آرایشگرها چطوری خط چشم را محو می‌کنند؟ + نکات آرایش چشم

آرایشگرها چطوری خط چشم را محو می‌کنند؟ + نکات آرایش چشم

نکات آرایش چشم جدید خط چشم یکی از تکنیک‌های جالب و جذاب در میکاپ است که برای زیباتر شدن چهره بر روی پلک …

تصاویر مدل تاپ زنانه؛ یک انتخاب زیبا و راحت برای خانم های خوش استایل

تصاویر مدل تاپ زنانه؛ یک انتخاب زیبا و راحت برای خانم های خوش استایل

مدل تاپ زنانه  در این مقاله به بررسی و انتخاب بهترین مدل تاپ زنانه برای استفاده در مهمانی‌ها و مجالس می‌پردازیم. امروزه انواع …

تصاویر مدل عینک آفتابی زنانه جدید 2024 | با این مدل ها جذاب تر از همیشه ای

تصاویر مدل عینک آفتابی زنانه جدید 2024 | با این مدل ها جذاب تر از همیشه ای

مدل عینک آفتابی زنانه جدید ۲۰۲۴ زمانی که بحث از جدیدترین عینک آفتابی زنانه می‌شود، زنان ایرانی همیشه به دنبال آخرین ترندها و …

آرایش چشم ساده و سریع

آرایش چشم دخترانه ساده آرایش چشم در خانه طریقه سایه زدن

آرایش چشم نسبت به گذشته تغییرات زیادی کرده است و دیگر خبری از میکاپ های غلیظ و پر زرق و برق نیست. امروزه میکاپ ها بیشتر به صورت ساده و با سبک اروپایی انجام می‌شود و تمام سعی میکاپ آرتیست بر آن است تا فرم صورت حالت غیر طبیعی و مصنوعی پیدا نکند. چشم‌ها ظریف‌ترین و حساس‌ترین اعضای صورت هستند که آراستن آن‌ها برای شرکت در مجالس و میهمانی باعث می‌شود تا ظاهر شما شیک و جذاب شود.  همانطور که می‌دانید میکاپ چشم کاملاً مطابق با جایی که قرار است بروید باید انجام شود. پس با تکنیک هایی که در ادامه بیان می‌کنیم میکاپی زیبا و بی نظیر خواهید داشت؟

قبل از آرایش چشم‌ها چیکار کنیم؟

زیرسازی اصولی‌ترین قدم در آرایش چشم است. شما باید به ترتیب از مرطوب کننده مناسب، پرایمر یا بیس سایه و کانسیلر استفاده کنید. بعد از جذب تمامی مواد باید خود را برای میکاپ چشم‌ها آماده کنید. دقت داشته باشید که بیش از حد از کرم پودر در اطراف چشم‌ها استفاده نکنید چون باعث خسته نشان دادن چشم‌ها و ماسیدگی میکاپ می‌شود.

آرایش چشم ساده آرایش چشم ریز آرایش چشم پف دار

زیباترین آرایش چشم برای عصر و شب

اگر قرار است عصر یا شب برای یک میهمانی دعوت شوید فراموش نکنید که باید آرایش چشم کاملاً مناسب با این زمان باشد. ابتدا مقداری سایه نارنجی را با وانیلی ترکیب کنید و با براش مخصوص روی قسمت بیرونی پلک‌ها بزنید و آن را فید کنید.

بعد با سایه قهوه‌ای نمای تیره‌تری به رنگ پشت سایه بدهید. برای زیباتر شدن سایه مقداری سایه سفید ساده قسمت وسط پلک بزنید و روی آن سایه شاین بزنید.

میکاپ چشم دخترانه، پرطرفدار

برای آرایش چشم دخترانه نیازی نیست زیاد وقت صرف کنید. با کمی سایه صورتی و کرم شروع کنید. میانه پلک تا قسمت بیرونی را از این سایه به صورت کمرنگ بزنید و آن را محو کنید. سپس با رنگ صورتی و ارغوانی روی زیرسازی محو کرمی را کاور کنید. با سایه سفید بخش داخلی پلک را سفید کنید و با استفاده از یک براش مویی مرز بین آن‌ها را فید کنید. با همان سایه ارغوانی لبه پلک پایین را هم بکشید در آخر با مقداری ریمل و یک خط چشم نازک آرایش را تکمیل کنید.

آرایش روتین چشم

اگر هر روز آرایش می‌کنید بهتر است آرایش چشم شما ساده باشد. بعد از زیرسازی کمی سایه صورتی تیره را با براش به وسط پلک بزنید. بعد قسمت یک سوم انتهایی و بیرونی پلک را با سایه بنفش یا کبود مدیوم کمی حالت دهید. دو سایه را با هم فید کنید و با یک رنگ شاین صدفی یا کرم گوشه چشم را بیارایید. با مداد چشم سفید حالت چشم‌ها را بزرگ‌تر کنید و بعد خط چشم و ریمل بزنید.

آرایش اسموکی با چند مرحله ساده انجام بده

آرایش چشم اسموکی کار چندان سختی نیست که نتوانید خودتان انجام دهید. مقداری سایه دودی مات را از بیرون پلک تا یک سوم پلک بزنید. با کمک انگشت آن را فید کنید بعد یک سایه دودی پررنگ تر را به یک سوم انتهایی پلک بزنید. این سایه تیره را تا پایین پلک ادامه دهید و آن را فید کنید. در مرحله پایانی با یک سایه دودی مشکی و پر رنگ آرایش خود را کامل کنید. برای این آرایش نیازی به زدن خط چشم ندارید و تنها از ریمل استفاده کنید.

آرایش چشم کلاسیک

در آرایش چشم شیک و کلاسیک ابتدا با یک مداد نرم سرمه‌ای در بخش بیرونی پلک بالا یک خط چشم ساده و ظریف بکشید. در مرحله بعد رنگ این مداد چشم را با برس سایه روی پلک پخش کنید. بعد با یک اپلیکاتور سایه اسفنجی مقداری سایه سرمه‌ای را به پشت پلک بزنید. با مداد سرمه‌ای قسمت بن مژه پلک پایین را هم خط بکشید و آن را فید کنید. بعد با کاور کردن گوشه داخلی پلک و پلک پایینی با مداد سفید این میکاپ را کامل کنید. اگر چشم‌های شما روشن است این میکاپ را حتماً انتخاب کنید تا جذابیت چشمان شما چندین برابر شود.

انواع آرایش چشم بهترین آرایش چشم

آرایش چشم ساده و معمولی

آرایش چشم ساده اگر مطابق با فرم چشم‌ها انجام شود ظاهر شما را زیباتر می‌کند و عیب‌های احتمالی چشم را پوشش می‌دهد. برای این میکاپ ابتدا زیرسازی را با یک کرم پودر روشن‌تر از رنگ چشم‌ها انجام دهید. بعد با یک یا دو رنگ روی پلک را یک سایه ساده بکشید. رنگ انتخابی می‌تواند ترکیبی از دو رنگ روشن و تیره باشد. یک خط چشم ساده و بدون دنباله بکشید و بعد مژه‌ها را با ریمل رنگی یا مشکی فرم دهید.

میکاپ چشم با رنگ های فانتزی

آرایش چشم فانتزی برای دورهمی های دخترانه و تولدها گزینه مناسبی است. با سایه مرجانی شروع کنید و قسمت بیرونی پلک تا زیر ابرو را با این سایه کاور کنید. بعد سایه نود یا فانتزی دلخواه خود را در قسمت داخلی و میانی پلک بزنید. در این آرایش از سایه طلایی هم می‌توانید استفاده کنید. خط چشم خود را با مداد مشکی و در قسمت بن مژه پلک بالا و پایین بکشید تا فرم چشم‌های شما زیباتر و بزرگ‌تر شود و آخر سر به مژه‌های خود ریمل بزنید.

آرایش چشم روزانه

برای آرایش چشم روزانه نیازی نیست که رنگ های مختلفی را پشت پلک کار کنید. بلکه تنها با یک مداد چشم خوب و یا خط چشم رنگی می‌توانید چشم‌هایی جذاب و زیبا داشته باشید. شما می‌توانید با توجه به رنگ لباس خود رنگ سایه را انتخاب کنید. البته بهتر است در این زمینه اغراق نکنید و اگر رنگ لباستان زیادی جیغ است از یک رنگ خنثی برای سایه روزانه استفاده کنید.

سایه اسموکی دنباله‌دار برای مجالس عروسی

در آرایش چشم اسموکی دنباله‌دار ابتدا پشت پلک یک خط چشم نازک بکشید تا قاب سایه مشخص شود. بعد با استفاده از یک رنگ مشکی مات قاب سایه نقره‌ای را به آرامی پر رنگ و فید کنید. بعد سایه نقره‌ای را با رنگ مشکی فید کنید. کمی سایه شاین نقره‌ای را به قسمت داخلی پلک بزنید و در آخر ریمل بزنید تا چشم‌های شما حالت زیبا پیدا کند.

میکاپ چشم با حداقل لوازم آرایشی

اگر لوازم آرایش چندانی ندارید مشکلی نیست چون با تنها چند قلم می‌توانید آرایش چشم را به زیبایی انجام دهید. ابتدا با استفاده از یک سایه بیس یا نباتی مات تمام پلک را بپوشانید. بعد روی انحنای چشم و پلک مقداری سایه قهوه‌ای بزنید. شما می‌توانید با یک مداد رنگی یک خط چشم پهن بکشید و زیر پلک را هم با همان مداد بکشید و با دست فید کنید. در آخر هم ریمل بزنید تا آرایشتان تکمیل شود.

آخرین بروز رسانی در : جمعه 18 آذر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پرس‌فا و لینک مستقیم بلا مانع است.