تصاویر مدل روسری زنانه مجلسی؛ این مدل ها خاص ترین مدل های امسالن

تصاویر مدل روسری زنانه مجلسی؛ این مدل ها خاص ترین مدل های امسالن

مدل روسری زنانه مجلسی وقتی صحبت از زیبایی و شیک‌ پوشی در مجالس به میان می‌آید، روسری مجلسی یکی از اجزاء ضروری چیدمان …

روش های نگهداری از لباس عروس به بهترین شکل

روش های نگهداری از لباس عروس به بهترین شکل

آموزش نگهداری لباس مجلسی و عروس لباس عروس و پوشیدن آن رؤیا و آرزوی تمام خانم‌های جوان است. پوشیدن این لباس در خاطره‌انگیزترین …

جدید ترین مدل های دسته گل عروس ایرانی و اروپایی 2023

جدید ترین مدل های دسته گل عروس ایرانی و اروپایی 2023

دسته گل عروس اگر در شرف برگزاری جشن عروسی هستید حتماً می‌دانید که تا چه حد فاکتورهای دخیل در جشن عروسی مهم هستند. …

تور عروس ایرانی
تور عروس جدید لباس عروس

 

برای انتخاب تور عروسی باید حتماً به یک سری نکات توجه کنید. از آنجا که تور نقطه پایان لباس عروس است و می تواند استایل عروس را متحول کند پس باید حتماً محتاطانه انتخاب شود. ما منکر این نیستم که بخواهیم برخلاف سلیقه شما قدم برداریم. در واقع هدف این است که با رعایت یک سری فاکتورها بتوانید زیباترین تور را در روز عروسی خود بر سر کنید. مراسم عروسی یکی از خاطره انگیزترین شب برای زوج‌های جوان است. با نزدیک شدن به روز عروسی رفته رفته عروس و دامادها شروع به آماده کردن مقدمات عروسی می‌کنند. زمانی که همه چیز را آماده کردید و لباس عروس خود را انتخاب کردید باید به دنبال انتخاب تور مخصوص عروستان باشید. در واقع مدل مناسب آن استایل شما را کامل می‌کند.

 

 

 

نصب تور عروس

 

 

بهترین تور عروس مخصوص عروس‌های ایرانی کدام است؟

استایل یک عروس با زدن تور عروس در مرحله آخر کامل می‌شود و انتخاب آن کاملاً سلیقه‌ای است. مزون‌ها با الهام گرفتن از مد، طرح‌های زیبایی را روانه بازار می‌کنند. شما برای انتخاب این بخش از لباس عروس دستتان باز است و حتی می‌توانید طرح اختصاصی خود را آماده کنید. برای اینکه یک عروسی زیبا و بی عیب و نقص را تجربه کنید بهتر است روی تمام فاکتورهای مهم مدیریت درستی داشته باشید. انتخاب تور کاملاً باید متناسب با مدل موی شما و لباستان باشد. به طور مثال اگر شنیون باز را برای روز عروسی انتخاب کرده‌اید حتماً توری را انتخاب کنید که روی سر قرار بگیرد. شما می‌توانید قبل از تهیه آن و سایر اکسسوری ها حتماً تمام تصمیمات خود را در مورد لباس، میکاپ و شنیون بگیرید تا همگی با هم تناسب داشته باشند. در ادامه به یک سری فاکتورهای مهم که در انتخاب تور عروس دخیل هستند می‌پردازیم.

 

 

خرید تور عروس

 

 

انواع مدل های تور عروس

مدل بردکیج و یا بسیار کوتاه

ست کردن تور بسیار کوتاه تنها با لباس عروس‌های یقه بسته و یا لباس‌هایی که دارای یقه کار شده هستند امکان‌پذیر است. مدل هایی که اندازه کوتاهی دارند به سبک اروپایی نزدیک هستند. پس اگر آرایش و لباس عروس شما اروپایی است باید مدل تور شما هم کوتاه و ساده باشد. بافت این مدل معمولاً درشت است تا هنگام سر کردن نیمه صورت را بپوشانند.

 

 

مدل تور تا شانه

مدل تور لباس عروس تا شانه بیشتر برای عروس خانم‌هایی مناسب است که بالاتنه کوتاهی دارند. ست کردن آن با لباس‌های کوتاه تا ساق پا و همچنین لباس‌هایی که در قسمت کمر و سینه گلدوزی شده‌اند، گزینه خوبی است. طول این مدل حدوداً ۵۰ سانتی‌متر است.

 

 

مدل آرنجی

تور مدل آرنجی یک مدل تقریباً غیر رسمی است. اما چون وزن کمی دارد طول آن سبک است. معمولاً طول این مدل تا آرنج یا ساعد است و حدود ۶۵ سانتی‌متر است. محدودیتی برای پوشیدن آن وجود ندارد و این مدل یکی از این پرطرفدارترین اکسسوری هایی است که با لباس پرنسسی و بدون دنباله جلوه زیبای خود را به نمایش می‌گذارد.

 

 

آموزش تور عروس اجاره تور عروس

 

 

 مدل بلند تا زانو

مدل بلند تا زانو مدلی است که در کنار لباس عروس‌های بلند بدون دنباله ست می‌شود. فرقی نمی‌کند قد شما چقدر باشد چون طول استاندارد آن حدود ۱۱۵ سانتی‌متر است.

 

 

مدل والتر بالرینی یا باله‌ای

اگر لباس شما بلند بدون دنباله است این تور عروس مناسب شماست. فرقی نمی‌کند برای زیر آن چه شنیونی داشته باشید. چون به راحتی با همه‌ شنیون ها تناسب دارد. اندازه آن هم اندازه قد عروس خانم است. این تور باید کمی بالاتر از مچ پا قرار بگیرد تا سما را خاص‌تر و جذاب‌تر جلوه دهد.

 

 

تور عروس مدل سلطنتی

اگر لباس عروس شما کلاسیک است بهتر است تور لباس شما مدل سلطنتی باشد. این مدل بلند و رسمی است و یکی از زیباترین تورهایی است که در عکاسی جلوه زیباتری دارد. از آنجا که طول این تور گاها به سه متر و حتی بیشتر هم می‌رسد پس شما برای راحتی کار می‌توانید بعد از عکاسی تور خود را عوض کنید تا در عروسی زیاد درگیر جمع کردن آن نباشید.

 

 

تور عروس به انگلیسی

 

 

فاکتورهای مهم در انتخاب تور عروس

طول و اندازه تور

یکی از فاکتورهای مهمی که در انتخاب تور مخصوص لباس عروس نباید فراموش شود طول و اندازه تور است. اندازه تور به مدل و فرم آن بستگی دارد. البته نوع مراسم و تعداد مهمان و میزان رسمیت مراسم هم می‌تواند در اندازه تور دخیل باشد. تورهای خیلی بلندی که مانع دیده شدن مدل لباس عروس می‌شوند اصلاً گزینه جذابی نیستند. پس حتماً به این نکته توجه کنید که اندازه تور به نحوی باشد که به لباس عروس جلوه زیبایی ببخشد.

 

 

جنس و مدل تور

حتماً توجه کرده‌اید که تورها به صورت ساده و یا سنگ دوزی شده هستند. اگر لباس شما ساده است از تور عروس سنگ دوزی و گلدوزی شده استفاده کنید. اما برای لباس عروس کار شده و سنگین بهترین گزینه انتخاب مدل ساده است تا هماهنگی و هارمونی لازم ایجاد شود.

 

 

اندازه آن متناسب با قد عروس

یکی از فاکتورهای مهمی که همواره باید در انتخاب تور دخیل باشد اندازه تور و تناسب آن با قد عروس است. بیشتر عروس خانم‌ها بدون توجه به قد خود به دنبال تورهای دنباله‌دار، دانتل و گیپور هستند. اما باید بدانید که اگر قد کوتاهی دارید تور بلند اصلاً جذاب نیست و یا اگر اندامی لاغر و گشیده دارید تورهای قد متوسط اما با چین زیاد ایده آل تر است.

 

 

انتخاب تور متناسب با فرم صورت

هر فرم صورتی باید تور مخصوص به خود را انتخاب کند تا جلوه زیباتری داشته باشد. برای صورت‌های گرد و مربعی تور شانه‌ای گزینه مناسبی است چون بیشتر حجم آن بالای سر قرار می‌گیرد. برای صورت‌های مستطیلی بهترین پیشنهاد تورهای پف‌دار و کوتاه و چند لایه است. تورهای جمع شده در پشت سر بیشتر برای صورت‌های قلبی گزینه بهتری هستند. اما تنها افرادی که صورت مثلثی و بادامی دارند می‌توانند به دلخواه خود زیباترین تور را انتخاب کنند.

 

 

لباس عروس جدید

 

 

 

انتخاب تور عروس بر اساس فرم اندام

گاها بیشتر عروس خانم‌ها بدون توجه به فرم اندام خود تور عروس را انتخاب می‌کنند که نادیده گرفتن این فاکتور باعث می‌شود که عیب‌های احتمالی بدن بیشتر نمایان شود و لباس عروس فرم ایده آل خود را نداشته باشد. عروس خانم‌هایی که دارای بالاتنه و شکم بزرگ هستند یعنی اندام سیبی شکل دارند بهتر است سراغ تورهای بلند با عرض کم بروند. با استفاده از این مدل ها بالاتنه کشیده‌تر و باریک‌تر دیده می‌شود. اما اگر عروس خانم دارای اندام گلابی شکل است بهتر است اندازه تور تا پایین شانه، آرنج یا کمر باشد. به طور کلی استفاده از تور مناسب تا حدودی عیوب اندام را می پوشاند. به طور مثال برای افرادی که کمر پهن دارند اندازه تور باید تا روی باسن باشد تا به خوبی پهنی کمر را بپوشاند. هیچ‌وقت در چنین حالتی از تورهای کوتاه تا کمر استفاده نکنید.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 1 آذر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پرس‌فا و لینک مستقیم بلا مانع است.