تصاویر مدل تاپ زنانه؛ یک انتخاب زیبا و راحت برای خانم های خوش استایل

تصاویر مدل تاپ زنانه؛ یک انتخاب زیبا و راحت برای خانم های خوش استایل

مدل تاپ زنانه  در این مقاله به بررسی و انتخاب بهترین مدل تاپ زنانه برای استفاده در مهمانی‌ها و مجالس می‌پردازیم. امروزه انواع …

نکات ست کردن شومیز زنانه و دخترانه که نمی دانستید

نکات ست کردن شومیز زنانه و دخترانه که نمی دانستید

ست کردن شومیز شومیز زنانه مجلسی طیف وسیعی از لباس بانوان را شامل می‌شود. مدل این لباس شکل تغییر یافته پیراهن مردانه است …

آشنایی با جدیدترین مدل لباس مجلسی

آشنایی با جدیدترین مدل لباس مجلسی

مدل های لباس مجلسی جدید مدل لباس مجلسی در انواع مختلفی در بازار وجود دارد. تنوع در این مدل ها به حدی زیاد …

شومیز سفید

شومیز سفید مجلسی

بیشتر افراد در کمد خود طیف گسترده‌ای از مدل‌های مختلف را دارند تا بتوانند به راحتی با آیتم‌های مختلف آن را ست کنند. اما در این بین داشتن شومیز سفید لازمه‌ همه کمدهای دخترانه است. خانم‌ها همیشه هنگام رفتن به مهمانی یا مجالس و یا حتی دورهمی های دوستانه دغدغه پوشیدن لباس مناسب رادارند. قطعاً همه‌ ما می‌دانیم که برای هر مکانی لازم است که یک استایل اختصاصی داشته باشید. به طور مثال شما نمی‌توانید با لباس مجلسی در محل کار ظاهر شوید و یا برعکس.

اینکه لباس شما مناسب و در حین حال شیک باشد از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر شما هم وقت و هزینه‌ زیادی را صرف انتخاب و خرید لباس می‌کنید باید بدانید که با رعایت یک سری اصول و ترفندها به راحتی می‌توانید پوشش مناسب استایل خود را پیدا کنید و در مهمانی‌ها و دورهمی ها به زیبایی بدرخشید. داشتن این مدل لباس یک معجزه برای شماست چون به راحتی می‌توانید استایل های مختلف و بی‌نظیری را خلق کنید. شما می‌توانید آن را در حالت‌های متفاوت بپوشید در زیر به چند ایده جذاب اشاره می‌کنیم تا شما بتوانید متناسب با سلیقه و سبک پوشش خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

۱- ست کردن شومیز سفید با دامن گل‌دار

شومیز سفید مردانه

شومیز سفید در کنار دامن گلدار فوق العاده است. برای روزهای گرم تابستان می‌توانید از جنس نخی و دامن طرح دار نخی یا حریر این مدل لباس استفاده کنید. این تیپ گرچه به ظاهر ساده است. اما بسیار شیک و راحت است. در کنار این مدل هم می‌توانید دامن‌های تک رنگ ساده استفاده کنید. دامن‌های ساده در جنس‌های مختلف و با مدل‌های زیبایی طراحی می‌شوند. بلندی دامن و طرح آن کاملاً به استایل و سلیقه شما بستگی دارد.

۲- ترکیب آن با شلوار جین

شومیز سفید دخترانه بلند

قبول کنید که کامل‌ترین ست مربوط به پوشیدن شومیز سفید در کنار شلوار جین است.جین‌ها مدل‌ها و سبک‌های مختلفی دارند. شما می‌توانید با توجه به سبک و سلیقه‌ خود جین مناسب را انتخاب کنید.

۳- جذابیت فوق العاده آن در کنار کت‌وشلوار به رنگ خنثی

شومیز سفید کوتاه شومیز سفید مجلسی

اگر قصد دارید در موقعیت‌های رسمی و نیمه رسمی جلوه زیبایی داشته باشید بهتر است کت و شلوار خود را با شومیز سفید ست کنید. کت و شلوارهای رنگ خنثی و اورسایز برای خوش استایل بودن نقش فوق العاده ای دارند. با توجه به اندام و فرم بدنتان کت و شلوار را انتخاب کنید تا زیبا و چشمگیر ظاهر شوید.

۴- ست کردن شومیز با پیراهن ساده و نخی

شومیز سفید دخترانه دیجی کالا

در فصول گرم سال که پیراهن نخی و ساده می‌پوشید از یک شومیز سفید برای روی آن استفاده کنید. اگر قصد مسافرت دارید حتماً این ست را همراه خود داشته باشید. اگر پیراهن ساحلی بپوشید و برای روی آن این مدل لباس استفاده کنید به راحتی در موقعیت‌های مختلف مانند مهمانی، خیابان و … استایل کاملی خواهید داشت.

۵- شومیز سفید و شلوار گشاد

شومیز سفید مجلسی شومیز مانتویی سفید شومیز سفید ساده

لازمه‌ خوش استایل بودن ست کردن درست است. شومیز سفید با شلوار گشاد هم حالت رسمی و هم غیر رسمی جذاب دارد. برای میهمانی‌های رسمی از این مدل لباس و شلوار اتو شده و مرتب استفاده کنید. اما برای میهمانی‌های خودمانی تر می‌توانید از شلوار جین بگ استفاده کنید.

۶- شومیز سفید با شلوار اسکینی

شومیز سفید مردانه شومیز سفید مانتویی شومیز سفید ترک

کنار هم قرار دادن دو رنگ متضاد در دنیای مد و فشن کاربرد گسترده‌ای دارد. شومیز سفید با شلوار مشکی یک استایل چشم نواز است. شما می‌توانید به جای شلوار مشکی اسکینی از لگ مشکی استفاده کنید.

۷- شومیز زیر پولیور

شومیز سفید دخترانه شومیز سفید آستین پفی

برای فصول سرد سال که ناچار هستید از لباس گرم استفاده کنید می‌توانید شومیز سفید را زیر پلیور یا ژاکت بپوشید. برای این استایل می‌توانید یقه و پایین لباس را بیرون بگذارید و یا زیر پلیور بیندازید.

۸- شومیز به رنگ سفید و بلیزر

شومیز سفید با کت

اگر می‌خواهید برای میهمانی‌ها و مجالس حسابی شیک شوید روی شومیز سفید و کت بلیزر حساب باز کنید. برای زیر این ست می‌توانید از شلوار هم رنگ کت استفاده کنید و یا اینکه دامن بپوشید. تناسب جنس و رنگ پارچه کت یا دامن یا شلوار در این ست بسیار مهم است.

۹- شومیز سفید روی تاپ

مجلسی شومیز سفید دیجی کالا شومیز سفید ترک

استایل های شیک و ساده و در عین حال امروزی از آیتم‌های ساده برای ست کردن مانند، شومیز سفید کمک می‌گیرند. پوشیدن مدل دکمه باز روی تی‌شرت یا تاپ ظاهری مدرن و امروزی دارد. شما می‌توانید از تی‌شرت یا تاپ رنگی استفاده کنید و در این گزینه دست شما باز است. برای خیابان و مهمانی این استایل فوق العاده است.

۱۰- ست کردن این مدل لباس با جلیقه بلند یا کوتاه

شومیز سفید کوتاه

پوشیدن جلیقه روی شومیز سفید هم یک ایده خلاقانه و زیباست. با توجه به قد لباس می‌توانید از جلیقه کوتاه یا بلند استفاده کنید. می‌توانید دکمه‌های آن را باز بگذارید یا آن‌ها را ببندید. این استایل یک گزینه فوق العاده برای خیابان گردی است. شما می‌توانید برای مهمانی‌ها از ترکیب شلوار گشاد و جلیقه‌ کوتاه و این مدل لباس استفاده کنید. چون یک ترکیب فوق العاده است.

۱۱- شومیز سفید و شلوار سرهمی

شومیز سفید اسپرت

استایل زیبا خلق شدنی است شما با چند بار پرو کردن مدل‌های مختلف می‌توانید به راحتی سلیقه خود را تشخیص دهید. پوشیدن شومیز سفید کنار شلوار سرهمی برای تمام افراد گزینه جذابی نیست. برای افرادی که سینه و شکم بزرگ دارند بهتر است سراغ مدل‌های دیگر بروند تا روی اندام به خوبی بنشیند. با پوشیدن این مدل لباس به رنگ سفید زیر شلوار سرهمی حسابی شیک شوید.

۱۲- شومیز سفید و سارافون

شومیز سفید دخترانه با شلوار بگ

تنوع در سارافون‌ها باعث شده تا نظر بسیاری از خوش استایل ها به سمت آن‌ها کشیده شود. با پوشیدن شومیز سفید در کنار سارافون هم یک استایل بی نظیر برای خیابان گردی خواهید داشت. اگر سارافون کوتاه باشد باید زیر آن شلوار بپوشید.

۱۳- مدل گره‌دار این لباس با شلوار مام استایل

شومیز سفید مجلسی بلند خرید شومیز سفید

این روزها دختران جوان علاقه‌ زیادی به پوشیدن شلوار مام استایل دارند پوشیدن شومیز سفید و شلوار جین و یا کتان مام استایل بسیار جذاب و پرطرفدار است. شما می‌توانید برای جذاب‌تر کردن این لباس می توانید آن را روی شکم گره بزنید تا در ناحیه کمر جذاب‌تر به نظر بیاید. برای افرادی که گودی کمر دارند این ترفند بسیار کاربردی است.

۱۴- شومیز سفید و دستمال گردن

شومیز سفید آستین پفی

از آنجا که شومیز سفید ساده و بدون طرح است پس به راحتی می‌توان با اکسسوری هایی مانند دستمال گردن آن را جذاب کرد. دستمال گردن در سال‌های اخیر ترند بوده و استایلی شیک و تا حدودی رسمی به شما می‌دهد. انتخاب طرح و رنگ دستمال کاملاً سلیقه‌ای است.

۱۵- شومیز سفید با کمربند

شومیز سفید مردانه شومیز سفید ‫آستین کوتاه

استفاده از کمربند روی شومیز سفید یک ایده خلاقانه است. شما بسته به فرم اندام خود می‌توانید کمربند پهن یا باریک انتخاب کنید. برای شومیزهای بلند استفاده از کمربند بسیار جذاب است.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 7 آذر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پرس‌فا و لینک مستقیم بلا مانع است.