تصاویر مدل تاپ زنانه؛ یک انتخاب زیبا و راحت برای خانم های خوش استایل

تصاویر مدل تاپ زنانه؛ یک انتخاب زیبا و راحت برای خانم های خوش استایل

مدل تاپ زنانه  در این مقاله به بررسی و انتخاب بهترین مدل تاپ زنانه برای استفاده در مهمانی‌ها و مجالس می‌پردازیم. امروزه انواع …

چگونه جواهرات مناسب لباسمان را انتخاب کنیم؟

چگونه جواهرات مناسب لباسمان را انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین طلا و جواهر برای ست لباس گاهی اوقات، تجربه ست کردن یک لباس با جواهرات زیبا می‌تواند عالی باشد. در برخی …

تصاویر مدل صندل راحتی زنانه؛ جذابترین مدل های امسال رو اینجا ببین

تصاویر مدل صندل راحتی زنانه؛ جذابترین مدل های امسال رو اینجا ببین

مدل صندل راحتی زنانه وقتی صحبت از پیدا کردن کفش مناسب برای مهمانی‌ها و مجالس می‌شود، زنان ایرانی اهمیت زیادی به انتخاب صندل …

لباس مناسب مرد لاغر

آقایان لاغر لباس خواستگاری برای افراد لاغر مدل لباس برای افراد لاغر

حتماً بارها شنیده‌اید که هر کسی بر اساس فرم بدنی که دارد باید لباس بپوشد تا زیبا و جذاب و در عین حال آراسته به نظر بیاید. پوشیدن لباس مخصوص تنها مختص افراد چاق نیست که بخواهند لاغرتر به نظر برسند بلکه آقایان لاغر هم می‌توانند محدودیت‌های دست و پاگیر پوشش خود را کنار بگذارند و با رعایت چند نکته کلیدی به ایده آل ترین استایل برسند.

آقایانی که لاغر و قدبلند هستند باید یک سری از لباس‌هایی که برای این فرم بدنی طراحی شده است بپوشند تا به جای اینکه در نظر بیننده لاغر و قدبلند دیده شوند جذاب و خوش استایل ظاهر شوند. شاید در فرهنگ‌های مختلف یک سری محدودیت‌ها برای پوشش مردان و زنان لاغر و چاق وجود داشته باشد اما برای برداشتن این محدودیت‌ها لازم است که یک سری اصول و قوانین را رعایت کنید.

لباسی که استایل آقایان لاغر را زشت می‌کند

استایل آقایان لاغر مدل پیراهن برای افراد لاغر مردان خیلی لاغر اصول شیک پوشی برای افراد لاغر راز خوش تیپی مردان

چندین سال است که آقایان لاغر به دنبال پوشیدن لباس‌هایی هستند که به اندام آن‌ها حجم بدهد و حالت لاغری و قدبلندی آن‌ها تا حدودی پوشیده شود. دیگر وقت آن رسیده تا هر آنچه که اندام شما را زشت نشان دهد کنار بگذارید. مثلاً لباس‌های با خطوط عمودی شما را لاغرتر نشان می‌دهد و یا کمربندهای باریک کمکی به پر نشان دادن اندام شما نمی‌کند. برای این کار بهتر است خطوط افقی در اندام ایجاد کنید یعنی کت و جلیقه‌ای که جیب دارند استفاده کنید. همچنین با پوشیدن لباس روی هم و کمربندهای عریض با شلواری که لبه‌ آن تا شده است می‌تواند روی خوش فرم نشان دادن بدن شما تأثیر زیادی داشته باشد.

امروزه بیشتر طراحان صنعت مد و پوشاک برای هر سبک و سلیقه‌ای لباس‌های خاصی را طراحی می‌کنند و دیگر نیازی نیست آقایان لاغر به دنبال استایل های ساده و بدون هیچ گونه طرحی باشند. طرح‌های غیر قرینه و گرافیکی در لباس‌های غیر رسمی و همچنین طرح‌های چهارخانه کمک زیادی به پر نشان دادن اندام آقایان می‌کند. مناسب‌ترین استایل برای آقایان لاغر اندام پوشیدن لباس‌هایی است که کاملاً اندازه بدن باشد. این گروه از افراد باید از پوشیدن لباس‌های جذب و یا خیلی گشاد جلوگیری کنند. اگر نمی‌توانید در مزون‌های مختلف لباسی را پیدا کنید که کاملاً اندازه شما باشد می‌توانید لباس مناسب خود را به خیاط سفارش دهید.

چه شلواری اندام آقایان لاغر را زشت می‌کند؟

یکی از مشکلاتی که سر راه آقایان لاغر قرار دارد این است که نمی‌توانند سایز مناسب شلوار خود را پیدا کنند. از آنجا که شلوار نیمی از استایل فرد را تشکیل می‌دهد پس نمی‌توان نسبت به این قسمت بی توجه بود. همانطور که می‌دانید سایز شلوار مردانه بر حسب دور کمر و طول داخلی پاچه شلوار مشخص می‌شود. این دو فاکتور هیچ گونه تأثیری روی میزان تنگی و گشادی پاچه های شلوار و یا میزان گشادی فاق شلوار ندارند و همین مسئله چالش بزرگی برای افراد لاغر اندام است.

برندهای بین‌المللی روی این نکات زیادی دقت می‌کنند و تا حد زیادی توانسته‌اند مشکلات افراد لاغر را رفع کنند. بهتر است برای انتخاب شلوار سراغ پارچه‌های شل و نرم نروید. شلوارهای غیر رسمی با جیب افقی انتخاب خوبی برای آقایان لاغر است. همچنین برای افراد نسبتاً لاغر، کمربند عریض روی شلوار با سگک مستطیلی برای عریض نشان دادن بدن یک ترفند خوب است.

اشتباهات رایج مردان لاغر در انتخاب پیراهن مناسب

برای آقایان لاغر پیراهن و تی شرت باید کاملاً اندازه بدن باشد. پوشیدن لباس‌های اور سایز یک اشتباه رایج در بین مردان لاغر اندام است. بلندی پیراهن باید به حدی باشد که داخل شلوار قرار بگیرد و بلندی به نحوی باشد که شما مجبور نباشید همش دغدغه‌ پایین کشیدن پیراهن را داشته باشد. البته بلندی بیش از حد هم باعث می‌شود که زیر شلوار جمع شود و اصلاً ظاهر زیبایی ندارد.

در خصوص طرح و رنگ پیراهن هم باید بگوییم که مردان لاغر بهتر است از پوشیدن پیراهن‌ها و تی شرت هایی با خطوط عمودی و رنگ تیره خودداری کنند. در عوض خطوط افقی و رنگ روشن باعث می‌شود که عرض بدن شما بیشتر دیده شود. اگر روی پیراهن کراوات می‌بندید بهتر است بلندی کراوات تا لبه کمر شلوار باشد پایین‌تر از این اندازه و یا بالاتر از آن استایل شما را به هم می‌ریزد.

بهترین کت برای آقایان لاغر

بهترین کت برای آقایان لاغر

معمولاً تمام آقایان لاغر و چاق حداقل یک دست کت‌وشلوار رسمی در کمد خود دارند. داشتن کت‌وشلوار و یک کت تک لازمه هر مرد خوش تیپی است. آقایان لاغر با پوشیدن کت به بدن خود حجم می‌دهند. در واقع این پوشش یک سلاح مخفی برای افراد قدبلند و لاغر است.

شاید کمی در پیدا کردن کت‌وشلوار مناسب سایز خود تا حدودی اذیت شوید. بهتر است اگر کت در قسمت سرشانه سایز شماست بقیه قسمت های آن را به خیاط بسپارید تا آن را مطابق اندام شما بدوزد. اگر همچنان نتوانید کت‌وشلوار مناسب خود را پیدا کنید بهتر است به یک خیاط سفارش دهید تا آن را کاملاً مطابق با اندازه‌های استاندارد خودتان بدوزد. این کار ممکن است تا حدودی هزینه بر باشد اما در عوض خیالتان راحت است که کت‌وشلوار نهایی کاملاً سایز شما است.

چند نکته‌ کاربردی برای جلوگیری از زشت شدن اندام افراد لاغر

تیپ آقایان لاغر اصول لباس پوشیدن مردان لاغر مردان قد بلند و لاغر

آقایان لاغر بهتر است کمی دقت بیشتر در انتخاب لباس مناسب به خرج دهند. هر استایلی با رعایت چند نکته به بهترین و جذاب‌ترین استایل تبدیل می‌شود. اگر نکاتی که در ادامه بیان می‌کنیم را رعایت کنید ظاهر لاغر شما اصلاً به چشم بیننده نمی‌آید و چیزی جزء جذابیت نخواهد دید.

بهترین روشی که اندام شما را پر حجم نشان می‌دهد این است که لباس‌هایی ضخیم بپوشید و یا اینکه چند لایه لباس بپوشید.

افراد قدبلند و لاغر اصلاً سراغ کت‌وشلوار با رنگ‌های تیره نروید چون اندام شما را لاغرتر نشان می‌دهد. بهترین گزینه برای این افراد کت‌وشلوار روشن است.

برای افرادی که علاقه چندانی به پوشیدن لباس‌های تنگ ندارند می‌توانند لباس‌هایی را انتخاب کنند که کمی گشاد هستند. البته باید دقت کنید که پارچه پیراهن یا شلوار حتماً باید سفت و ضخیم باشد. پارچه‌های شل و نرم اندام شما را افتاده و بد شکل نشان می‌دهد.

افراد لاغر و قدبلند برای عریض‌تر نشان دادن بدن باید کتی را بر تن کنند که بلندی آن تا میانه باسن باشد.

اگر لاغر اندام هستید و قدبلندی دارید پوشیدن کراوات اصلاً گزینه خوبی نیست بهتر است پاپیون با رنگ روشن و طرح‌هایی با خطوط افقی استفاده کنید.

افراد لاغر بهتر است شلوار راسته و یا پیلی دار بپوشند.

در پایان هر لباسی که خط عمودی دارد را نپوشید و به جای آن پیراهن‌هایی با خطوط افقی استفاده کنید.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 17 آبان 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پرس‌فا و لینک مستقیم بلا مانع است.