تصاویر مدل وست زنانه؛ عاشق این مدل های شیک و تو دل برو میشی

تصاویر مدل وست زنانه؛ عاشق این مدل های شیک و تو دل برو میشی

مدل وست زنانه وست زنانه یکی از انتخاب‌ های شیک و در عین حال راحت برای استفاده در مهمانی‌ها و مجالس است. این …

پرطرفدارترین ست لباس مجلسی خانم های میان سال 2023

پرطرفدارترین ست لباس مجلسی خانم های میان سال 2023

لباس مجلسی مناسب خانم میان‌ سال خانم‌ها در هر دوره از زندگی خود بارها سؤال چی بپوشم را از خودشان می‌پرسند، اما انتخاب …

نکات ست کردن شومیز زنانه و دخترانه که نمی دانستید

نکات ست کردن شومیز زنانه و دخترانه که نمی دانستید

ست کردن شومیز شومیز زنانه مجلسی طیف وسیعی از لباس بانوان را شامل می‌شود. مدل این لباس شکل تغییر یافته پیراهن مردانه است …

لباس شب یلدا

لباس یلدا لباس ساحلی مدل لباس مخمل

 

 

یلدا یکی از زیباترین مراسمات در بین ایرانیان است که هرسال ابتدای زمستان را با یک دورهمی خانوادگی جشن می‌گیرند. همه‌ افراد دوست دارند در این شب زیبا با حال و هوای آن آمیخته شوند ازاین‌رو لباس یلدا و اکسسوری هایی که در این شب استفاده می‌شود همگی به نوعی مرتبط با مناسب یلدا است. در شبه چله افراد خانواده و فامیل با دور هم جمع شدن و خوردن آجیل و شیرینی، میوه و هندوانه این شب زیبا را جشن می‌گیرند. تمام میوه‌هایی که در شب چله مصرف می‌شوند جنبه نمادین دارند و به‌منزله‌ تندرستی و سلامت، برکت و شادمانی هستند. هندوانه و انار هم نماد خورشید در شب تاریک هستند و همین موضوع هم سبب شده تا طراحان لباس بیشتر روی این دو فاکتور کار کنند و لباس‌های زیبایی را با طرح انار و هندوانه عرضه کنند. تمام افراد کوچک و بزرگ، مرد و زن، پیر و جوان همه و همه می‌توانند با پوشیدن لباس یلدایی مناسب به زیبایی در این شب بدرخشند.

احتمالاً شما هم دوست دارید بدانید که اصلاً چه نوع سبکی با چه رنگ و طرحی برای شب یلدا مناسب است و آیا کلاً طرح‌های اختصاصی برای این شب وجود دارد؟ به‌طورکلی لباس شب یلدا می‌تواند ترکیبی از رنگ‌های قرمز و سبز باشد و یا طرح هندوانه یا انار بر روی آن باشد. در ادامه بیشتر با این لباس و نکات مهم در انتخاب آن آشنا می‌شویم.

لباس شب یلدا دیجی کالا لباس شب یلدا دخترانه بزرگسال

 

 

لباس یلدا چی بپوشم لباس خواستگاری لباس کردی زنانه

معرفی لباس یلدا مناسب برای خانواده و مهمانی

لباس یلدا باید کاملاً متناسب با سن و استایل افراد انتخاب شود. به‌طورکلی تنوع در طرح و مدل‌های این لباس بسیار زیاد است و شما می‌توانید با در نظر گرفتن استایل خود بهترین مدل را انتخاب کنید. همه‌ ما می‌دانیم که برای رفتن به دورهمی و میهمانی‌ها بهتر است در انتخاب نوع پوشش خود بیشتر توجه کنیم. قطعاً می‌دانید که لباس‌های مجلسی بسیار سنگین اصلاً گزینه خوبی برای شب یلدا نیستند و بهتر است برای این جشن لباس شما کاملاً با تم یلدا هماهنگ باشد. تم شب یلدا بیشتر قرمز و سبز به شکل هندوانه یا انار است. پس با ست کردن لباس‌های خود این شب را به‌یادماندنی‌تر کنید.

لباس یلدا که توسط طراحان مختلف طراحی و دوخته می‌شود همگی با الهام گرفتن از طرح اصلی یعنی هندوانه و طرح انار است. حتماً در بازار انواع پیراهن، شومیز، تی‌شرت و دامن‌های زیادی با این طرح‌ها می‌بینید. حتی اخیراً لباس نوزادی با طرح یلدا هم در مدل‌های زیادی عرضه می‌شود تا تمام سلیقه ها را به خوبی پوشش دهد.

لباس شب یلدا زنانه لباس پوشیده برای شب یلدا لباس شب یلدا برای عروس مدل لباس شب یلدا ۱۴۰۱

ست کردن لباس یلدا لباس شب یلدا دخترانه لباس شب یلدا برای عروس

انواع مدل‌های لباس شب یلدا

تنوع لباس یلدا بسیار زیبا است. شما می‌توانید یک پیراهن یلدایی انتخاب کنید و یا اینکه سراغ بلوز و شلوار اسپرت با طرح یلدا بروید. شومیز و دامن‌هایی که برای این شب طراحی شده‌اند یکی از مدل‌های پرطرفدار هستند.

بافت زمستانی شب یلدا هم برای گروه‌های سنی مختلف وجود دارد که یک انتخاب هوشمندانه و خوب است. شما می‌توانید مدل بافت را با شلوار جین ست کنید.

کت‌وشلوار ست هم یکی از مدل‌های لباس یلدا است که جزء ترندهای چند سال اخیر است. اگر شب یلدای شما رسمی است کت‌وشلوار قرمز اناری گزینه جذابی خواهد بود.

برای خانم‌هایی که قد نسبتاً کوتاهی دارند پوشیدن سرهمی با طرح یلدا در رنگ‌های سبز و قرمز مناسب است. اما اگر کلاً نمی‌خواهید طرح لباس شما یلدایی باشد پوشیدن پیراهن‌های چهارخانه هم انتخاب خوبی است. برای دختران جوان پیراهن‌های چهارخانه با ترکیب رنگ قرمز و سبز بسیار زیبا است.

خرید لباس یلدا مدل لباس شب یلدا زنانه اینستا مدل لباس فرمالیته عروس

مدل لباس شب یلدا لباس شب یلدا پسرانه

نکات مهم در خرید لباس یلدا

در انتخاب لباس یلدا کافی است که تنها به چند نکته مهم و کاربردی توجه کنید و بعد خواهید دید که بهترین و زیباترین لباس را در این شب زیبا بر تن کرده‌اید.

  • اولین نکته رنگ لباس است. در شب چله بهترین کار این است که سراغ رنگ‌های قرمز و سبز بروید. لازم نیست که حتماً هزینه کنید بلکه می‌توانید از کمد لباس‌های خود رنگ‌های قرمز و سبز را جدا کنید و باهم ست کنید.
  • اگر نمی‌توانید برای این شب هزینه کنید و یا لباس قرمز یا سبز ندارید بهترین کار این است که شال و روسری خود را قرمز انتخاب کنید. یا اگر لباس شما تک رنگ سبز است از شال قرمز استفاده کنید. با پوشیدن شال یا روسری تک می‌توانید در این میهمانی حاضر شوید.
  • شاید از نظر شما لباس‌هایی که طرح هندوانه دارند بیشتر مناسب کودکان است اما باید بگوییم که اکثر لباس‌های یلدایی با طرح هندوانه زنانه و دخترانه هستند و برای هر سن و سلیقه‌ای مناسب هستند. پس تردید نکنید و استایل یلدایی خود را بسازید.
  • انار هم یکی از میوه‌های معروف شب چله است. در شب چله لباس‌هایی که به رنگ انار یا طرح انار هستند بسیار زیبا و خاص هستند. انار نماد عشق است و به‌واسطه‌ رنگ زیبایی که دارد لباس‌های زیبایی از روی این نماد دوخته شده‌اند. اگر نمی‌توانید لباس با طرح انار مناسب پیدا کنید خودتان دست به کار شوید و با سوزن‌دوزی و گل‌دوزی یک انار زیبا را روی لباس خود کار کنید و در مجلس یلدا خاص و منحصربه‌فرد ظاهر شوید.
  • برای شب یلدا اکسسوری های متنوعی وجود دارد. شما می‌توانید پاپیون، گل سر، دستبند، گوشواره و … را از بین طرح‌های یلدایی انتخاب کنید. برای افرادی که میانه‌ خوبی با رنگ قرمز و سبز ندارند و برای این شب زیبا ترجیح می‌دهند رنگ‌های سنگین‌تری همچون مشکی بپوشند بهترین کار این است که از اکسسوری های مرتبط با یلدا استفاده کنند.
  • از آنجا که مراسم شب چله یک مناسبت کهن، سنتی و اصیل است پس بهتر است از هر قومی که هستید لباس سنتی خود را بپوشید. لباس‌های سنتی بیشتر با طرح و رنگ‌های زیبا هستند و کاملاً با روح شب چله هماهنگی دارند.
  • نکته بعدی که برای انتخاب لباس یلدا بسیار کمک کننده است این است که افراد خانواده ست بپوشید. ست مادر و دختر یا ست زن و شوهر یا ست پدر و پسر همگی گزینه‌های فوق‌العاده‌ای هستند. به طور مثال با ست مادر و دختر یلدایی، همسر خانواده می‌تواند یک پیراهن قرمز یا یک پاپیون یلدایی بسیار زیبا بپوشد.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 24 آبان 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پرس‌فا و لینک مستقیم بلا مانع است.