شیک ترین مدل شومیز مجلسی زنانه و دخترانه برای مشکل پسندان

شیک ترین مدل شومیز مجلسی زنانه و دخترانه برای مشکل پسندان

شومیز مجلسی زنانه شومیز مجلسی زنانه یکی از لباس‌هایی است که در دسته پیراهن‌های مجلسی قرار می‌گیرد و هر خانم خوش سلیقه ای …

انواع مدل شومیز های زنانه + شیک ترین مد شومیز زنانه امسال

انواع مدل شومیز های زنانه + شیک ترین مد شومیز زنانه امسال

شومیز زنانه جدید کلمه شومیز زنانه را امروزه در پوشاک فروشی‌های زنانه بسیار می‌شنوید. این کلمه فرانسویی سبک خاصی از لباس‌های زنانه است …

تصاویر مدل وست زنانه؛ عاشق این مدل های شیک و تو دل برو میشی

تصاویر مدل وست زنانه؛ عاشق این مدل های شیک و تو دل برو میشی

مدل وست زنانه وست زنانه یکی از انتخاب‌ های شیک و در عین حال راحت برای استفاده در مهمانی‌ها و مجالس است. این …

شومیز پاییزه

شومیز زنانه دیجی کالا قیمت شومیز مجلسی دیجی کالا

شومیز پاییزه زنانه را می‌توانید در انواع طرح‌ها و متریال های متنوع تهیه کنید. با نزدیک شدن به فصل پاییز دیگر باید به فکر لباس‌های پاییزه باشید. شومیز پاییزه در انواع سبک‌ها عرضه می‌شود تا سلیقه‌های متفاوت را پوشش دهد. شما می‌توانید برای مهمانی‌ها، بازار گردی، دورهمی های دوستانه، فعالیت‌های ورزشی و … شومیز پاییزه بپوشید و استایل فوق العاده ای داشته باشید.

مشخصات شومیز پاییزه زنانه

شومیز پاییزه زنانه یک دنیای متنوع است. این لباس هم در دسته لباس‌های رسمی قرار دارد و هم به راحتی می‌توان در موقعیت های خودمانی و غیر رسمی آن را پوشید. شما با هر سبک و سلیقه‌ای که باشید می‌توانید شومیز پاییزه مناسب خود را تهیه کنید. معمولاً برای دوخت این شومیزها از پارچه های ضخیم مانند کتان، انغوره، پشمی، مخمل و … استفاده می‌شود. جنس‌های پاییزه اگر مدل و طرح مناسبی داشته باشند به راحتی روی بدن فرم مناسبی خواهند داشت.

مدل‌های شومیز پاییزه زنانه

حتماً می‌دانید که این روزها بازار شومیزها داغ است و هر چه به فصل پاییز نزدیک‌تر شویم صنعت مد تمرکز بیشتری روی طراحی مدل‌های مختلف شومیز می‌کند. خانم‌های جوانی که علاقه‌ چندانی به پوشیدن مانتو و یا بلوزهای کوتاه ندارند می‌توانند شومیز پاییزه را جایگزین کنند و شیک پوش و خاص ظاهر شوند.

۱- شومیز مخمل پاییزه

شومیز دخترانه اسپرت شومیز مجلسی زنانه مدل شومیز زمستانی

پوشیدن شومیز پاییزه زنانه از جنس مخمل یک تصمیم جسورانه است. شومیزهای مخمل در مدل‌های کوتاه و بلند طراحی شده است. شما با داشتن یک شومیز مخمل آپشن های مختلفی را برای ساخت استایل کژوال و مهمانی در اختیار دارید. در فصل پاییز می‌توانید برای مجالس و میهمانی ها شومیز مخمل را با کفش پاشنه بلند هم رنگ بپوشید. حتی می‌توانید این شومیز را با کت کتان یا شلوار جین ست کنید. ماهیت شومیز مخمل بوهو استایلش است و به خوبی با موهای باز و اکسسوری های بزرگ و شلوغ هماهنگ می‌شود.

شومیز مخمل را می‌توانید با بوت و نیم بوت هم بپوشید. شومیز مخمل به صورت طرح دار و ساده طراحی می‌شود. معمولاً طرح این شومیزها زیاد شلوغ نیست و برای افرادی که اندام لاغر و کشیده‌ای دارند گزینه‌ای مناسب است.

۲- مدل پاییزه کتان

شومیز مانتویی پاییزه شومیز پاییزه چهارخونه مدل شومیز پاییزه جدید

در بین شومیز پاییزه زنان جنس کتان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. شما می‌توانید در مهمانی‌ها، محیط کار و دانشگاه شومیز کتان را بپوشید. این جنس یکی از بهترین و مناسب‌ترین جنس‌ها برای فصل پاییز است و شما مجبور نخواهید بود روی آن از کت استفاده کنید. طرح شومیزهای کتان زنانه مشابه به پیراهن‌های مردانه است. تنها تفاوتی که بین شومیز زنانه و پیراهن مردانه است که مدل آستین و قد شومیز است. معمولاً آستین‌های شومیز کمی گشادتر و قد آن بلندتر از پیراهن مردانه کتان است.

شومیزهای پاییزه کتان در دو مدل جلو باز و جلو دکمه‌دار طراحی می‌شود. از لحاظ رنگ طیف گسترده ای از شومیزهای کتان وجود دارد که شما می‌توانید بر اساس رنگ پوست و سلیقه‌ خود رنگ دلخواه را انتخاب کنید.

شومیز کتان جلوبسته و جلو باز را می‌توانید با انواع شلوار کتان و جین بپوشید. اگر استایل شما اسپرت است می‌توانید شومیز پاییزه را همراه با شلوار مام استایل یا مام فیت بپوشید. برای شومیزهای رنگی بهتر است شلوار جین مشکی یا آبی بپوشید. شومیزهای کتان پاییزه به صورت ساده و طرح دار وجود دارند. اگر شومیز پاییزه طرح دار را انتخاب کنید بهتر است سایر آیتم های شما ساده باشد. شومیزهای کتان به تنهایی زیبا هستند و لازم نیست شما برای زیباتر نشان دادن استایل خود را از اکسسوری ها و آیتم های شلوغی استفاده کنید.

۳- شومیز زنانه لی

شومیز اسپرت شومیز مجلسی قیمت مناسب

شومیز پاییزه زنانه از جنس لی یکی از ضروریات کمد دختران است. شومیز لی این قابلیت را دارد که در کنار آیتم های مختلف ترکیب خوبی بسازد. شومیزهای جنس لی گزینه مناسبی برای فصل پاییز و اوایل بهار هستند. این شومیز در مدل جلو باز و جلوبسته طراحی می‌شود. شومیزهای لی جلو باز را می‌توانید در خیابان، پیاده‌روی، دانشگاه و محل کار، دورهمی ها رسمی و دوستانه بپوشید و مدل‌های جلوبسته را می‌توانید برای مهمانی‌ها، کوهنوردی، ورزش، دوچرخه سواری و … بپوشید.

معمولاً شومیزهای لی جلوبسته به صورت بغل چاک دار طراحی می‌شوند تا برای راه رفتن راحت باشند. برای زیر این شومیزها می‌توانید شلوار جین بپوشید. البته رنگ شلوار باید با رنگ شومیز همرنگ نباشد تا جذابیت آن به چشم بیاید. اگر شومیز لی را به صورت جلو باز استفاده کنید می‌توانید از تاب سفید یا مشکی برای زیر آن استفاده کنید تا جلوه‌ زیبایی داشته باشد. شومیز لی بیشتر برای استایل اسپرت است اما اگر شما می‌خواهید با این شومیز به یک میهمانی رسمی بروید می‌توانید روی آن از یک کمربند استفاده کنید تا کاملاً ظاهر رسمی و متفاوتی پیدا کند.

۴- شومیز پاییزه زنانه پشمی

شومیز پاییزه اینستاگرام شومیز دخترانه

مدل جذاب و پرطرفدار بعدی شومیز پاییزه زنانه پشمی است. این مدل برای ایونت های رسمی در فصل پاییز و مراسم های دورهمی دوستانه و حتی استایل روزانه گزینه کاربردی است. برندهای مختلفی به پارچه پشمی توجه خاصی نشان داده اند و این شومیز را در سبک‌های مختلفی طراحی کرده‌اند. شومیزهای پشمی در دسته لباس‌های اسپرت است پس نباید آن را مجالس مجلل و مهمانی‌های مهم بپوشید. معمولاً روی پارچه های پشمی گلدوزی خاصی انجام نمی‌شود و طرح پارچه هم زیادی شلوغ نیست. این شومیز زیبا را می‌توانید با شلوارهای مختلف و اکسسوری های زیبا ست کنید.

شومیزهای پشمی در مدل یقه، مدل آستین و مدل برش باهم تفاوت دارند و یکی از ترندهای پاییز هر سال است که بیشتر دختران شیک پوش را به سمت خود می‌کشاند. معمولاً روی شومیزهای پشمی به دلیل ضخامت پارچه، طرح‌های چندانی پیاده نمی‌کنند. به طور مثال پارچه پشمی گزینه مناسبی برای آستین پف دار یا شومیز کمر چین‌دار نیست.

۵- شومیز پاییزه زنانه چهارخانه

شومیز پاییزه مجلسی شومیز پاییزه دخترانه مدل شومیز پاییزه

با نزدیک شدن به فصل پاییز بازار شومیزهای چهارخانه در جنس‌های مختلف شلوغ می‌شود. شومیز پاییزه زنانه مدل چهارخانه در بین دختران جوان محبوبیت بسیار بالایی دارد. جنس این شومیزها معمولاً کتان، پشمی، کشی، بافت و … است. شومیزهای چهارخانه باید با آیتم های ساده ست شوند. اگر اندام شما توپر است بهتر است سراغ شومیز پشمی چهارخانه نروید چون باعث چاق‌تر نشان دادن شما می‌شود.

زنانی که قد بلند و لاغری دارند می‌توانند شومیز چهارخانه را با شلوار جین یا کتان ست کنند. برای استایل های روزانه بهترین گزینه همین شومیز چهارخانه است. اگر می‌خواهید انتخابی هوشمندانه داشته باشید و زیاد اهل مدل‌های مجلسی و رسمی نیستید شومیز پشمی بهترین گزینه پیش روی شماست.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 7 آذر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پرس‌فا و لینک مستقیم بلا مانع است.