است نتوانید رنگ مناسب خود را انتخاب نمایید. بنابراین ما این بخش را به صورت تخصصی به رنگ لباس اختصاص داده‌ایم.

  • اگر به مهمانی‌های دوستانه و خانوادگی دعوت شده‌اید حتماً رنگ‌های شاد و سرزنده را انتخاب کنید. پیراهن‌های گل‌داری که رنگ‌های متنوع و زیبا در خود دارند می‌توانند انتخاب خوبی باشند.
  • برای مراسم‌های رسمی می‌توانید از رنگ‌های رسمی‌تر استفاده کنید. رنگ‌هایی همانند آبی، سیاه، قرمز، سرمه‌ای و زرشکی مناسب‌تر هستند.
  • اگر لباس را برای عکاسی حاملگی می‌خواهید می‌توانید رنگ آبی یا صورتی را با توجه به جنسیت فرزند خود انتخاب نمایید.
  • عکاسی در طبیعت زمانی زیبا می‌شود که شما رنگ‌های شاد و سرزنده ای را پوشیده باشید. اگر عکاسی را در طبیعت انجام می‌دهید به فکر رنگ‌های شاد همانند قرمز، صورتی، آبی و لیموئی باشید.
  • رنگ‌های روشن شما را چاق‌تر و رنگ‌های تیره شما را لاغرتر نشان می‌دهند. پس سعی کنید رنگ‌های تیره را در اولویت داشته باشید. البته به غیر از مواردی که در بالا ذکر شد.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 10 آبان 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پرس‌فا و لینک مستقیم بلا مانع است.